Przetargi.pl
Budowa budynku Samorządowego Żłobka w Jedliczu

Gmina Jedlicze ogłasza przetarg

  • Adres: 38460 Jedlicze, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 352 207 , fax. 134 352 025
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlicze
    Rynek 6
    38460 Jedlicze, woj. podkarpackie
    tel. 134 352 207, fax. 134 352 025
    REGON: 37044055400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlicze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku Samorządowego Żłobka w Jedliczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa budowa budynku Samorządowego Żłobka w Jedliczu (pod klucz) zlokalizowanego na działce nr 1365/36 przy ul. Rejtana 38a w Jedliczu, wraz z przyłączami i instalacjami wewnętrznymi oraz infrastrukturą towarzyszącą w zakresie zgodnym z decyzja pozwolenia na budowę 445/2016 z dnia 24.06.2016r, decyzja pozwolenia na budowę 934/2016 z dnia 18.11.2016r, dokumentacją techniczną, uzgodnieniami i decyzjami formalno – prawnymi oraz przedmiarami robót w zakresie: a) Budowa budynku Samorządowego Żłobka wraz z wewnętrzną instalacją sanitarną, gazową, wentylacyjną i elektryczną. b) Budowa i przebudowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej. c) Przebudowa sieci wodociągowej. d) Budowa przyłącza wodociągowego. e) Budowa przyłącza gazowego. f) Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków na działkach nr 1365/36, 1360/4, 1512, 1513/4, 1513/4, 1513/5, 1514 w Jedliczu. g) Budowa placu zabaw wraz z wyposażeniem. h) Budowa oświetlenia terenu. i) Rozbiórka istniejącego budynku zlokalizowanego na działce nr 1365/36. j) Wyposażenie budynku Samorządowego Żłobka zgodnie ze szczegółowym zestawieniem sprzętu i wyposażenia. Uwaga! W związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy na roboty budowlane z poprzednim Wykonawcą przedmiot zamówienia nie obejmuje robót już wykonanych tj. a) Przebudowy sieci gazowej – wykonano w pełnym zakresie. b) Przebudowy odcinka sieci teletechnicznej – wykonano w pełnym zakresie. c) Wycinki 43 szt. drzew kolidujących z projektowaną lokalizacją budynku (bez opłat administracyjnych) poz. 1.1.2 w przedmiarze robót budowlanych – wykonano w pełnym zakresie. d) Usunięcia warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, grubość warstwy do 15·cm poz. 1.2.1 w przedmiarze robót budowlanych – wykonano w pełnym zakresie. e) Robót ziemnych koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1·km, koparka 0,40·m3, grunt kategorii III pod stopy fundamentowe poz. 1.2.2 w przedmiarze robót budowlanych – wykonano 108,32 m2. Wyżej wymieniony zakres wykonanych prac należy wyłączyć z zakresu oferty. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy zobowiązany będzie do wywiezienia i utylizacji 9 szt. Korzeni znajdujących się na placu budowy. W związku z ulokowaniem przyłącza energetycznego w linii ogrodzenia od strony dojazdu do dz. nr ewid. 1365/36 do wyceny należy założyć 60 m kabla policznikowego więcej niż wskazano to na planie zagospodarowania terenu. Od ZKL do budynku należy wykonać zasilanie kablem ziemnym YKY 5 x 25 mm2. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Uwaga ! Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 tys. złotych ( słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r Nr 42, poz. 275); 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony w Banku Spółdzielczym O/Jedlicze Nr konta bankowego: 48 8636 1028 2002 1400 0101 0010; 5. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium - Budowa budynku Samorządowego Żłobka w Jedliczu”. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą lecz w osobnej zewnętrznej kopercie podpisanej „Wadium - Budowa budynku Samorządowego Żłobka w Jedliczu”. 8. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) w art. 46 ust 5 ustawy prawo zamówień publicznych , tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie . Wadium takie powinno obejmować cały okres zawiązania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 10. Okoliczności i zasady zatrzymania oraz zwrotu wadium, określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy wraz z załącznikami; 2) Kosztorysy ofertowe; 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 4) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 5) Dowód wpłaty wadium; 6) Harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach