Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 00-272 Warszawa, ul. Rynek Starego Miasta 20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 8314061, 6359652 , fax. 0-22 8317692
- Data zamieszczenia: 2019-04-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza
ul. Rynek Starego Miasta 20
00-272 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 8314061, 6359652, fax. 0-22 8317692
REGON: 16294058000140 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumliteratury.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku przy ul. Trawiastej 29 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przy ul. Trawiastej 29 w Warszawie, w celu stworzenia dodatkowych powierzchni magazynowych dla Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie poprzez stworzenie nowego budynku połączonego funkcjonalnie z istniejącym na działce budynkiem magazynowo - pracownianym. Rozbudowa zapewni swobodną komunikację wewnętrzną personelu między dwoma budynkami na obu kondygnacjach obiektu, zapewniając jednocześnie możliwość wykorzystania przez wszystkie powierzchnie magazynowe dźwigu. Jako uzupełnienie funkcji magazynowych, nowy budynek będzie umożliwiać eksponowanie odwiedzającym wybranych zbiorów. Nowy budynek zlokalizowany w Warszawie przy ulicy Trawiastej 29 zaprojektowano w konstrukcji żelbetowej monolitycznej z dwoma kondygnacjami nadziemnymi całkowicie oddylatowanej od konstrukcji istniejącego budynku. Na jego konstrukcję składają się m. in.: stropy żelbetowe monolityczne ze żwirobetonu oraz stropy z prefabrykowanych sprężonych płyt kanałowych (szczegóły w opisie technicznym konstrukcji budowy budynku). Podstawowe dane liczbowe (za Projektem budowlanym Tom I): powierzchnia całkowita – 790 m2, powierzchnia netto – 643 m2, kubatura – 3 337 m3, wysokość do attyki – 8,5m, liczna kondygnacji – 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie na rzecz Zamawiającego całości robót budowlanych według Projektu budowlanego, Projektu wykonawczego, Specyfikacji technicznych - łącznie zwanych dalej „Dokumentacją projektową” oraz w oparciu o pozwolenie na budowę: a) roboty rozbiórkowe - z wywozem i utylizacją (wyburzenie przedsionka istniejącego budynku i schodów wewnętrznych przy jego północnej ścianie szczytowej na poziomie piwnicy i parteru, rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, usunięcie korzeni po wycince 8 drzew), b) budowa budynku magazynowego (prace ziemne, konstrukcja, architektura, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne i teletechniczne) wraz z wyposażeniem, c) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej pomiędzy nowo wybudowanym pawilonem a przyłączem energetycznym, które będzie zlokalizowane w istniejącym budynku, rysunek - Załącznik Nr 13 do SIWZ (powyższa instalacja wewnętrzna pomiędzy przyłączem elektrycznym a pawilonem nie wymaga uzgodnień jako zmian nieistotna w projekcie), d) zagospodarowanie terenu i uporządkowanie terenu budowy, 2) opracowanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania, 3) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie nowo wybudowanego obiektu, 4) geodezyjne wytyczenie robót a po ich zakończeniu wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza ma być oprócz formy papierowej wykonana dodatkowo w formie elektronicznej na płycie CD (format PDF oraz DGW). Wykonawca uwierzytelni dokumenty geodezyjne, powstałe po inwentaryzacji powykonawczej we właściwym miejscowo urzędzie geodezji i kartografii, 5) dostawę i montaż urządzeń technologicznych zgodnie z Dokumentacją projektową, uruchomienie (rozruch mechaniczny i technologiczny połączony z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę: 1) Oferta (w oryginale) sporządzona na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1a do SIWZ, 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp., Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, powołuje się na zasoby podmiotów trzecich), o którym mowa w Rozdziale VII Część I ust. 5 i 6, sporządzone na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1b do SIWZ, 3) Upoważnienie (pełnomocnictwo w oryginale bądź potwierdzonej notarialne za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. /Pełnomocnictwo składają także Wykonawcy składający ofertę wspólną/. Wzór pełnomocnictwa stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ, 4) Aktualne na dzień składania oferty oświadczenie Wykonawcy (w oryginale) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ, 5) Aktualne na dzień składania oferty oświadczenie Wykonawcy (w oryginale) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w Rozdziale VIII Część I ust. 5 SIWZ - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 6) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w ROZDZIALE XI ust. 11 SIWZ, 7) Wadium - wymagania dotyczące wadium zostały opisane w ROZDZIALE IX SIWZ. 2. Oświadczenia wymagane po zamieszczeniu na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert (art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.): każdy Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekaże Zamawiającemu oryginał oświadczenia w celu wykazania, iż nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.. ust. 1 pkt. 23, tj.: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ). Powyższy wymóg dotyczy Wykonawcy samodzielnie biorącego udział w postępowaniu jak i każdego z Wykonawców wspólnie biorących udział w postępowaniu. Uwaga: W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcom nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16 - „Naprawy odcinkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia w roku 2024”.
Dodano: 2024-07-16 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów, 8 pustostanów.
Dodano: 2024-07-16