Przetargi.pl
Budowa budynku przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Bernardyńskiej 14 w Warszawie wraz z rozbiórką istniejącego budynku Przedszkola w ramach zadania inwestycyjnego p.n. „Budowa przedszkola przy ul. Bernardyńskiej 14”

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-517 Warszawa, Rakowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225651560, , fax. 225651560
  • Data zamieszczenia: 2019-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
    Rakowiecka 25/27
    02-517 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225651560, , fax. 225651560
    REGON: 01525966300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Bernardyńskiej 14 w Warszawie wraz z rozbiórką istniejącego budynku Przedszkola w ramach zadania inwestycyjnego p.n. „Budowa przedszkola przy ul. Bernardyńskiej 14”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zadania Zamawiający zleca n/w zakres robót budowlanych: I etap - Wykonanie robót rozbiórkowych, - Wykonanie wycinki drzew kolidujących z planowaną budową budynku Przedszkola, - Urządzenie placu zagospodarowania budowy zgodnie Projektem Zagospodarowania Terenu rys. Z2 – I etap w tym budowa tymczasowej drogi z kostki betonowej o pow. ok. 350 m2 przystosowanej do ruchu ciężkiego do istniejącego przedszkola typu „ciechanowskiego”, oraz budowa tymczasowego ogrodzenia o wysokości min. 2m blachy trapezowej na słupkach stalowych dł. ok. 57 mb odgradzającego plac budowy od terenu istniejącego przedszkola - Kompleksowa budowa nowego budynku przedszkola, wraz z wykonaniem wykończenia wewnętrznego, oraz zewnętrznego budynku - Dostawa i montaż technologii kuchni - Wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych w budynku Przedszkola (instalacja c.o., ct., p.poż., wod-kan, kanalizacji deszczowej, wentylacji mechanicznej, instalacja solarna, węzeł ciepłowniczy) - Budowa WLZ - Budowa sieci instalacji zewnętrznych wod-kan, kanalizacji deszczowej - Budowa przyłączy wod - kan, kanalizacji deszczowej, ciepłowniczego - Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych, oraz niskoprądowych (instalacja sieci LAN, CCTV, SSP, Instalacja oddymiania, montaż instalacji SSWiN, RTV, Instalacja przyzywowa, Instalacja domofonowa). - Budowa zewnętrznego oświetlenia terenu, oraz montaż szlabanu wjazdowego na teren Przedszkola - Budowa przyłącza teletechnicznego do budynku przedszkola - Wykonania zagospodarowania terenu wokół wybudowanego budynku zgodnie z rys. Z1 Projektu Zagospodarowania Terenu w obszarze wskazanym jako zaplecze budowy którego granice zostały określone zgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu rys. Z2 ( wiata śmietnikowa, wzmocnienie skarpy, nawierzchnie dróg i ciągów pieszych, wyposażenie w małą architekturę, ogrodzenie, nasadzenia drzew i krzewów, trawniki, stojaki na rowery itp.) - Wykonanie wolnostojących dwóch tablic reklamowych informujących o realizowanej inwestycji o wymiarach 2 m x 3 m, oraz banerów reklamowych o wymiarach 1,5 x 2,5 - oddanie nowopowstałego budynku i częściowego zagospodarowania terenu do użytkowania II etap: - wykonanie rozbiórki istniejącego przedszkola, wraz z ogrodzeniem - wykonanie rozbiórki istniejących nawierzchni - wykonanie wycinki drzew - wykonanie drenażu - budowa zadaszonej sceny, oraz wiaty na zabawki - wykonanie zagospodarowania terenu zgodnie z rys. Z1 Projektu Zagospodarowania Terenu w obszarze wskazanym jako zagospodarowanie placu zabaw etap II określony w Projekcie Zagospodarowania Terenu rys. Z2 (urządzenia placu zabaw, nawierzchnie placu zabaw, piłkochwyty, ciągi piesze, trawniki, wykonanie nasadzeń drzew, montaż małej architektury, wodociąg letni itp.) - oddanie wybudowanego obiektu budowlanego do użytkowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 370000zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 4. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności:  zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 6. Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ). 7. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018, poz. 798) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (wzór druku załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach