Przetargi.pl
Budowa budynku przedszkola przy ulicy Bydgoskich Przemysłowców w Bydgoszczy wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórką słupów dawnej magistrali gazowej.

Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-862 Bydgoszcz, ul. Bydgoskich Przemysłowców
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 365 33 10
  • Data zamieszczenia: 2020-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o. o.
    ul. Bydgoskich Przemysłowców 6
    85-862 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 365 33 10
    REGON: 34001127900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bppt.pl; www.bip.bpp.bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku przedszkola przy ulicy Bydgoskich Przemysłowców w Bydgoszczy wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórką słupów dawnej magistrali gazowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przedszkola przy ulicy Bydgoskich Przemysłowców w Bydgoszczy wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórką słupów dawnej magistrali gazowej. 2. Wykonawca przyjmuje do wykonania przedmiot zamówienia, którym jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 roku, poz. 1186 z późn. zm.). Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przedszkola przy ulicy Bydgoskich Przemysłowców w Bydgoszczy, wraz ze zjazdem o parametrach zjazdu publicznego z drogi powiatowej tj. ulicy Bydgoskich Przemysłowców, parkingiem na 27 miejsc postojowych oraz drogą pożarową na działce o nr ew. 1/165 obręb 0131. Przedmiot inwestycji obejmuje budowę budynku przedszkola, wykonanie dojść, gospodarkę zielenią, placu zabaw, wiaty śmietnikowej, szklarni, domków na narzędzia, ogrodzenie terenu oraz wykonanie sieci zewnętrznych, parkingu i drogi pożarowej. Przedmiot zamówienia nie obejmuje elementów wskazanych w załączniku nr 9 do SIWZ – wyłączenia z przetargu. 3. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: 1) wykonanie całości robót budowlanych, zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i decyzją o pozwoleniu na budowę (poza wyłączeniami wskazanymi w załączniku nr 9 do SIWZ), 2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, przy czym wniosek o uzyskanie uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaga wcześniej akceptacji nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego, 3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych i zgłoszeń, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania i odbioru robót budowlanych, w tym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, 4) obsługę geotechniczną i geodezyjną (w tym opinia geologiczno-inżynierska, nadzorowanie robót budowlanych ziemnych przez geologa, odbiór prac ziemnych potwierdzony wpisem do dziennika), 5) wykonanie wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania, 6) przygotowanie terenu do prac budowlanych, 7) ukształtowanie terenu i zieleni, 8) ogrodzenie terenu, bramy wjazdowe i wejścia, 9) obiekty małej architektury, 10) nawierzchnie chodników, drogi i miejsca postojowe, 11) oświetlenie i monitoring terenu, 12) sieci teleinformatyczne (wewnętrzne i zewnętrzne). 4. Wykonawca zrealizuje Inwestycję z najwyższą starannością, zgodnie z SIWZ (w tym z załącznikami), miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, przepisami obowiązującymi w Polsce, normami, współczesną wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz na podstawie oględzin w terenie. 5. Zamawiający udzieli Wykonawcy wszelkich pełnomocnictw do uzyskania decyzji administracyjnych, uzgodnień, opinii i zezwoleń. 6. Przedmiot umowy obejmuje ponadto przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji w zakresie objętym umową. 7. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień: 1) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z wytycznymi w dokumentacji projektowej, 2) dokumentacja powykonawcza, sporządzona w 3 egzemplarzach papierowych oraz w formie elektronicznej na nośniku elektronicznym – 2 egzemplarze (dokumentacja powinna być zapisana w formatach doc, xls, pdf, jpg lub dwg; pliki nie powinny mieć zabezpieczenia przed kopiowaniem) zawierająca w szczególności: a) dokumentację robót z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, zgodnie z art. 57 ust. 1 i 2 ustawy Prawo budowlane, b) protokoły z prób, badań i sprawdzeń, pomiarów, c) stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, receptury, świadectwa jakości lub inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zastosowanych materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, d) protokoły odbioru, e) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną (mapa zasadnicza w skali 1:500 w kolorach obejmująca cały zakres robót). 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna – załącznik nr 8 do SIWZ oraz wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ, a także przedmiotowa specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 9. Zamawiający zdecydowanie zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu przed przystąpieniem do postępowania. 10. Jeżeli w dokumentach składających się na dokumentację techniczną (załącznik nr 8 do SIWZ) wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający wskazuje, że w takim przypadku, zastosowanie znajdzie zapis „lub równoważne” i Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji. W przypadku wątpliwości co do materiałów, należy wcześniej uzgodnić te kwestie z Zamawiającym. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia: prace brukarskie, ciesielskie, dekarskie, glazurnicze, hydrauliczne, malarskie, murarskie, pomocnicze, robotnicze i tynkarskie. 13. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego postępowania i zastosowane materiały na okres 5 lat licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 14. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia i zastosowane materiały na okres 5 lat licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 15. Drzewa, które nie kolidują z realizacją robót należy pozostawić i zabezpieczyć. 16. Załączone przedmiary mają charakter wyłącznie orientacyjny i Wykonawca korzysta z nich na własną odpowiedzialność. Podczas kalkulowania oferty Wykonawca jest zobowiązany bazować na własnych przedmiarach. 17. Na terenie inwestycji mogą znajdować się niezinwentaryzowane sieci, co Wykonawca musi uwzględnić. 18. W trakcie realizacji prac mogą zdarzyć się kolizje z infrastrukturą, co Wykonawca musi uwzględnić. 19. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i zachować, w razie potrzeby wyregulować, a w przypadku uszkodzenia odtworzyć piezometr znajdujący się na terenie inwestycji. 20. W ramach wynagrodzenia Wykonawca uwzględnia wszelkie koszty wykonania zamówienia, w tym koszty pracownicze podatków, składek, BHP, zajęcie pasa drogowego, opłat skarbowych i innych opłat administracyjnych, diet, noclegów, delegacji, ewentualnego nadzoru saperskiego, przyrodniczego, konserwatorskiego, archeologicznego i innych kosztów powiązanych z zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100). Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego Sp. z o.o. nr rachunku: 05 1160 2202 0000 0002 5584 6944 z dopiskiem wadium w postępowaniu na „Budowę budynku przedszkola przy ulicy Bydgoskich Przemysłowców w Bydgoszczy wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórką słupów dawnej magistrali gazowej”, a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu środków finansowych na rachunek bankowy Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Rekomenduje się, aby Wykonawca wskazał w ofercie numer rachunku bankowego, na który ma zostać zwrócone wadium wniesione w pieniądzu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach