Przetargi.pl
Budowa budynku przedszkola i sali gimnastycznej przy Zespole Szkół i Placówek Oświatowych nr 1 w Gliwicach

ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NR 1 W GLIWICACH ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Jasnogórska 15-17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 231 25 61 , fax. 32 231 25 61
  • Data zamieszczenia: 2023-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NR 1 W GLIWICACH
    ul. Jasnogórska 15-17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 231 25 61, fax. 32 231 25 61
    REGON: 521551515
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zspo1.bip.gliwice.eu/?normal

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku przedszkola i sali gimnastycznej przy Zespole Szkół i Placówek Oświatowych nr 1 w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówieniem publicznym są objęte roboty budowlane związane z rozbudową budynku Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 1 (wcześniej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 6) w Gliwicach z przeznaczeniem na sześć oddziałów przedszkolnych i salę gimnastyczną wraz z zagospodarowaniem terenu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w :- załącznikach nr 6.1.1 – 6.1.5 SWZ - dokumentacji projektowej: „Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 6 im. Noblistów Polskich o 6 oddziałowe przedszkole z salą gimnastyczną i łącznikiem, instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej, energetycznej, parkingu dla samochodów osobowych, placu zabaw dla dzieci, drogi pożarowej, rozbiórki istniejącego wyjścia awaryjnego oraz budowa nowego wyjścia awaryjnego” - opracowanej przez Pracownię Architektoniczno-Urbanistyczna A3 – A.Romanowska-Tarczyńska:zał.. 6.1.1 - Projekt budowlanych;zał. 6.1.2 – Projekt wykonawczy : Architektura . Zagospodarowanie terenu;zał. 6.1.3 – Projekt wykonawczy : Konstrukcja;zał. 6.1.4 – Projekt wykonawczy: Instalacje sanitarne;zał. 6.1.5 – Projekt wykonawczy : Instalacje elektryczne i niskoprądowe;- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 6.2 do SWZ;- przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 6.3 do SWZ.Zakres rzeczowy robót ujęty w przedmiarach robót należy traktować jako orientacyjny, Wykonawca uwzględni w ofercie całość robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zmówienia, zgodnie z dokumentacją projektową, w tym roboty, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarach robót a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z „sztuką budowlaną” i obowiązującymi przepisami.Ze względu na charakter obiektu, w którym będą prowadzone roboty remontowo-budowlane zamawiający oczekuje od wykonawcy doświadczenia w prowadzeniu robót remontowo-budowlanych w czynnych placówkach oświatowych. W celu zapoznania się z układem komunikacyjnym, miejscem i zakresem rzeczowym robót objetych postepowaniem, Zamawiający wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej i ustala terminy wizji na dzień 09 sierpnia 2023 i 16 sierpnia 2022 w godz. 08:30 do 10:00 i wymaga złożenia z ofertą oświadczenia o jej odbyciu wg wzoru załącznik 22 do SWZ. W przypadku braku odbycia wizji Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy zgodnie z art. 226 ust.1 pkt.18 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, wymagane jest aby przynajmniej jeden z Wykonawców uczestniczył w wizji.Wykonawca, dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia podejmie niezbędne działania w celu ochrony mienia placówki. W tym celu m. in. zabezpieczy w miarę możliwości sąsiadujące obiekty przed negatywnym oddziaływaniem w trakcie realizacji robót i na bieżąco będzie utrzymywał porządek. Ze względów organizacyjnych Zamawiający przewidział możliwość realizacji zamówienia wyłącznie w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem placówki.Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z póź. zm. ).Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności zakresu będącego przedmiotem zamówienia po zaakceptowaniu zmian materiałowych przez zamawiającego. Wykonawca w ramach prac związanych z realizacją zamówienia zobowiązany będzie do uzyskania niezbędnych wymaganych decyzji lub uzgodnień np. z dostawcą energii elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 100 000,00 zł sto tysięcy złotych 00/100,2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymania nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą,3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy pzp,4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 04 1160 2202 0000 0005 7478 39325) jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymOkreślenie warunku:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to zodrębnych przepisówOkreślenie warunku:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.3. Sytuacja finansowa lub ekonomicznaOkreślenie warunku:O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przy czym minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia nie może być niższa od 10 000 000,00 zł (dziesięć milionów złotych ).Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 10 000 000,00 brutto udokumentowane w okresie nie wczesniejszym niz 3 miesiac przed jej złozeniem.W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu.Osiągnął w ostatnich 3 latach minimalne roczne przychody, w wysokości nie mniejszej niż 10 mln zł (dziesięć milionów złotych zł) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie4. Zdolność techniczna lub zawodowaOkreślenie warunku:O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył realizację minimum:- trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia t.j. polegających na budowie (rozbudowie) budynku placówki oświatowej wraz z niezbędną infrastrukturą: instalacjami elektrycznymi i sanitarnymi oraz zagospodarowaniem terenu wykonanych w obrębie czynnych obiektów użyteczności publicznej zgodnie z klasa PKOB 1263 o wartości nie mniejszej niż 7 000 000,00 zł brutto (siedem milionów zł) każdej z wykonanych robót; - trzech robót budowlanych polegających na budowie hali sportowej o powierzchni minimum 1000 m2 i kubaturze 10 000m3 w każdej z wykonanych robót, w obrębie czynnych obiektów użyteczności publicznej;W przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie podlega sumowaniu.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia,O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w tym:- jedną osobę która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcje kierownika budowy/kierownika projektu, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i co najmniej 10-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności oraz posiada doświadczenie w kierowaniu minimum 3 robotami budowlana zrealizowanymi na terenie czynnych obiektów użyteczności publicznej zgodnie z klasa PKOB 1263 o wartości nie mniejszej niż 7 000 000,00 zł brutto zł każdej z wykonanych robót.- jedną osobę, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcje kierownika robót branży sanitarnej, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych lub równorzędne i co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności;- jedną osobę, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inzynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych lub równorzędne i co najmniej 5 -letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności.W okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jezeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, posiadał przeciętne zatrudnienie min. 15 pracowników w kazdym roku.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.6. W przypadku podania kwot w walucie obcej, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach