Przetargi.pl
Budowa budynku przedszkola gminnego w Widawie

Gmina Widawa ogłasza przetarg

  • Adres: 98-170 Widawa, ul. Rynek Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 6721034 , fax. 43 6721152
  • Data zamieszczenia: 2017-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Widawa
    ul. Rynek Kościuszki 10
    98-170 Widawa, woj. łódzkie
    tel. 43 6721034, fax. 43 6721152
    REGON: 730934571
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku przedszkola gminnego w Widawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa budynku przedszkola gminnego w Widawie realizowana jest w ramach przedsięwzięcia pn. ,,Przygotowanie dokumentacji oraz budowa przedszkola gminnego”. 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa budynku przedszkola gminnego w Widawie”. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Dane dotyczące budynku Zaprojektowano budynek przedszkola wraz ze zbiornikiem na wodę, śmietnikiem oraz separatorem tłuszczu na działkach o numerach ewidencyjnych 3/3 i 5, obręb Widawa, gmina Widawa, przy ul. Nowy Rynek. Budynek przedszkola jest jednokondygnacyjny o powierzchni użytkowej 780,02 m2, powierzchni kondygnacji netto 980,50 m2, kubaturze brutto 5086,50 m3. Budynek zaprojektowano jako energooszczędny o wymaganej klasie energooszczędności A. 2) Dane dotyczące robót Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych a. Roboty ziemne: Wykonane zostaną pomiary przy wykopach fundamentowych. Usunięta zostanie warstwa ziemi urodzajnej o grubości do 15 cm z powierzchni 1090 m2. Następnie przy pomocy koparek zostaną wykonane roboty ziemne związane z wykopem pod fundamentu, a ziemia z wykopów zostanie wywieziona. b. Podłoga na gruncie: Wykonana zostanie płyta żelbetowa fundamentowa gr. 30 cm, na której zostanie posadowiony budynek. c. Ściany zewnętrzne i elewacyjne: Wykonane zostaną ściany zewnętrzne z bloków sylikatowych wraz z ociepleniem płytami styropianowymi (lub płytami z wełny mineralnej dla wybranych ścian zgodnie z projektem) z wyprawą cienkowarstwową (lub okładziną z pytek dla wybranych ścian – zgodnie z projektem). Wykonana zostanie ochrona narożników wypukłych kątownikami metalowymi. Wykonane zostaną tynki elewacyjne sylikonowe wykonywane ręcznie. Na wybranych ścianach (zgodnie z projektem) wykonane zostaną okładziny z płytek ceramicznych d. Attyki: Wykonane zostaną ściany attyk z bloków sylikatowych ocieplane płytami styropianowymi (lub płytami z wełny mineralnej dla wybranych ścian zgodnie z projektem). e. Ściany wewnętrzne i sufity: Wykonane zostaną ściany wewnętrzne z bloków sylikatowych. W wybranych pomieszczeniach (zgodnie z projektem) wykonane zostaną sufity podwieszane. f. Tynki wewnętrzne: Wykonane zostanie gruntowanie powierzchni pionowych oraz poziomych. Wykonane zostaną tynki jednowarstwowe wewnętrzne z gipsu tynkarskiego na ścianach i stropach wykonywane metodą mechaniczną. g. Malowanie: Wykonane zostanie dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych. h. Dach: Położone zostaną płyty stropowe. Przygotowane i zamontowane zostaną zbrojenia elementów budynków. Powierzchnia dachu zostanie posmarowana pod papę paroizolacyjną. Wykonane zostaną izolacje poziome papą zgrzewalną paraizolacyjną z folią aluminiową. Wykonane zostaną izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych (dwuwarstwowo). Wykonane zostaną izolacje z folii. Położona zostanie geowłóknina. Wykonana zostanie warstwa drenująca w postaci żwiru płukanego. i. Elementy dachowe i obróbki: Zamontowana zostanie drabina. Wykonane zostaną obróbki blacharskie z blachy powlekanej, rury dachowe oraz rury spustowe z blachy powlekanej. j. Kanały wentylacyjne i komin spalinowy: Wykonane zostaną kanały wentylacyjne z pustaków betonowych. Wykonane zostaną kanały spalinowe i dymowe. Zamontowany zostanie wkład kominowy ze stali kwasoodpornej. k. Stolarka okienna i drzwiowa: Wykonana zostanie stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna oraz wewnętrzna zgodnie z projektem. l. Kanalizacja deszczowa zewnętrzna: Wykonane zostaną rurociągi kanalizacyjne, studnie systemowe, studnie systemowe osadnikowe z wpustem drogowym. Zamontowany zostanie zbiornik modułowy wody deszczowej. m. Kanalizacja sanitarna zewnętrzna: Wykonane zostaną rurociągi kanalizacyjne, studnie systemowe, studnie rewizyjne z kręgów betonowych. Zamontowany zostanie separator tłuszczu z osadnikiem. n. Wodociągi: Wykonana zostanie instalacja wodociągowa wraz z wykonaniem studzienki wodomierzowej. Zamontowany zostanie układ pompowy do podlewania zieleni wraz z automatyką. Zamontowane zostaną zawory oraz wodomierz. o. Kanalizacja deszczowa wewnętrzna: Wykonane zostaną rurociągi kanalizacyjne na ścianach oraz wpusty dachowe. p. Instalacja p.poż.: Wykonane zostaną rurociągi ocynkowane na ścianach w budynku wraz z zaworami hydrantowymi i szafkami hydrantowymi. q. Kanalizacja sanitarna wewnętrzna: Wykonane zostaną rurociągi kanalizacyjne z PVC na ścianach w budynku, a także rurociągi z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB). Wykonane zostaną rewizje kanalizacyjne systemowe, wpusty łazienkowe, wywiewki kanalizacyjne, przejścia szczelne. r. Instalacja CT: Wykonane zostaną rurociągi ze stali węglowej ocynkowane wraz z zaworami odcinającymi i równoważącymi VTR. Zainstalowane zostaną nagrzewnice wodne wraz z armaturą regulacyjną. s. Wentylacja: Zainstalowane zostaną przewody i kształtki wentylacyjne z blachy stalowej, prostokątne typu A/I oraz S. Zamontowane zostaną czerpnie, wyrzutnie, przepustnice, tłumiki akustyczne, kratki wentylacyjne, wentylator kanałowy prostokątny oraz okrągły, kompletne centrale, automatyka, nawiewniki oraz nagrzewnice wodne wraz z armaturą regulacyjną. t. Instalacja CO: Wykonane zostaną rurociągi ze stali węglowej, ocynkowane wraz z zaworami odcinającymi oraz równoważącymi VTR. Zamontowane zostaną klimakonwektory kanałowe z elektrycznym silnikiem wraz z armaturą regulacyjną oraz grzejnik elektryczny. u. Zestawy pompowe: Wykonane zostaną odwierty oraz zamontowany pakiet pompy ciepła solanka-woda wraz z osprzętem zgodnie z projektem. Zamontowany zostanie pakiet dolnego źródła ciepła z wymiennikiem. v. Instalacje skroplin: Wykonane zostaną rurociągi z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB). w. Instalacja wodna: Wykonane zostaną rurociągi z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB) wraz z rurami sanitarnymi PE-Xc oraz rurami wielowarstwowymi. Zamontowane zostaną zawory odcinające, wodomierze oraz pompa. x. Instalacja solarna: Wykonane zostaną rurociągi o połączeniach lutowanych na ścianach budynku. Zamontowana zostanie instalacja wraz z konstrukcją i automatyką zgodna z projektem. y. Biały montaż: Zamontowane zostaną ustępy z płuczką typu kompakt, umywalki pojedyncze, brodziki natryskowe, pisuary pojedyncze, baterie umywalkowe, baterie natryskowe. z. Prace pozostałe: Zrealizowane zostaną pozostałe prace budowlane jak montaż otulin dla rurociągów, wykonanie prób szczelności instalacji CO, instalacji sanitarnych. Wykonane zostanie płukanie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, badanie bakteriologiczne wody. Wykonane zostaną także uszczelnienia przebić, pomiary wydatków i ciśnień oraz dokumentacja. aa. Rozdzielnice: Zamontowane zostaną rozdzielnice RG, RK oraz R1. bb. Kable i przewody: Wykonane zostaną korytka kablowe wraz z przykręceniem pokryw i korytka instalacyjne. Położone zostaną rury ochronne i przewody. cc. Oprawy oświetleniowe: Przygotowane zostanie podłoże pod oprawy oświetleniowe. Zakupione i zamontowane zostaną oprawy oświetleniowe wraz z panelem sterowania oświetleniem ściemnianym. dd. Osprzęt instalacyjny, ee. Instalacja odgromowa, ff. Instalacja sygnalizacji włamania, gg. Instalacja strukturalna, hh. Instalacja domofonowa, ii. Fotowoltaiczny system wytwarzania energii elektrycznej, jj. Instalacja Systemu BMS: Zainstalowany zostanie system sterowania BMS, który będzie integrował działania wszystkich systemów i instalacji w budynku, w tym instalacji odpowiedzialnych za zużycie energii. kk. Zagospodarowanie terenu. W ramach tej części zadania zrealizowane zostaną prace związane z zagospodarowaniem tereny wokół budynku. Ta część zadania obejmuje budowę placu zabaw, chodników, dróg dojazdowych, ogrodzenia terenu przedszkola, zjazdu na działkę z drogi. ll. Wyposażenie kuchni. W ramach zadania zrealizowane zostaną prace związane z zakupem i montażem wyposażenia kuchni zgodnie z projektem. mm. Wyposażenie przedszkola. W ramach zadania zrealizowane zostaną prace z zakupem i montażem wyposażenia przedszkola zgodnie z projektem. Podstawą do rozpoczęcia robót jest decyzja Starosty Łaskiego pozwolenie na budowę Nr 65/2016 z dnia 03 marca 2016 r., zgłoszenia: na budowę zjazdu publicznego AB.6743.1.353.2016.SS14 z dnia 15 czerwca 2016 r., budowę przyłączy sieci wodociągowej, kanalizacyjnej realizowanych w trybie art. 29a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, budowę placu zabaw – zgłoszenie robót budowlanych AB.6743.1.481.2016.AC130 z dnia 27 lipca 2016, oraz opinia Starosty Łaskiego nr EZ.655.6.2016 z dnia 30.12.2016 r. dotycząca wykonania otworów geologicznych w celu wykorzystania ciepła Ziemi dla budynku przedszkola. 3. Zamówienie obejmuje również: 1) uzyskanie dokumentu upoważniającego do użytkowania obiektu budowlanego wydanego przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łasku tj. ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 2) opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku po jego wykonaniu, 3) wykonanie dokumentacji geologicznej zgodnie z wymogami określonymi w ustawie Prawo geologiczne i górnicze. Dokumentacja powinna zostać opracowana (3 egzemplarze) i przekazana w ciągu 6 miesięcy od zakończenia prac terenowych organowi administracji geologicznej, któremu zgłoszono Projekt Robót Geologicznych tj. Staroście Łaskiemu w tym jeden egzemplarz dla Zamawiającego. Uwagi: • W związku z dofinansowaniem budowy przedszkola z programu LEMUR na etapie realizacji obiektu wymaganym będzie zapewnienie bardzo dużej dokładności i precyzji wykonania detali konstrukcyjnych mających wpływ na zapewnienie wysokiego poziomu energooszczędności budynku. • Budynek spełniający wymagania klasy A, to taki budynek, w którym zapotrzebowanie na energię użytkową Eu>60% w stosunku do Eu budynku referencyjnego oraz redukcja energii pierwotnej Ep>20% w stosunku do Ep budynku referencyjnego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki nr 12 i 13 do SIWZ oraz przedmiar robót jako dokument informacyjny stanowiący załączniki nr 14 do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej formie lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 33 9279 0007 0035 0932 2000 0010. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się (zostanie zaksięgowane) na koncie Zamawiającego. UWAGA! Kasa Zamawiającego nie przyjmuje wpłat wadium w formie gotówki. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej kopercie z dopiskiem „WADIUM - Budowa przedszkola gminnego w Widawie” przed upływem terminu składania ofert, w pok. Nr 22 Urzędu Gminy Widawa, ul. Rynek Kościuszki 10, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty. 5. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń lub warunków ze strony gwaranta/poręczyciela. 6. Dokument wadium winien zawierać niżej wymienione elementy: - wskazanie Beneficjenta – Beneficjentem jest Gmina Widawa, Rynek Kościuszki 10, 98-170 Widawa, - nazwę dającego zlecenie i jego siedzibę (adres), - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, - zobowiązanie banku/instytucji ubezpieczeniowej do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia całości kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, - zapisy odnośnie czasu jej trwania, - zapisy odnośnie zasad wygaśnięcia, - okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania ofertą. Zamawiającego wraz z oświadczeniem, że: a) zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach