Przetargi.pl
„Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Małej - etap II” w ramach zadania pn. „Projektowanie i budowa budynku OSP w Małej”

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 52472000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Małej - etap II” w ramach zadania pn. „Projektowanie i budowa budynku OSP w Małej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji p.n. „Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Małej - etap II” w ramach zadania pn. „Projektowanie i budowa budynku OSP w Małej” dz. nr 852/9 w miejscowości Mała, gmina Ropczyce, woj. podkarpackie w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. W ramach zadania wykonane zostaną następujące roboty i elementy budynku: 2.1 Obsypanie od zewnątrz ścian fundamentowych budynku do poziomu zaprojektowanej podbudowy pod utwardzenia wokół budynku. 2.2 Izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentowych wewnątrz budynku, w tym gruntowanie emulsją np. CP41, a następnie ułożenie masy bitumicznej np. Ceresit CP43 (grubość izolacji 2 mm). 2.3 Wypełnienie przestrzeni wewnątrz fundamentów do poziomu projektowanej podbudowy z chudego betonu pod posadzki. 2.4 Izolacja pozioma ścian fundamentowych z papy termozgrzewalnej, podkładowej. 2.5 Ściany zewnętrzne nośne murowane z pustaków ceramicznych gr. 25cm o klasie wytrzymałości 15 MPa na zaprawie systemowej. 2.6 Ściany nośne wewnętrzne murowane z pustaków ceramicznych o klasie wytrzymałości min. 15 MPa na zaprawie systemowej. 2.7 Słupy i rdzenie konstrukcyjne żelbetowe z betonu B25 (C20/25) i zbrojone stalą A-IIIN (RB500W). Strzemiona ze stali klasy A-III N (RB500W). 2.8 Przewody wentylacyjne z pustaków wentylacyjnych. Kanały wentylacji grawitacyjnej ponad dachem ocieplić styropianem gr. 5cm i otynkować metodą lekką. 2.9 Belki, wieńce, nadproża i słupy monolityczne, żelbetowe, z betonu B-25 (C20/25) i zbrojone stalą A-IIIN (RB500W), strzemiona ze stali klasy A-IIIN( RB500W), nadproża w ścianach działowych w postaci belek typu L-19. 2.10 Stropy monolityczne żelbetowe gr.14 cm z betonu B25 (C20/25), zbrojone prętami fi 12 ze stali A-III N (RB500W). 2.11 Schody łączące projektowane kondygnacje jako monolityczne żelbetowe z betonu B25 (C20/25), zbrojone prętami fi 12 ze stali A-III N. 2.12 Dach w konstrukcji drewnianej z dźwigarów deskowych o spadku 30 stopni: - dach dwuspadowy, - ocieplenie dachu z wełny mineralnej twardej gr. 30 cm w dwóch warstwach, - pokrycie dachowe z blachy trapezowa T-35, gr. 0,55 mm w kolorze zgodnie z zaleceniami Inwestora., - wyłaz dachowy, - od wyłazu dachowego do wszystkich kominów i pozostałych urządzeń się ławy i stopnie kominiarskie. 2.13 Ściany działowe z bloczków z betonu komórkowego, grubości 12 cm. 2.14 Stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa zewnętrzna z PCV i stalowa. 2.15 Rynny i rury spustowe, obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej powlekanej. 2.16 Na wylotach wentylacji grawitacyjnej kratki stalowe zabezpieczające przed ptakami. 2.17 Dla wszystkich zaprojektowanych przyłączy należy wykonać przejścia w ścianach fundamentowych za pomocą rur osłonowych osadzonych w tych ścianach. Końce rur należy zadeklować w celu zabezpieczenia ich prze zasypaniem do czasu wykonania przyłączy i instalacji wewnętrznych. 3. Zakres robót wymieniony w pkt 2 należy wykonać w oparciu o dokumentacje projektowe stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ, na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ. 4. W przypadku zaistnienia niezidentyfikowanych kolizji terenowych, braku możliwości wykonania zadania w przyjętej technologii robót lub innych zdarzeń uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia według rozwiązań przyjętych w dokumentacjach projektowych, koszty ewentualnych rozwiązań zamiennych leżą po stronie Wykonawcy. Zamawiający rozumie wykonanie przedmiotu zamówienia jako uzbrojenie w sieć wodociągową działek oraz ewentualną przebudowę sieci objętych dokumentacją projektową. 5. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany również m.in. do: 1/ zapewnienia obsługi geodezyjnej, w tym przed przystąpieniem do wykonania robót do geodezyjnego wytyczenia robót i zgłoszenia przedstawicielowi Zamawiającego i Inspektorowi Nadzoru do odbioru, 2/ wykonania niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, 3/ wykonania dokumentacji fotograficznej stanu przed rozpoczęciem robót, w trakcie prac i po ich zakończeniu w wersji elektronicznej oraz jej udostępnianie na żądanie Zamawiającego, 4/ utrzymania przejezdności ulic i dojazdów do posesji w okresie realizacji, 5/ odbudowy demontowanych czy uszkodzonych w trakcie realizacji robót dróg, ogrodzeń, chodników, itp. oraz przywrócenia terenu budowy do stanu poprzedniego, 6/ prowadzenia dokumentacji budowy, 7/ przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia, w tym oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót o przyjęciu obowiązku kierowania budową, oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, przygotowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, itp. a także do wykonania niezbędnych prób, odbiorów, badań i sprawdzeń oraz wszelkich innych czynności i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia użytkowania przedmiotu zamówienia. 6. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają w kolejności ważności: niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ, w tym dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3. Przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ jest dokumentem pomocniczym a ilości w nim zawarte są orientacyjne. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 8. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 9. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. 10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (np. parametry wytrzymałości mechanicznej, ognioodporności, współczynniki izolacyjności termicznej, akustycznej, normy natężenia światła, hałasu, itp. ) 11. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę i właściwości produktu, a nie konkretnego producenta. 12. Wymagany okres gwarancji min. 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 13. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności – szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.). 3. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy PZP. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu zaleca się oryginał dokumentu dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie a kserokopię dokumentu, poświadczoną z oryginałem przez Wykonawcę spiąć trwale z ofertą. 8. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy PZP zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazał Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach