Przetargi.pl
Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Klubowej 5A w Świerczyńcu wraz z zagospodarowaniem terenu.

GMINA BOJSZOWY ogłasza przetarg

  • Adres: 43-220 Bojszowy, ul. Gaikowa 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BOJSZOWY
    ul. Gaikowa 35
    43-220 Bojszowy, woj. śląskie
    REGON: 276258109
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Klubowej 5A w Świerczyńcu wraz z zagospodarowaniem terenu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania: „Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Klubowej 5A w Świerczyńcu wraz z zagospodarowaniem terenu”.2. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku Ochotniczej Straży Pożarnej oraz budynku gospodarczego, budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej wraz instalacjami wewnętrznymi, zewnętrznym zbiornikiem gazu, zbiornikiem bezodpływowym na deszczówkę przy ul. Klubowej 5A w Świerczyńcu. 3. Szczegółowy zakres prac określają:a) Wielobranżowy projekt budowlany oraz projekty wykonawcze: architektoniczno-budowlany, w branżach sanitarnej i elektrycznej.b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiOR).c) Przedmiary robót.Obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zawierają również projektowane postanowienia umowy.Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SWZ.3. Rozwiązania równoważne: a) jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.;b) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami; c) w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że stawia wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na wykonaniu pracy w sposób określony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) Szczegóły dotyczące w/w wymagania, w tym rodzaj czynności, których dotyczą wymagania, sposób weryfikacji zatrudnienia oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli, zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do SWZ.5. Zamówienie jest objęty wsparciem finansowym:Program Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.6. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej.Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia tj .: konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części (branże) zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu pod wzgl. budowlanym wykonaniu zamówienia, generując dodatkowe koszty oraz niepotrzebne przestoje związane z odbieraniem placu budowy od jednych wykonawców i przekazywaniem go następnym.W ocenie Zamawiającego brak podziału zamówienia na części nie ogranicza na płaszczyźnie ilościowej jak również jakościowej możliwości udziału wykonawców z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Ponadto decyzja w sprawie podziału zamówienia na części jest w gestii zamawiającego, zgodnie z ustawą Pzp i zawartych w niej przepisów statuujących obowiązek podziału zamówienia na części przez zamawiających. Przy czym art. 91 ust. 1 Pzp powinien być interpretowany łącznie z art. 91 ust. 2 ustawy Pzp w celu zbadania, czy przyczyny zaniechania podziału zamówienia nie naruszają zasad postępowania wyrażonych w art. 16 pkt 1 Pzp. Brak podziału przedmiotowego zamówienia na części w żaden sposób nie ogranicza zasady uczciwej konkurencji. Przepis art. 91 ust. 1 Pzp wskazuje, że zamawiający może udzielić zamówienia w częściach – nie stanowi więc źródła obowiązku dla zamawiającego i na jego podstawie nie można sformułować zarzutu wobec zamawiającego, który takiego podziału nie dokona. Natomiast art. 91 ust. 2 Pzp tworzy obowiązek zawarcia w dokumentach postępowania uzasadnienia w przypadku zaniechania podziału zamówienia. Jest to obowiązek informacyjny, którego realizacja może być weryfikowana. W związku z tym treść uzasadnienia przedstawianego przez Zamawiającego jest istotna.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ustawy.10. Zamawiający nie przewiduje zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy.11. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.12. Zamawiający nie przewiduje organizowania dla Wykonawców wizji lokalnej oraz nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.13. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłymi Wykonawcami zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.17. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.18. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.19. Kod CPV dotyczący przedmiotu zmówienia:główny przedmiot: 45000000-7 Roboty budowlanekody pomocnicze:45320000-6 Roboty izolacyjne45321000-3 Izolacje cieplne45443000-4 Roboty elewacyjne45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych wentylacyjnych i klimatyzacyjnych45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne45315700-5 Montaż rozdzielnic elektrycznych45312310-3 Roboty w zakresie ochrony odgromowej45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych42520000-7 Urządzenia wentylacyjne45111300-1 Roboty rozbiórkowe45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu45216121-8 Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach