Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg
- Adres: 43100 Tychy, Al. Niepodległości
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
- Data zamieszczenia: 2017-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
Al. Niepodległości 49
43100 Tychy, woj. śląskie
tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
REGON: 51592200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku obsługi technicznej i centrum rekreacyjnego Papry - projekt - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dokumentację wykonać należy na podstawie koncepcji Budowy Budynku Obsługi Technicznej i Centrum Sportowo-Rekreacyjnego „Papry” na terenie O.W. Paprocany opracowanej przez jednostkę projektową RS+ Robert Skitek z Tychów w listopadzie 2016r. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się powinno w następujących etapach: - uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, - wszelkie ekspertyzy, badania i uzgodnienia niezbędne do rozpoczęcia prac projektowych i otrzymania pozwolenia na budowę w tym mapa do celów projektowych i badania gruntu, - opracowanie projektu budowlanego budynków (Papry 553m2 i MOSIR 765m2) i zagospodarowania terenu 2 kpl. wersji papierowej i 1kpl. wersji elektronicznej (w formie edytowalnej i PDF); dodatkowo egzemplarze konieczne do złożenia w tut. Wydziale Budownictwa; - opracowanie przedmiarów (zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 02. września 2004r. Dz.U. nr 202 poz.2072), 2 kpl. wersji papierowej i 1kpl. wersji elektronicznej (w formie edytowalnej i PDF); - uzgodnienie projektu z rzeczoznawcami sanepid, bhp i p.poż, - uzyskanie pozwolenia na budowę, - opracowanie projektu wykonawczego budynków (Papry 553m2 i MOSIR 765m2) w tym projekty architektury, zagospodarowania terenu, konstrukcji elektryki i teletechniki, wod. kan., HVAC 4 kpl. wersji papierowej i 1kpl. wersji elektronicznej (w formie edytowalnej i PDF); - opracowanie kosztorysów i STWiOR 2 kpl. wersji papierowej i 1kpl. wersji elektronicznej (w formie edytowalnej i PDF); Roboty projektowe należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami i wiedzą techniczną. Koncepcja stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71221000-3
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 PLN); Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu mieszkalnego nr 8 w budynku przy ul. Hugona Kołłątaja 14 w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-03-27 - Opracowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 5 w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 18 w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-03-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn: „Modernizacja budynków Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”
Dodano: 2023-10-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Rozbudowa i przebudowa budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej położonego w Katowicach przy ul. Brynowskiej 27”.
Dodano: 2023-10-02 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie hydroizolacji piwnic z opracowaniem technologii obniżenia poziomu wody gruntowej wraz z robotami towarzyszącymi ul. Hallera 9, 9a, 11
Dodano: 2023-08-10 - Opracowanie i wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 2 w budynku przy ul. Stanisława Dubois 3 w Bielsku-Białej.
Dodano: 2023-05-05 - Aktualizacja oraz przeprojektowanie dok projektowo-kosztorysowej termomodernizacji bud mieszk w Rybniku w zakresie zmiany sposobu ogrzewania z podz. na zadania: Zad1: Gliwicka 44 Zad2: Gliwicka 50
Dodano: 2023-05-05 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej(ZRID) na rozbudowę i przebudowę drogi gminnej Nr680010S Ogorzelnik,Bobolice,Mirów
Dodano: 2023-03-21 - Opracowanie i wykonanie kompletnej dok. projektowo-kosztorysowej dla lok. mieszkalnych nr 3, 4 i 6 w bud. przy ul. 11 Listopada 4 w Bielsku-Białej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień.
Dodano: 2023-03-21 - „Komenda Powiatowa Policji w Będzinie – modernizacja obiektu – aktualizacja dokumentacji projektowej”
Dodano: 2023-03-13