Gmina Sławków ogłasza przetarg
- Adres: 41260 Sławków, ul. Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2931552 w. 41 , fax. 322 931 233
- Data zamieszczenia: 2017-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławków
ul. Rynek 1
41260 Sławków, woj. śląskie
tel. 32 2931552 w. 41, fax. 322 931 233
REGON: 27625755800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku mieszkalnego z lokalami komunalnymi – projekt budynku przy ul. Fabrycznej 11 w Sławkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy mieszkań z lokalami mieszkalnymi (ul. Fabryczna 11 w Sławkowie), uzyskaniu prawomocnego pozwolenia na budowę i pełnienie nadzoru autorskiego wielobranżowego nad inwestycją wykonywaną w oparciu o dokumentację. Termin realizacji – 2018-2019 r. 2. Dokumentacja, będąca przedmiotem niniejszego zamówienia będzie stanowiła podstawę do przygotowania wniosku o dofinansowanie z Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 24 miesięcy, jednak nie dłuższy niż 36 miesięcy. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych: projekt ma uwzględniać rozwiązania umożliwiające dostęp do obiektu osób niepełnosprawnych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagania, o którym mowa w art. 29 ust. 3a, tj. wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71240000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty na wzorze lub ściśle wg wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony czytelnie, z ceną wyliczoną zgodnie z zapisami Rozdziału XIV SIWZ (załącznik nr 1 do SIWZ), b) pełnomocnictwo do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem – w sytuacjach, gdy uprawnienie do podpisania oferty i poświadczania dokumentów nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym pełnomocnictwo wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie programów funkcjonalno-użytkowych dla budowy chodników
Dodano: 2024-03-22 - Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego na potrzeby dofinansowania Projektu pn. „Rozwój zeroemisyjnej mobilności nad Jeziorem Żywieckim i Międzybrodzkim”
Dodano: 2024-03-13 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie instalacji wentylacji i termoizolacji budynku przy ul. Sienkiewicza 106b”
Dodano: 2023-12-18 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja, modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku położonego przy ul. Jagodowej 8 na lokale mieszkalne”
Dodano: 2023-12-07 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja i modernizacja budynku niemieszkalnego przy ul. Andersa 16”
Dodano: 2023-12-07 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja i modernizacja budynku przy al. Bielskiej 128 w Tychach”
Dodano: 2023-10-31 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja, modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku położonego przy ul. Jagodowej 8 na lokale mieszkalne”
Dodano: 2023-10-02 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja i modernizacja budynku niemieszkalnego przy ul. Andersa 16”
Dodano: 2023-08-19 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja i modernizacja budynku niemieszkalnego przy ul. Andersa 16”
Dodano: 2023-08-10 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zad. inwestycyjnego: „Adaptacja części budynku biurowego położonego przy ul. Orzeszkowej 15 i al. Jana Pawła II 40 z przeznaczeniem na lokale mieszkalne”
Dodano: 2023-08-09