Przetargi.pl
BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, W TYM PLACU ZABAW, PRZY UL. STAFFA (BUD. 2) W ZGIERZU W MODELU ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Mielczarskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (42) 300 14 79, , fax. 42 7162268 wew. 32
  • Data zamieszczenia: 2020-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o.
    Mielczarskiego 14
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. (42) 300 14 79, , fax. 42 7162268 wew. 32
    REGON: 47002341600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, W TYM PLACU ZABAW, PRZY UL. STAFFA (BUD. 2) W ZGIERZU W MODELU ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów wykonawczych i budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w tym placu zabaw, przy ul. Staffa (bud. 2) w Zgierzu - w modelu zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w II Etapach, gdzie Etap I obejmuje kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowo-technicznej budynku i infrastruktury towarzyszącej, w tym placu zabaw, wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę. Etap II obejmuje: budowę budynku oraz towarzyszącej infrastruktury technicznej, w tym placu zabaw, na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej i pozwolenia na budowę oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku. Warunkiem rozpoczęcia przez wykonawcę realizacji Etapu II jest uzyskanie, przez zamawiającego, kredytu bankowego na sfinansowanie inwestycji. W budowanym budynku mieszkalnym wielorodzinnym 4-kondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, 2-klatkowym, zlokalizowane będą: 20 lokali mieszkalnych, przynależne do każdego lokalu pomieszczenia gospodarcze (komórki lokatorskie), w każdej klatce schodowej pomieszczenie na przechowywanie wózków dziecięcych, rowerów itp., pomieszczenie techniczne na lokalizację węzła ciepłowniczego. Budynek przewidziany jest do realizacji przy ul. Staffa w Zgierzu, na niezabudowanej nieruchomości w 125 obrębie miasta Zgierza, na którą składają się działki gruntu o łącznej powierzchni 2330 m2 (nr ewid. działek: 94/2, 98/2, 95/7, 96/6, 99/6), w bezpośrednim sąsiedztwie oddanego do użytkowania w 2020 r. bud. nr 1 przy ul. Staffa 26A, do której zamawiający ma prawo własności i prawo dysponowania na cele budowlane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym, będącym załącznikiem do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211340-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000 zł, wniesionym przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 17 sierpnia 2020 r. do godz. 10.00 i obejmującym okres związania ofertą tj. okres rozpoczynający się wraz z upływem terminu składania ofert - do dnia 17 września 2020 r.; Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Zgierzu 69 8783 0004 0009 3363 2000 0001; Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego, 95-100 Zgierz, ul. Mielczarskiego 14, pokój nr 14. Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca wykaże, że spełnia warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zaprojektował minimum 100 lokali mieszkalnych i wykonał (zakończył wykonanie) minimum 200 szt. lokali mieszkalnych, których łączna powierzchnia użytkowa jest nie mniejsza niż 10 tys. m2 w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych, potwierdzone załączonymi zaświadczeniami zadowalającego wykonania robót, wydanych przez podmiot/y, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane oraz wskazaniem, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 2. Wykonawca wykaże, że spełnia warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia/dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: co najmniej 2 osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym uprawnionymi do kierowania robotami budowlanymi odpowiednich specjalności, niezbędnymi do realizacji zamówienia, stosownie do wymogów ustawy Prawo budowlane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 3 mln zł, ważny co najmniej do końca terminu związania ofertą; 2. Zobowiązanie wykonawcy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie akceptowanej przez zamawiającego; 3. Udzielenie przez wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres co najmniej 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego; 4. Zaakceptowanie, przez wykonawcę, bez zastrzeżeń, wszystkich postanowień wzoru umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach