Gmina Zaklików ogłasza przetarg
- Adres: 37-470 Zaklików, ul. Zachodnia
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 158 738 476 , fax. 158 738 324
- Data zamieszczenia: 2020-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaklików
ul. Zachodnia 15
37-470 Zaklików, woj. podkarpackie
tel. 158 738 476, fax. 158 738 324
REGON: 83040913000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku mieszkalnego kontenerowego przy ul. Anny Nagórskiej 27 w systemie zaprojektuj – wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień (w tym uzgodnienia konserwatorskiego) i pozwoleń (w tym decyzji pozwolenia na budowę) oraz wykonanie robót budowlanych związanych z budową budynku mieszkalnego (socjalnego) wykonanego w technologii modułowej (kontenerowej) wraz infrastrukturą towarzyszącą na terenie działki ewidencyjnej nr 3244 przy ul. Anny Nagórskiej w Zaklikowie. Budynek na bazie zestawu typowych kontenerów wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi zgodnie z lokalizacją wskazaną w projekcie zagospodarowania terenu. Budynek, objęty przedmiotem zamówienia stanowił będzie rozbudowę istniejącego obiektu socjalnego składającego się z czterech budynków mieszkalnych (socjalnych), z uwagi na powyższe projektowany budynek musi być kompatybilny z istniejącym obiektem, w szczególności w zakresie wymiarów zewnętrznych (szerokość, wysokość) i kolorystyki elewacji – dodatkowy kontener musi zostać tak zaprojektowany, aby stanowił jednolitą całość z istniejącym obiektem, jednocześnie funkcjonując jako autonomiczny lokal socjalny, wyposażony w instalacje i urządzenia techniczne z odrębnym opomiarowaniem. Powierzchnia zabudowy projektowanego budynku kontenerowego ok. 30 m2. Zakres robót budowlanych obejmuje budowę budynku socjalnego kontenerowego na płycie fundamentowej wraz z wyposażeniem, instalacjami wewnętrznymi oraz przyłączami: wodociągowym, kanalizacyjnym i elektroenergetycznym. W ramach zamówienia należy także wykonać zagospodarowanie terenu w postaci ciągu pieszego stanowiącego przedłużenie istniejącego chodnika na długości odpowiadającej zewnętrznej krawędzi projektowanego budynku z przedłużeniem o 0,5 m. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 do SIWZ stanowiącym Program Funkcjonalno Użytkowy (zwany w dalszej części PFU).Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich prac niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w PFU i warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów dla tego typu obiektów, z uwzględnieniem zapisów określonych w ust. 1. Dodatkowo, w załączniku nr 4a do SIWZ projekt budynków kontenerowych, Zamawiający udostępnia projekt budowlany istniejącego obiektu socjalnego oraz inwentaryzację geodezyjną działki objętej przedmiotem zamówienia. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza stosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, do podanych w SIWZ, a wszelkie produkty określone w dokumentacji przetargowej (PFU) pochodzące od konkretnych producentów są opisane parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych może nastąpić tylko pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do obowiązujących norm lub instrukcji Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy rozwiązania równoważne opisywanym w wymienionych normach i instrukcjach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 5. Ciężar udowodnienia, że dane rozwiązanie jest równoważne, w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy. W tym celu, jeszcze przed uzyskaniem pozwolenia na budowę Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w PFU i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych rozwiązań, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy). 6. Sugeruje się, aby Wykonawca zapoznał się z terenem budowy i istniejącymi warunkami komunikacyjnymi w celu odpowiedniego skalkulowania ceny oferty. Ewentualnej wizji w terenie Wykonawca dokonuje samodzielnie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z oświadczeniami, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 (załączniki nr 1 i nr 6 do SIWZ), złożył następujące dokumenty: 1.1 Formularz oferty – załącznik nr 3 do SIWZ 1.2 Formularz cenowy – załącznik nr 3a do SIWZ 1.3 Deklaracja podmiotu udostępniającego swoje zasoby ze wskazaniem, w jakiej części udostępni swoje zasoby – załącznik nr 7 do SIWZ (w przypadku konieczności) 1.4 Dokument pełnomocnictwa (w przypadku konieczności)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu i zbiornikiem retencyjnym przy ul. Jachowicza w Rzeszowie
Dodano: 2024-07-16 - Modernizacja budynku Towarzystwa Gimnastycznego Sokół w Pilźnie na potrzeby biblioteki
Dodano: 2024-07-11 - Utworzenie infrastruktury turystycznej w miejscowości Wybrzeże
Dodano: 2024-06-21 - Adaptacja budynku socjalnego przy Zakładzie Karnym w Łupkowie na kompleks mieszkalno-kulturalno-oświatowy ułatwiający podtrzymanie więzi rodzinnych dla osadzonych w Zakładzie Karnym w Łupkowie
Dodano: 2024-06-12 - Budowa budynku wielofunkcyjnego w Wierzawicach – żłobek oraz klub seniora
Dodano: 2024-04-09 - Prace remontowo-konserwatorskie przy budynku Urzędu Miejskiego w Pilźnie
Dodano: 2024-03-07 - Rozbudowa budynku hali sportowej o budynek Szkoły Podstawowej wraz z przedszkolem w m. Sieniawa – etap III
Dodano: 2024-01-31 - Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Giedlarowej wraz z instalacjami wewnętrznymi
Dodano: 2023-11-02 - Rozbudowa zespołu basenów „DELFIN” o część rekreacyjną obejmującą rozbudowę i przebudowę budynku krytej pływalni dla zadania pn.: Modernizacja krytej pływalni w Ustrzykach Dolnych
Dodano: 2023-10-10 - Modernizacja budynków na terenie Gminy Pilzno
Dodano: 2023-07-24