Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego oraz budynku gospodarczo-garażowego w miejscowości Szubin Wieś

Nadleśnictwo Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Szubin Wieś 52
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3910310, 3910324 , fax. 052 3910337
  • Data zamieszczenia: 2016-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szubin
    ul. Szubin Wieś 52 52
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3910310, 3910324, fax. 052 3910337
    REGON: 09055076200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szubin.torun.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego oraz budynku gospodarczo-garażowego w miejscowości Szubin Wieś
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z objęciem funkcji kierownika budowy, polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego, budynku gospodarczo-garażowego oraz przyłącza wodnego, energetycznego, gazowego i przydomowej oczyszczalni ścieków na terenie działki ewidencyjnej nr 3285/5 w miejscowości Szubin Wieś. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie ogrodzenia oraz utwardzenie nawierzchni kostką betonową. Budynki po przekazaniu do użytkowania będą stanowiły osadę służbową dla Nadleśniczego Nadleśnictwa Szubin. I. Budynek mieszkalny. Dana techniczne: - powierzchnia zabudowy 126,56 m2, - powierzchnia użytkowa 153,03 m2, - powierzchnia użytkowa piwnicy 37,60 m2, - powierzchnia całkowita 282,49 m2, - kubatura 965,50 m3. Budowa budynku mieszkalnego, jednorodzinnego, wolnostojącego, częściowo podpiwniczonego z użytkowym poddaszem, murowanego w technologii tradycyjnej, z dachem dwuspadowym, krytym dachówką. Fundamenty budynku żelbetowe o szer. 50cm, ściany fundamentowe z bloczków betonowych. Ściany zewnętrzne dwuwarstwowe z pustaków ceramicznych gr. 24cm ocieplone styropianem gr. 15cm z wyprawą elewacyjną. Kominy prefabrykowane z pustaków z betonu lekkiego. Przewody spalinowe ceramiczne izolowane. Wyloty kominów wymurowane z cegły klinkierowej. Strop nad piwnicą i parterem gęstożebrowy belkowo-pustakowy. Dach wysoki, dwuspadowy z wykuszem, więźba dachowa drewniana, pokrycie z dachówki ceramicznej powlekanej. Obróbki blacharskie oraz orynnowanie z blachy ocynkowanej powlekanej. Tynki ścian wewnętrznych cementowo-wapienne, wykończone gładziami gipsowymi, malowane farbami emulsyjnymi zmywalnymi. W pomieszczeniach sanitarnych ściany obłożone płytkami ceramicznymi. Sufity poddasza wykonane z płyt gipsowych ognioodpornych na stelażu metalowym. Strop poddasza docieplony wełną mineralną gr. 20 cm. Posadzki - płytki ceramiczne (kuchnia, łazienka, korytarze) oraz deski podłogowe trójwarstwowe (pokoje). Stolarka okienna oraz drzwi zewnętrzne z drewna klejonego, stolarka drzwiowa wewnętrzna z drewna litego. Budynek wyposażony w instalację elektryczną 400V, odgromową oraz sygnalizacji włamania. Instalacja kanalizacyjna z PCV z odprowadzeniem nieczystości do przydomowej oczyszczalni ścieków. Instalacja wodna z rur PP zasilana z przyłącza wodociągowego. Instalacja centralnego ogrzewania zasilana będzie z kotła gazowego oraz zamiennie z kotła na paliwo stałe (ekogroszek). Instalacja oparta będzie na grzejnikach ściennych płytowych oraz ogrzewaniu podłogowym. Główne rurociągi grzewcze wykonane z rur miedzianych, rurociągi rozdzielcze z rur wielowarstwowych. Ciepła woda użytkowa przygotowywana będzie z pompy ciepła oraz obiegu kotła. Zamówienie obejmuje również budowę przyłącza energetycznego, przyłącza wodnego oraz gazowego. II. Budynek gospodarczo-garażowy. Dane techniczne: - powierzchnia zabudowy 87,63 m2, - powierzchnia użytkowa 52,80 m2, - kubatura 304,40 m3. Budowę budynku gospodarczo-garażowego z przylegającą do bocznej ściany wiatą drewnianą. Budynek parterowy, niepodpiwniczony z poddaszem nieużytkowym, wykonany w technologii tradycyjnej, murowany z gazobetonu, ściany grubości 24 cm na ławach fundamentowych oraz ścianach fundamentowych z bloczków betonowych. Nadproża żelbetowe z belek prefabrykowanych, wieniec żelbetowy monolityczny. Posadzka w budynku murowanym betonowa, pod wiatą z kostki betonowej. Tynki wewnętrzne cementowo-wapienne malowane farbami emulsyjnymi. Stolarka okienna drewniana, drzwi zewnętrzne aluminiowe. Bramy garażowe segmentowe uchylne z napędem elektrycznym. Tynki zewnętrzne cementowo-wapienne oraz mineralne cienkowarstwowe malowane farbami silikonowymi. Dach dwuspadowy konstrukcji drewnianej, deskowany, kryty dachówką ceramiczną. Sufit podwieszany z blachy stalowej trapezowej. Wiata konstrukcji szkieletowej na słupach drewnianych, konstrukcja połączona z częścią murowaną budynku. Wszystkie elementy drewniane impregnowane i malowane dekoracyjnie. Budynek wyposażony w instalację elektryczną i odgromową. III. Zagospodarowanie terenu: - ogrodzenie - od strony elewacji frontowej plot systemowy z paneli ogrodzeniowych na cokole betonowym, pozostałe ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych zabetonowanych. W ogrodzeniu frontowym brama wjazdowa przesuwna wraz z furtką, w ogrodzeniu siatkowym brama dwuskrzydłowa - terenu utwardzone - droga dojazdowa, podjazdy wykonane z kostki betonowej gr. 8cm na podbudowie z kruszywa, ciągi piesze z kostki betonowej grubości 6cm na podsypce cementowo-piaskowej. Miejsce wykonywania robót: Szubin Wieś, 89-200 Szubin, działka ewidencyjna nr 3285/5, obręb ewidencyjny Szubin Wieś, gmina Szubin , Powiat Nakło nad Notecią, Województwo Kujawsko-Pomorskie. 2. Szczegółowy zakres i technologia robót określona jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Roboty zostaną wykonane na podstawie decyzji pozwolenia na budowę. Pełnienie funkcji kierownika budowy ze strony Wykonawcy wymagane będzie dla całego zakresu robót objętego pozwoleniem na budowę. 4. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45211300-2 Roboty budowlane w zakresie budowy domów 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych projektowanym i opisywanym. Materiały określone w dokumentacji projektowej określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. W przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne , Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania Zamawiającego. Wykonawca chcąc zaproponować w swojej ofercie inne w stosunku do określonych przez Zamawiającego, rozwiązanie równoważne, może je opisać w odpowiedniej pozycji swojego kosztorysu ofertowego, a do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne, umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, jakościowych i użytkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.4 ustawy Pzp) o wartości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r, poz. 359). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP o/Szubin 49 1020 1462 0000 7502 0157 0332. 4) Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: Wadium - przetarg SA.270.1.2.2016 5) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego (w siedzibie zamawiającego). Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 30.05.2016r. do godz. 9.00. 7) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 8) Wadium wniesione w formie bezgotówkowej będzie skuteczne jeśli oryginał dokumentu gwarancji zostanie złożony w kasie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, bądź załączony do oferty. 9) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców (z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza) zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, b) unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 11) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 13) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14) Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_szubin/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach