Przetargi.pl
„Budowa budynku mieszkalnego i garażowo-gospodarczego wraz z przynależną infrastrukturą techniczną na terenie Nadleśnictwa Tuczno”

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tuczno ogłasza przetarg

  • Adres: 78640 Tuczno, ul. Klasztorna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 672 593 147 , fax. 672 593 299
  • Data zamieszczenia: 2017-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tuczno
    ul. Klasztorna 36
    78640 Tuczno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 672 593 147, fax. 672 593 299
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tuczno.pila.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa budynku mieszkalnego i garażowo-gospodarczego wraz z przynależną infrastrukturą techniczną na terenie Nadleśnictwa Tuczno”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego oraz budynku garażowo-gospodarczego, w miejscowości Tuczno, ul. Różana, działka nr 8168/9, obręb Tuczno 109 oraz wykonanie zagospodarowania terenu.Zakres zamówienia obejmuje między innymi: roboty konstrukcyjno-budowlane, elektryczne, sanitarne, montażu urządzeń, wykończeniowe, a także między innymi wykonanie przyłączy: energetycznego, wodno-kanalizacyjne i zagospodarowanie terenu.Zamawiający przewiduje wykonanie przedmiotu umowy w IV etapach: Etap 1. Stan zerowy: ławy i mury fundamentowe budynku jednorodzinnego mieszkalnego i budynku garażowo-gospodarczego.Etap 2. Stan surowy zamknięty budynku jednorodzinnego mieszkalnego i budynku garażowo-gospodarczego.Etap 3. Instalacje wewnętrzne i zewnętrzne budynku jednorodzinnego mieszkalnego i budynku garażowo-gospodarczego. Etap 4. Stan wykończeniowy budynku jednorodzinnego mieszkalnego i budynku garażowo-gospodarczego i zagospodarowanie terenu. BUDYNEK MIESZKALNY JEDNORODZINNY Zgodnie z założeniami obiekt pełni funkcję budynku mieszkalnego jednorodzinnego, podzielonego na części: - część mieszkalna; - część gospodarczo – techniczna – kotłownia, pom. gospodarcze i techniczne; W przyziemiu część mieszkalna składa się z następujących pomieszczeń: Salon z aneksem kuchennym, pokój, pomieszczenie gospodarcze, łazienka oraz komunikacja. W salonie kominek wraz z instalacją kominkową tj. podłączeniem do proj. Przewodu kominowego, wentylacja pomieszczenia oraz doprowadzenie pod posadzkowe powietrza do kominka. W części technicznej przyziemia: pralnia, kotłownia. Poddasze składa się z pomieszczeń mieszkalnych – pokojów, łazienki, garderoby, łazienki i komunikacji. Połączenie poddasza z przyziemiem stanowi klatka schodowa w technologii drewnianej. Dane gabarytowe: Kubatura: 881,77 m3 Powierzchnia zabudowy: 137,57 m2 Powierzchnia użytkowa: 190,24 m2 BUDYNEK GARAŻOWO-GOSPODARCZY Jest to budynek parterowy, niepodpiwniczony z poddaszem nieużytkowym – strychem. Technologia budynku tradycyjna (ściany murowane z bloczków betonu komórkowego, fundamentowe z bloczków betonowych), częściowo uprzemysłowiona (nadproża typu L-19), częściowo monolityczna (ławy fundamentowe, słupy i nadproża żelbetowe). Konstrukcja dachu drewniana w postaci wiązara jętkowego bezrozporowego. Kąt nachylenia połaci 35°., pokryty dachówką ceramiczną zakładkową. Budynek zaprojektowano z niezależnym wejściem do pomieszczenia gospodarczego. W części frontowej 2 bramy wjazdowe do pomieszczenia garażowego. Dane gabarytowe: Kubatura: 296,68 m3 Powierzchnia zabudowy: 68,60 m2 Powierzchnia użytkowa: 52,21 m2 KANALIZACJA SANITARNA:Odprowadzenie ścieków bytowo-gospodarczych przez projektowaną instalację wewnętrzną kanalizacji sanitarnej do sieci zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi. INSTALACJA WODY:Przyłącze wodociągowe wraz z opomiarowaniem zlokalizowanym zgodnie z projektem branży sanitarnej i wydanymi warunkami technicznymi. INSTALACJA GRZEWCZA:Ogrzewanie obiektu za pomocą grzejników panelowych z regulatorami temperatury. Na parterze w części salonu i kuchni z jadalnią, łazience oraz łazience na poddaszu ogrzewanie podłogowe.Ciepło dostarczone za pomocą pompy ciepła wg opracowania branży sanitarnej. INSTALACJA ELEKTRYCZNA:Budynek zostanie zasilony kablem z proj. Złącza w oparciu o wydane warunki techniczne. INSTALACJA ODGROMOWA:Na budynku będzie wykonana instalacja odgromowa. WENTYLACJA:Pomieszczenia zapewnioną mają wentylację grawitacyjną. Nawiewy w oknach – realizowany za pośrednictwem nawiewników higrosterowanych umieszczonych w ramie stolarki. Wywiewy – za pomocą kratek wentylacyjnych osadzonych w kanałach wentylacyjnych. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia:Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę i przyjętą przez Zamawiającego w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą Pzp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, a w szczególności:a) SIWZ;b) projekt budowlany;c) specyfikacje techniczne;d) przedmiary, kosztorysy ofertowe W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót wiążące są postanowienia dokumentacji projektowej. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie oferty całość prac wynikających z dokumentacji projektowej. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz przedmiarach. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 1570) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 20 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1804, z późn. zm.); 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wymaganą kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKO BP S.A. Oddział Wałcz nr 58 1020 2847 0000 1102 0039 0948 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na: „Budowa budynku mieszkalnego i garażowo-gospodarczego wraz z przynależną infrastrukturą techniczną na terenie Nadleśnictwa Tuczno”. 5. w takim terminie, aby pieniądze znalazły się na koncie zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu należy wnieść przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach pracy zamawiającego, tak aby wadium znalazło się w siedzibie zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert. 7. Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego oraz zobowiązywać do zapłaty ustalonej kwoty wadium w sytuacji wystąpienia co najmniej jednego przypadku powodującego zatrzymanie wadium przez zamawiającego określonego w ustawie, a także obejmować cały okres związania ofertą. 8. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi na rachunek bankowy wskazany na piśmie przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie odrzucona. 14. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 82 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć: a. oświadczenie, o którym mowa w części X SIWZ pkt 1.1, (oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu) b. zobowiązanie, o którym mowa w części XI SIWZ pkt 2, (zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia) c. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, d. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. e. Kosztorysy ofertowe sporządzone metodą szczegółową. Kosztorys szczegółowy wraz z zestawieniem materiałów, sprzętu i robocizny, opracowany w oparciu o załączone do niniejszej SIWZ przedmiary robót z zachowaniem przyjętej numeracji, pozycji i podziału na poszczególne działy. W przypadku, gdy określone pozycje przedstawione zostały w kosztorysie Wykonawcy pod innymi numerami, Wykonawca w tym zakresie powinien przedstawić odpowiednie informacje lub oznaczenia. Wszystkie formularze załączników do SIWZ żądane w ofercie należy wypełnić według wzorów załączników do SIWZ, bez dokonywania w nich zmian w treści merytorycznej tzn. nie może ulec zmianie: zakres żądanych informacji w postaci tabel i oświadczeń zawartych w załącznikach, nazwy i numeracja załączników.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach