Przetargi.pl
Budowa budynku Laboratorium Telematyki i Inżynierii Środowiska (budynku I) wraz z instalacjami wewnętrznymi, uzbrojeniem zewnętrznym, stacją trafo, drogą wewnętrzną i chodnikami w Koszalinie ul. Śniadeckich 2

Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych
    ul. Śniadeckich 2 2
    75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
    REGON: 00000170300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku Laboratorium Telematyki i Inżynierii Środowiska (budynku I) wraz z instalacjami wewnętrznymi, uzbrojeniem zewnętrznym, stacją trafo, drogą wewnętrzną i chodnikami w Koszalinie ul. Śniadeckich 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa budynku Laboratorium Telematyki i Inżynierii Środowiska (budynku I) wraz z instalacjami wewnętrznymi, uzbrojeniem zewnętrznym, stacją trafo, drogą wewnętrzną i chodnikami w Koszalinie ul. Śniadeckich 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 70 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych), Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 10 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r. Tekst jednolity (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz Dz. U. z 2008 r Nr 171, poz. 1058). Spełniają ponadto następujące warunki: - dysponują lub będą dysponować personelem kierowniczym posiadającym uprawnienia bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, urządzeń energetycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, - wodociągowych, kanalizacyjnych, - dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem, posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, należącym do właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik robót może być kierownikiem budowy. - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, stanowiącą 30% ceny ofertowej. - posiadają doświadczenie, w ciągu ostatnich 5 lat, jako główny wykonawca budowlany w co najmniej dwóch przedsięwzięciach budowlanych o charakterze i trudności wykonania takich samych jak zamówione roboty o wartości powyżej 7 000 000,00 zł każde (co najmniej 2 obiekty kubaturowe), potwierdzone dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, - zapewniają okres gwarancji na wykonane roboty 5 lat, - termin płatności 30 dni, - spełniają wymagania określone w SIWZ, przedłożą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ, a stanowiące kompleksową ofertę: Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1, Informacje ogólne o wykonawcy - Załącznik Nr 3, Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego , którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w wykonaniu przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 4, Harmonogram rzeczowo-finansowy- Załącznik Nr 5, Wykaz zrealizowanych zamówień - Doświadczenie wykonawcy - Załącznik Nr 6, Wykaz robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom- Załącznik Nr 7, Wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych (Tabela elementów) - Załącznik Nr 8, Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wymaganą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualne informacje z K R K, Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Dokument potwierdzający wniesienie wadium, Upoważnienie do podpisania oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji . 2 ) Informacje ogólne o wykonawcy - Załącznik Nr 3. 3) Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego , którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w wykonaniu przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 4. 4) Harmonogram rzeczowo-finansowy- Załącznik Nr 5, 5) Wykaz zrealizowanych zamówień - Doświadczenie wykonawcy - Załącznik Nr 6, 6) Wykaz robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom- Załącznik Nr 7, 7) Wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych (Tabela elementów) - Załącznik Nr 8, 8) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wymaganą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13) Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 15) Zastosowane rozwiązania równoważne należy opisać w formie dodatkowego załącznika, wymienić materiał zastępowany, zastępujący i podać jego parametry techniczne nie gorsze niż dla materiału zastępowanego. 16) Upoważnienie do podpisania oferty, oświadczeń i innych dokumentów itp., w przypadku gdy dokumenty są podpisywane przez osoby nie upoważnione do reprezentacji firmy zgodnie z wpisem do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumentem właściwym dla wykonawcy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9, 10,11, 12, 13 składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane § 2 (wymienione w pkt 9.4 SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach