Przetargi.pl
BUDOWA BUDYNKU LABORATORIUM CENTRUM LOGISTYKI STOSOWANEJ WRAZ Z PLACEM MANEWROWYM

Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, gen. Sylwestra Kaliskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261837865, , fax. +48261839723
  • Data zamieszczenia: 2019-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
    gen. Sylwestra Kaliskiego 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261837865, , fax. +48261839723
    REGON: 12122900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.WAT.EDU.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: UCZELNIA PUBLICZNA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA BUDYNKU LABORATORIUM CENTRUM LOGISTYKI STOSOWANEJ WRAZ Z PLACEM MANEWROWYM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Laboratorium Logistyki Stosowanej wraz z placem manewrowym. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w niniejszej SIWZ i załącznikach do niej. 1.3. Zakres robót: BRANŻA BUDOWLANA Należy wykonać roboty zgodnie z dokumentacją projektowo-wykonawczą oraz decyzja o pozwoleniu na budowę. BRANŻA BUDOWLANA – ZAGOSPODAROWANIE TERENU Należy wykonać roboty zgodnie z dokumentacją projektowo-wykonawczą oraz decyzja o pozwoleniu na budowę. Należy wykonać roboty związane z likwidacją studni głębinowej usytuowanej na terenie przeznaczonym pod budowę budynku laboratorium Centrum Logistyki Stosowanej w oparciu o „Projekt robót geologicznych na likwidację studni nr 1 A” oraz decyzję nr 244/18/PE.I z dnia 08.10.2018 r. WYPOSAŻENIE BUDYNU BIUROWEGO Należy wykonać roboty zgodnie z dokumentacją projektowo-wykonawczą oraz decyzją o pozwoleniu na budowę. ROBOTY BRANZY SANITARNEJ Należy wykonać roboty zgodnie z dokumentacją projektowo-wykonawczą oraz decyzją o pozwoleniu na budowę. ROBOTY BRANZY ELEKTRYCZNEJ I TELETECHNICZNEJ Należy wykonać roboty zgodnie z dokumentacją projektowo-wykonawczą oraz decyzją o pozwoleniu na budowę. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej zrealizowanych robót wraz z ZUD. 1.4. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do złożenia kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą uproszczoną z podaniem stawki r-g%, KP%, Z% oraz stawki VAT oraz harmonogramu rzeczowo – finansowego robót – w zakresie robót wskazanych w ZKZ 1.5. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia. tj.: tam, gdzie w dokumentacji, specyfikacji technicznej lub przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją, uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaproponowanych w ofercie materiałów spoczywa na Wykonawcy, który zobowiązany jest załączyć przed wbudowaniem opisy techniczne, atesty, certyfikaty albo inne dokumenty dotyczące proponowanych materiałów potwierdzające, że są one równoważne wobec materiałów wskazanych przez Zamawiającego tzn., że spełniają co najmniej minimalne warunki/parametry określone w SIWZ i załącznikach do niej. 1.6. Czynności jakie zobowiązany jest spełnić Wykonawca - w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia podwykonawcy opisane są w zał. nr 5 do SIWZ - projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 330 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 14.01.2020r. do godz.09:00. 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem „Wadium w postepowaniu na budowę budynku Laboratorium Centrum Logistyki Stosowanej wraz z placem manewrowym”. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. b) wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca wnosi w formie pisemnej poprzez załączenie do oferty oryginału tego dokumentu. Beneficjentem wnoszonego wadium w innej formie niż pieniądzu jest Wojskowa Akademia Techniczna (WAT). c) dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie WAT. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy WAT a wystawcą gwarancji/poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby WAT. 3. W przypadku stwierdzenia, że wadium nie zostało wniesione w wyznaczonym czasie i formie, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 4. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej, niż pieniężna; c) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach