Przetargi.pl
Budowa budynku kuchni w Zakładzie Karnym w Brzegu

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Chrobrego 29
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4162011 , fax. 077 4162287
  • Data zamieszczenia: 2012-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Chrobrego 29 29
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 4162011, fax. 077 4162287
    REGON: 00032019900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku kuchni w Zakładzie Karnym w Brzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa budynku kuchni w Zakładzie Karnym w Brzegu. 1. Szczegółowy zakres robót precyzują: a) dokumentacja projektowa - projekt budowlany i wykonawczy, (załącznik nr 10 do SIWZ) b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11 do SIWZ) c) przedmiar robót (załącznik nr 12 do SIWZ), który jest jedynie elementem pomocniczym do przygotowania oferty 2. Wyłoniony w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, w oparciu o załączone przedmiary robót oraz zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. - Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz innymi przepisami szczególnymi, normami i zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi dla robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Pożądane jest, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. 3. Elementy robót nie wycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna) zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek błędów w wycenie dokonanej przez wykonawcę obciążają wykonawcę zamówienia. Musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 4. Jeżeli w dokumentacji projektowej, na rysunkach, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub w przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane lub dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 5. Harmonogram rzeczowo-finansowy i szczegółowy kosztorys ofertowy Wraz z umową wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo-finansowy w układzie miesięcznym i szczegółowy kosztorys ofertowy. W harmonogram rzeczowo-finansowy wykonawca wskazując ceny za każdy wyszczególniony w nim etap realizacji przedmiotu zamówienia. Harmonogram rzeczowo-finansowy w układzie miesięcznym realizacji przedmiotu zamówienia, zawierający wskazane przez zamawiającego etapy realizacji, stanowi załącznik nr 9 do SIWZ 6. Gwarancja jakości Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia zamawiającemu gwarancji: a) minimum 36 miesięcznej gwarancji licząc od dnia odbioru ostatecznego na roboty w zakresie dachów i pokryć dachowych, stolarki w zakresie okien podawczych i stolarki drzwiowej aluminiowej i PCV, b) minimum 60 miesięcznej gwarancji licząc od dnia odbioru ostatecznego na stolarkę okienną, c) minimum 36 miesięcznej gwarancji na pozostałe roboty, wykonane prace licząc od dnia odbioru ostatecznego, a na urządzenia i materiały zgodnie z gwarancją jaką dają producenci, jednak nie krótszej niż 36 miesięcy. Gwarancja obejmuje wliczony w cenę oferty serwis gwarancyjny i bieżącą konserwację w okresie gwarancyjnym. 7. Podwykonawstwo Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wskazanie niniejsze nastąpi w formularzu oferty. 8. Zmiana umowy Zgodnie z projektem umowy ( załącznik nr 1 do SIWZ) 9. Dokumentacja projektowa na powyższe zadanie jest dostępna do wglądu w siedzibie zamawiającego w Zakładzie Karnym w Brzegu ul. Chrobrego 29, 49-300 Brzeg w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 15:00 lub na stronie internetowej zamawiającego www.zp.sw.gov.pl 10. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45.20.00.00-9 - roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej 45.40.00.00-1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 11. Wykonawca przystępując do przetargu może złożyć tylko jedną ofertę. 12. Wykonawca może zatrudnić przy wykonywaniu robót budowlanych i czynności pomocniczych związanych z realizacją tego zamówienia osoby pozbawione wolności z Zakładu Karnego w Brzegu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj; do dnia 16.07.2012r. do godziny 10:00. Łączna wartość wadium wynosi 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00 100 zł) 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zakładu Karnego w Brzegu nr NBP O/Opole nr 35 1010 1401 0051 6413 9120 0000. Dowód wpłaty powinien posiadać dokładne oznaczenie tytułu wpłaty tj. wadium na budowę budynku kuchni oraz przebudowę pomieszczeń kuchenno-magazynowych usytuowanych w budynku penitencjarnym . UWAGA! Wadium wniesione w pieniądzu (przelewem bankowym) musi być na koncie zamawiającego najpóźniej w dniu, w którym upływa termin składania ofert, czyli 16.07.2012r. i przed nadejściem godziny 10:00 do której oferty powinny być złożone. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia w swojej ofercie dowodu wniesienia wadium w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 4. Zgodnie z umową rachunku bankowego, wniesione wadium w formie pieniądza będzie przechowywane na nieoprocentowanym rachunku bankowym prowadzonym przez zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w oryginale w Kasie zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30, przed upływem terminu składania ofert, a kopię zamieścić w ofercie. 6. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzi przewidziana przepisami prawa zamówień publicznych podstawa do zatrzymania wadium przez zamawiającego tj. wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy lub jeżeli wykonawca: w odpowiedzi na wezwanie nie złożył wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia (ewentualnego) odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, który w określonym terminie nie złoży wymaganych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający również zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 12. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie z mocy art. 24 ust. 2 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach