Miasto Sulejówek ogłasza przetarg
- Adres: 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7606230 , fax. 22 7606213
- Data zamieszczenia: 2019-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Sulejówek
ul. Dworcowa 55
05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie
tel. 22 7606230, fax. 22 7606213
REGON: ---00000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku komunalnego, wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie położonym w Sulejówku na działce ewidencyjnej nr 84 w obrębie 8 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku komunalnego, wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie położonym w Sulejówku na działce ew. nr 84 w obr. 8. 2. Przedmiot zamówienia polega na: 1) wykonaniu budynku mieszkalnego wielorodzinnego, 3-kondygnacyjnego, jednoklatkowego, bez podpiwniczenia z instalacjami wewnątrz budynku, zewnętrznymi przyłączami i zagospodarowaniem terenu, w tym wykonania m. in.: a) instalacji wewnątrz budynku tj.: wodociągowej, grzewczej elektrycznej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektrycznej, c.o., c.w., teletechnicznej, wentylacji grawitacyjnej, b) przyłączy zewnętrznych tj.: energetycznej, instalacji teletechnicznej, telefonicznej zewnętrznej, oświetlenia zewnętrznego oraz przyłączy w projektach wykonanych przez firmę MASKO Spółka z o.o. ul. Kombatantów II Wojny Światowej 1, 05-070 Sulejówek, tj.: wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, lokalizacja hydrantów, c) instalacji oświetlenia zewnętrznego, w tym m. in. zakup i montaż słupów i opraw oświetleniowych, d) przyłącza teletechnicznego, w tym dokumentacji projektowej przyłącza teletechnicznego - instalacji zewnętrznej. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie wszelkich opinii, zgody i uzgodnienia oraz w imieniu Zamawiającego uzyskać pozwolenie na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót budowlanych. e) przebudowa odcinka kanalizacji sanitarnej zgodnie z dołączoną dokumentacją projektową pn.: „Przyłącze kanalizacji sanitarnej do planowanego, nowego budynku komunalnego przy ul. Szosowej, na działce nr ew. 84, obręb geod. 0008 w Sulejówku” wykonany przez MASKO Spółka z o.o. ul. Kombatantów II Wojny Światowej 1, 05-070 Sulejówek, f) zakup i montaż 2 szt. hydrantów, g) zasypania 2 szt. studni. Wykonawca winien uzyskać wszelkie zgody, opinie, uzgodnienia i w imieniu Zamawiającego uzyskać pozwolenie na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót budowlanych. h) rozbiórki istniejących szaletów oraz dwóch drewnianych budynków gospodarczych na działce - budynki: 1, 2 oznaczonych zgodnie z PZT. Dokumentacja zdjęciowa w/w budynków gospodarczych stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, Zamawiający dysponuje prawomocnymi Zgłoszeniami na rozbiórkę dwóch budynków gospodarczych na podstawie braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia, tj. Zaświadczenie Nr 221/2018 z dnia 27.11.2018 roku, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, i) rozbiórki nieczynnego przyłącza wodociągowego na terenie działki nr 84 obr. 8. Wykonawca winien uzyskać wszelkie zgody, opinie, uzgodnienia i w imieniu Zamawiającego uzyskać pozwolenie na rozbiórkę nieczynnego przyłącza wodociągowego. j) wiaty – miejsce gromadzenia odpadów stałych, 2,5 x 4,0 m, k) muru oddzielenia przeciwpożarowego 3,4 x 3,0 m w granicy dz. nr 84 i 85, l) 10 miejsc postojowych o wym. 2,5 x 5,0 m, 3,6 x 5,0 m, m) ciągu pieszo-jezdnego, n) dojścia do wiatrołapu projektowanego budynku o szer. 2,3 m, o) dojście do istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego p) projektu i budowy budynku gospodarczego blaszanego dla istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego dla 15 lokali ( dla 9 lokali o wymiarach ok. 2,5 x 3,5 metry, dla 6 lokali o wymiarach 2,0 x 3,0 m), nieujęty na Planie Zagospodarowania Terenu w Projekcie Budowlanym pn.: „Budowa budynku komunalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie położonym w Sulejówku na działce ewidencyjnej nr 84 w obrębie 8”. Projektowany budynek gospodarczy powinien być wykonany z blachy ze spadkiem jednostronnym. Posadowione na gruncie, podłoże utwardzone płytami bądź wylane betonem. Wykonawca winien wykonać dokumentację projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, uzyskać wszelkie zgody, opinie, uzgodnienia oraz uzyskać pozwolenie na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót budowlanych dla zlokalizowania w/w budynku gospodarczego. Lokalizacja budynku gospodarczego do ustalenia z Zamawiającym na terenie działki nr 84 obr 8. Wykonawca przekaże Zamawiającemu projekt j. w. w terminie 30 dni od daty podpisania umowy wraz z oświadczeniem o kompletności. Zamawiający sprawdzi je w zakresie kompletności i zgodności z niniejszą Umową oraz zastosowanej konstrukcji i materiałów budowlanych w terminie 14 dni od daty otrzymania. W przypadku stwierdzenia braków lub niezgodności dostarczonej dokumentacji z niniejszą Umową Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin na usunięcie stwierdzonych braków i niezgodności. Po akceptacji Zamawiającego Wykonawca w terminie 60 dni uzyska pozwolenie na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót budowlanych dla zlokalizowania w/w budynku gospodarczego. q) czynności związanych z robotami przygotowawczymi, r) dostarczenia i zamontowania pierwszego wyposażenia zgodnie z Projektem Wykonawczym: • wannę lub kabinę natryskową – w łazience, • umywalkę – w łazience, • miskę ustępową – w łazience lub wydzielonym ustępie, • zlewozmywak, • czteropaleniskową kuchenkę elektryczną. s) ogrodzenia, oznaczenia terenu, jako plac budowy i zabezpieczeniu terenu budowy. 2) wykonaniu prac rozbiórkowych wraz z utylizacją istniejącej infrastruktury zlokalizowanych na terenie działki nr 84 obr. 8, poza istniejącym budynkiem wielolokalowym, 3) uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego do dnia 30.07.2021 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 34.000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4. SIWZ: 1) ppkt 1-3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16 - „Naprawy odcinkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia w roku 2024”.
Dodano: 2024-07-16 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów, 8 pustostanów.
Dodano: 2024-07-16