Gmina Łomianki ogłasza przetarg
- Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 888 98 01, , fax. 22 888 98 02
- Data zamieszczenia: 2020-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
ul. Warszawska 115
05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
tel. 22 888 98 01, , fax. 22 888 98 02
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/przetargi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa budynku komunalnego” w ramach zadania 2019/01 na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego, w formule „Zaprojektuj i wybuduj”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest „Budowa budynku komunalnego” w ramach zadania nr 2019/01 na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, w formule „Zaprojektuj i wybuduj”. 3.2 Wykonawca w terminie 7 dni liczonych od daty zawarcia umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo- finansowego i uzyskania akceptacji Zamawiającego. 3.3 W zakres rzeczowy zadania wchodzi: 3.3.1 Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z specyfikacjami technicznymi warunków odbioru robót i uzyskaniem pozwolenia na budowę. 3.3.2 Budowa budynku komunalnego wraz z towarzyszącymi instalacjami. 3.3.3 Uzyskanie prawomocnej decyzji na użytkowanie. 3.4 Inwestycja planowana jest w gminie Łomianki we wsi Łomianki Dolne przy ul. Fabrycznej i obejmuje zakresem działki nr ewidencyjny: 1345/1, 1346/11, 1347/1. Inwestycja polega na budowie modułowego budynku komunalnego metodą kontenerową. Budynek komunalny przewidziano jako 3 kondygnacyjny obiekt budowlany, w którego skład wchodzi 20 mieszkań o powierzchni od 20,10 m2 do 29,74 m2. Planowa jest realizacja węzłów sanitarnych i zapleczy kuchennych na każdej kondygnacji oraz rozwiązania i udogodnienia dla osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.5 Należy zaprojektować i wykonać budynek komunalny wraz z ciągami komunikacyjnymi, miejscami postojowymi, wiatą na odpady komunalne odbierane od użytkowników budynku zgodnie z zapisami programu funkcjonalno-użytkowego. 3.6 Należy wykonać projekty budowlane dla całości przedmiotu zamówienia obejmującego wszystkie branże oraz dokonać uzgodnień międzybranżowych i złożyć wszystkie oświadczenia projektantów – 5 kompletów dokumentacji + 1 na nośniku elektronicznym. 3.7 Należy wykonać przedmiary dla wszystkich robót oraz kosztorysy inwestorskie i specyfikacje techniczne warunków odbioru robót budowlanych – 2 komplety + 1 na nośniku elektronicznym. 3.8 Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całości przedmiotu zamówienia. 3.9 Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie dla całości przedmiotu zamówienia. 3.10 Wykonawca udzieli min. 5-letniej gwarancji dotyczącej wykonanych obiektów budowlanych. 3.11 Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia rocznych przeglądów obiektów budowlanych oraz przeglądu 5-letniego obiektów budowlanych na własny koszt przy udziale służb Zamawiającego. 3.12 Wykaz usług lub robót budowlanych na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – poz. 3, 4, 5, z tabeli elementów scalonych stanowiącej załącznik do SIWZ. 3.13 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 3-8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.1.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wzór Załącznik nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej prezbiterium Katedry Polowej Wojska Polskiego przy ul. Długiej 13/15 w Warszawie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
Dodano: 2024-07-18 - Wykonanie Projektu budowlanego i wykonawczego wymiany czujek, przycisków alarmowych oraz modułów sterujących systemu sygnalizacji pożaru SIEMENS w budynku Pałacu w Wilanowie
Dodano: 2024-07-08 - Opracowanie dokumentacji budowlanej i technicznych dla rewitalizowanych obiektów zabudowy drewnianej w mieście Sierpc
Dodano: 2024-06-28 - Opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej zespołu 3 budynków mieszkalnych w Gdyni dz. Nr 1603 obręb 21 (ul. Śmidowicza 59A) wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń (w tym pozwolenia na budowę).
Dodano: 2024-06-27 - Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji: Przebudowa budynku Centrum Diagno.- Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie
Dodano: 2024-06-25 - Modernizacja izolacji całego budynku w celu zmniejszenia zużycia energii cieplnej i elektrycznej w Przedszkolu nr 420 Nasza Bajka ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej 8 - projekt
Dodano: 2024-06-25 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej modernizacji stawu w Parku im. Zasława Malickiego
Dodano: 2024-06-06 - Opracowanie dokumentacji projektowej systemu informacji wizualnej oraz aranżacji przestrzeni Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie wraz z jego otoczeniem.
Dodano: 2024-05-21 - Modernizacja wnętrza holu i korytarza oraz placu zabaw z boiskiem sportowym w Szkole Podstawowej nr 104 im. Macieja Rataja przy ul. Przyczółkowej 27.
Dodano: 2024-05-16 - Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zamówienia publicznego pn.: „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Leszno”
Dodano: 2024-04-25