Przetargi.pl
„Budowa budynku komunalnego” w ramach zadania 2019/01 na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego, w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 888 98 01, , fax. 22 888 98 02
  • Data zamieszczenia: 2020-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 888 98 01, , fax. 22 888 98 02
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa budynku komunalnego” w ramach zadania 2019/01 na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego, w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest st „Budowa budynku komunalnego” w ramach zadania nr 2019/01 na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, w formule „Zaprojektuj i wybuduj”. 2. Wykonawca w terminie 7 dni liczonych od daty zawarcia umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo- finansowego i uzyskania akceptacji Zamawiającego. 3. Termin Wykonania przedmiotu zamówienia: do 250 dni liczonych od daty zawarcia umowy. Termin wykonania umowy jest kryterium oceny ofert i wynosi: 250 dni – 0%; 230 dni – 10%; 210 dni – 20%; 190 dni – 30%. 4. W zakres rzeczowy zadania wchodzi: a. Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z specyfikacjami technicznymi warunków odbioru robót i uzyskaniem pozwolenia na budowę. b. Budowa budynku komunalnego wraz z towarzyszącymi instalacjami. c. Uzyskanie prawomocnej decyzji na użytkowanie. 5. Określony w PFU zakres należy wykonać poza elementami takimi jak: płyty indukcyjne, wszelkiego rodzaju wyposażenie wykonane ze stali nierdzewnej takie jak np. kosze na śmieci, szczotki do wc itp. 6. Inwestycja planowana jest w gminie Łomianki we wsi Łomianki Dolne przy ul. Fabrycznej i obejmuje zakresem działki nr ewidencyjny: 1345/1, 1346/11, 1347/1. Inwestycja polega na budowie modułowego budynku komunalnego metodą kontenerową. Budynek komunalny przewidziano jako 3 kondygnacyjny obiekt budowlany, w którego skład wchodzi 20 mieszkań o powierzchni od 20,10 m2 do 29,74 m2. Planowa jest realizacja węzłów sanitarnych i zapleczy kuchennych na każdej kondygnacji oraz rozwiązania i udogodnienia dla osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Należy zaprojektować i wykonać budynek komunalny wraz z ciągami komunikacyjnymi, miejscami postojowymi, wiatą na odpady komunalne odbierane od użytkowników budynku zgodnie z zapisami programu funkcjonalno-użytkowego. 8. Należy wykonać projekty budowlane dla całości przedmiotu zamówienia obejmującego wszystkie branże oraz dokonać uzgodnień międzybranżowych i złożyć wszystkie oświadczenia projektantów – 5 kompletów dokumentacji + 1 na nośniku elektronicznym. 9. Należy wykonać przedmiary dla wszystkich robót oraz kosztorysy inwestorskie i specyfikacje techniczne warunków odbioru robót budowlanych – 2 komplety + 1 na nośniku elektronicznym. 10. Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całości przedmiotu zamówienia. 11. Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie dla całości przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca udzieli min. 5-letniej gwarancji dotyczącej wykonanych obiektów budowlanych. 13. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia rocznych przeglądów obiektów budowlanych oraz przeglądu 5-letniego obiektów budowlanych na własny koszt przy udziale służb Zamawiającego. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach 3-9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.4.1 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.4.2 Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 –22 i ust. 5 ustawy Pzp. 5.4.3 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki o których mowa w pkt od 5.1.2.3.1 SIWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów o których mowa powyżej spełni wymagany co najmniej jeden warunek.1.1 Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach