Przetargi.pl
budowa budynku komunalnego (usługowego) w Ludomach - ośrodka zdrowia wraz z projektowanym zjazdem z drogi wojewódzkiej oraz miejscami postojowymi

Gmina Ryczywół ogłasza przetarg

  • Adres: 64630 Ryczywół, ul. Mickiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0 67 283 70 02, 283 70 69 , fax. 067 283 70 02
  • Data zamieszczenia: 2017-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryczywół
    ul. Mickiewicza 10
    64630 Ryczywół, woj. wielkopolskie
    tel. 0 67 283 70 02, 283 70 69, fax. 067 283 70 02
    REGON: 54123300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa budynku komunalnego (usługowego) w Ludomach - ośrodka zdrowia wraz z projektowanym zjazdem z drogi wojewódzkiej oraz miejscami postojowymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego Budowa budynku komunalnego (usługowego) w Ludomach – ośrodka zdrowia wraz z projektowanym zjazdem z drogi wojewódzkiej oraz miejscami postojowymi, od etapu dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy), wykonania robót budowlanych, wraz z zagospodarowaniem terenu i małą architekturą, aż do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, zwanym dalej PFU, stanowiącym załącznik niniejszego opisu. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem: 1) pozwolenia na budowę budynku wraz z zagospodarowaniem terenu, 2) pozwolenia na realizacje inwestycji - budowy zjazdu, 3) pozwolenia na użytkowanie obiektu. 2. Wykonanie robót budowlanych budowy budynku wraz zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną, na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku. 3. Pełnienie kompleksowego nadzoru autorskiego jednostki projektowej nad realizacją zamówienia. Dokumentacja projektowa: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompleksowej pełnobranżowej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej dla budowy budynku wraz z zagospodarowaniem terenu oraz dokumentacji projektowej budowy zjazdu z drogi wojewódzkiej. Zakres opracowania dokumentacji projektowej winien uwzględniać: - uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, sprawdzeń i opinii, w zależności od wymagań, - opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej do akceptacji przez zamawiającego, - opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu do akceptacji przez zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie opracuje materiały przygotowawcze, dokumentację projektową budowlaną i wykonawczą dla potrzeb realizacji inwestycji oraz uzyska niezbędne uzgodnienia, zezwolenia i pozwolenia oraz w razie potrzeby zmianę do decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Wykonawca opracuje projekty wykonawcze w branżach: - architektonicznej, - konstrukcyjnej, - instalacji sanitarnej, - instalacji elektrycznej i teletechnicznej, - drogowej, - zagospodarowania terenu. Ponadto wykonawca sporządzi wszelki inne opracowania niezbędne do realizacji robót i zatwierdzenia dokumentacji np. instrukcje bezpieczeństwa pożarowego, jeśli będą wymagane. Wykonawca opracuje pełną dokumentację powykonawczą, w tym geodezyjną. Wykonawca ma obowiązek zorganizować cykl projektowy w taki sposób, by nie opóźniać rozpoczęcia realizacji robót. Wszelkie czynności poprzedzające uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę należy odpowiednio wcześniej procedować, celem terminowej realizacji inwestycji. Roboty budowlane: Zakłada się budowę budynku ośrodka zdrowia, w którym funkcjonować będzie przychodnia lekarza rodzinnego. Planuje się zaprojektowanie obiektu bez barier architektonicznych o prostej i funkcjonalnej bryle. Budynek należy zaprojektować w taki sposób, aby możliwa była jego rozbudowa od strony elewacji szczytowej (strona wschodnia). Zagospodarowanie terenu winno uwzględniać m.in. małą architekturę, zieleń, urządzenia, chodniki i place o nawierzchni utwardzonej, miejsca postojowe w tym dla osób niepełnosprawnych, budowę przyłączy i instalacji infrastruktury technicznej. Roboty budowlane obejmą cały zakres od fundamentowania po wykończenie i wyposażenie ogólne (bez wyposażenia typowo medycznego). Budynek należy wyposażyć we wszystkie instalacje wewnętrzne niezbędne do jego funkcjonowania, w tym: - instalacje c.o. wraz kotłownią, wod.-kan., - instalacja wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, - instalacje elektryczne, teletechniczne, sieci LAN, - instalacje słaboprądowe: telekomunikacyjna, - oświetlenie zewnętrzne terenu. Zakłada się kompleksowe zagospodarowanie terenu w obrębie projektowanego budynku, w zakres którego należy uwzględnić: - zjazd z drogi wojewódzkiej, - drogi i place wewnętrzne, - chodniki i dojścia, - miejsca postojowe, - mała architektura: ławki wandaloodporne, stojak na rowery, kosze na śmieci, - śmietnik – osłonięte i zadaszone utwardzone miejsce na pojemniki do gromadzenia odpadów, - oświetlenie zewnętrzne terenu, - zagospodarowanie pozostałej części terenu z nasadzeniem zieleni i obsianiem trawą. Budynek o przewidywanej powierzchni zabudowy min. 195 m2 i powierzchni użytkowej min. 160 m2. Pomieszczenia o wysokości użytkowej 3,0 m. Należy przewidzieć zwiększenie wysokości na prowadzenie instalacji, w szczególności kanałów wentylacyjnych nawiewnych i wywiewnych oraz instalacji elektrycznej i teletechnicznej. Zagospodarowanie terenu w zjazd i drogę wewnętrzną z miejscami postojowymi o powierzchni łącznej ok. 485,70 m2. Utwardzenie pod śmietnik, chodniki i opaska wokół budynku o powierzchni łącznej ok. 235,00 m2. Teren biologicznie czynny o powierzchni ok. 766,00 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniu zawarty został w załączonym Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Uwaga! Zamawiający wyjaśnia, że mapy do celów projektowych zostaną dostarczone wykonawcy przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytułu poręczenia (zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego uzasadnione oświadczeniem, że w przypadku zobowiązanego (wykonawcy) zaszły okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je na konto zamawiającego. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty (bez łączenia z ofertą w sposób trwały) lub dostarczyć do siedziby zamawiającego. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach