Gminna Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg
- Adres: 55-110 Prusice, ul. Jana Pawła II nr 7
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 312 50 35 , fax. 71 312 50 35
- Data zamieszczenia: 2013-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminna Biblioteka Publiczna
ul. Jana Pawła II nr 7
55-110 Prusice, woj. dolnośląskie
tel. 71 312 50 35, fax. 71 312 50 35
REGON: 93195207900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Prusicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest realizacja zgodnie ze złożoną ofertą, SIWZ i umową, zadania obejmującego roboty budowlane i aranżację wnętrz w ramach inwestycji pn. Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Prusicach. 2. Przedmiot umowy obejmuje budowę wraz z wyposażeniem wnętrz budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Prusicach zlokalizowanego na działce nr ewid. 225, AM-1 obręb Prusice. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa w tym przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3. W przypadku rozbieżności w zapisach poszczególnych elementów dokumentacji projektowej pierwszeństwo będą miały zapisy projektu budowlanego i wykonawczego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Prusice nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4) Wymaga się, aby w gwarancji wadialnej zawarte były informacje, na podstawie, których możliwe byłoby zidentyfikowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty 50 000,00 PLN. 6) Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prusice.pl zakładka zamówienia publiczne/ gminne jednostki organizacyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie projektu remontu instalacji elektrycznej i domofonowej wraz z wykonaniem prac objętych projektem w budynku użytkowym przy ul. Rynek 25 we Wrocławiu zarządzanym przez Zarząd Zasobu Komunalnego
Dodano: 2016-07-21 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym położonym przy ul. Łanowej 2 we Wrocławiu
Dodano: 2016-06-24 - Modernizacja instalacji elektrycznej i sieci komputerowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Sobótce, przy ul. M. Skłodowskiej Curie 19
Dodano: 2016-06-06 - Remont instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 96 przy ul. Krakowskiej 2 we Wrocławiu - realizacja częściowa
Dodano: 2016-06-02 - Wymiana instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji hydrantowej oraz malowanie korytarzy i klatki schodowej w Szkole Podstawowej Nr 3 w Kowarach
Dodano: 2016-05-30 - Oświetlenie uliczne - rozbudowa i modernizacja istniejących punktów świetlnych - rozbudowa oświetlenia drogowego w m. Mleczno i Rudna
Dodano: 2016-05-20 - Rozbudowa oświetlenia drogowego w m. Chobienia
Dodano: 2016-05-10 - Remont instalacji elektrycznej parteru oraz I i II piętra budynku Publicznego Gimnazjum nr 1 w Czernicy, gmina Czernica
Dodano: 2016-04-20 - Roboty remontowe w budynku biurowym przy ul. Grabiszyńskiej 257 we Wrocławiu. ZZK - WP/3400/51/16
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W GIMNAZJUM NR 2 - ETAP II (INSTALACJA I i II PIĘTRA)
Dodano: 2016-03-23