Przetargi.pl
Budowa budynku garażowego na potrzeby OSP Świetosław z zapleczem socjalnym - etap II

Urząd Gminy Ciechocin ogłasza przetarg

  • Adres: 87-408 Ciechocin, Ciechocin
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 683 77 81, , fax. 56 683 77 08
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ciechocin
    Ciechocin 172
    87-408 Ciechocin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 683 77 81, , fax. 56 683 77 08
    REGON: 53147600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku garażowego na potrzeby OSP Świetosław z zapleczem socjalnym - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia budowa budynku garażowego z zapleczem socjalnym w na potrzeby OSP w miejscowości Świętosław, na działce 212/10 obręb ewidencyjny Świętosław, jednostka ewidencyjna Ciechocin. Budynek garażu zrealizowany zostanie w technologii tradycyjnej murowanej, parterowy, niepodpiwniczony, na planie prostokąta o wymiarach 8,00m x 12,00m. Pokryty dachem dwuspadowym (więźba drewniana krokwiowo-kleszczorwa), przykryty blachą trapezową lub blacho dachówka, od spodu obity płytami G_K ognioodpornymi montowany na stelażu systemowym, z wypełnieniem wełną mineralna. W ramach projektowanego budynku zaplanowano również zaplecze socjalne. Obecne ukształtowanie terenu nie wymaga zmian. Na terenie inwestycji, w ramach etapu I, zostały wybudowane fundamenty – zakres prac obejmował: Prace ziemne i prace fundamentowe – są wyłączone z przedmiaru. Z zakresu zamówienia została również wyłączony zakup i montaż bramy garażowej. Zamawiający bramę garażową zakupi samodzielnie. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 3.2. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako zobowiązania, ani zakresu należytej staranności do danego jednego dokumentu. 3.3. Prace składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji tych prac. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest szczegółowo zapoznać się z wzorem umowy i wymaganiami w nim zawartymi również uwzględnić w cenie oferty oraz zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w nim. 3.5. Przedmiar robót załączono jako dokument pomocniczy dla wykonawcy. Przedmiar robót, ze względu na formę wynagrodzenia ryczałtowego nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty a jego treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. 3.6. Przyjęte rozwiązania projektowe:  Konstrukcja murowana w technologii tradycyjnej - parterowy,  Projektowany obiekt jest bryłą zwarta na bazie prostokąta  Wymiary gabarytowe obiektu : długość 8,00m x 12,00m  Liczba kondygnacji nad ziemnych : 1  Brak podpiwniczenia  Powierzchnia zabudowy: 69,00 m2  Kubatura łącznie: 370,30 m3  Wysokość budynku w najwyższym punkcie od poziomu terenu: 5,56m  Dach budynku dwuspadowy. Zaprojektowano pokrycie z blacho dachówki lub blacha trapezowa.  W terenie inwestycji zaprojektowano wykonanie zjazdu.  Projektowany budynek zasilany będzie w wodę z istniejącej sieci wodociągowej;  Projektowany budynek będzie ogrzewany za pomocą grzejników elektrycznych;  Na dachu budynku zostanie umiejscowiona instalacja fotowoltaiczna. 3.7. Przedmiot zamówienia obejmuje również:  Organizacje placu budowy,  zabezpieczenie terenu budowy,  opracowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej organizacji i realizacji robót budowlano-montażowych,  wykonanie niezbędnych badań i prób,  uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. 3.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera:  dokumentacja projektowa,  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,  wzór umowy,  przedmiar robót – dokument pomocniczy. 3.9. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. 3.10. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać wszystkie prace według otrzymanej dokumentacji przetargowej oraz zgodnie z obowiązującymi normami (określającymi ogólne zasady wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia), przepisami bhp i przeciw pożarowymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz instrukcjami Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru inwestorskiego. 3.11. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów nowych i nieużywanych, stanowiących jego własność. Zastosowane materiały powinny posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu i certyfikaty bezpieczeństwa, oraz powinny odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej oraz innych niewymienionych, ale obowiązujących norm i przepisów. 3.12. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów dopuszczających wyroby do zastosowania w budownictwie oraz protokoły z przeprowadzonych badań. Materiały budowlane niespełniające powyższych wymagań nie zostaną dopuszczone do użycia w ramach zamówienia. 3.13. Po zakończeniu budowy Wykonawca załączy wymagane dokumenty do dokumentacji powykonawczej z adnotacją o wbudowaniu materiałów w ramach realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: III.5.1.1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, stanowiący oświadczenie zgodne z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ – Doświadczenie Wykonawcy. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. III.5.1.2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, stanowiący oświadczenie zgodne z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ – Potencjał Kadrowy. III.5.1.3) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp. Dokumentem takim może być np.: dokument wystawiony przez bank spółki-matki dla spółkicórki określający, że spółka-córka posiada płynność finansową i zdolność kredytową oraz możliwość zaciągania w banku spółki-matki zobowiązań w określonej wysokości w ramach rachunku bankowego prowadzonego przez bank dla spółki-matki, a także że spółka-córka ma prawo do korzystania ze środków finansowych zgromadzonych na tym rachunku w określonej wysokości, pełnomocnictwo złożone przez podmiot trzeci w banku, w którym ma rachunek do dysponowania przez wykonawcę środkami finansowymi zgromadzonymi na rachunku w tym banku w określonej wysokości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Informacje dodatkowe

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach