Przetargi.pl
„Budowa budynku edukacyjno-sportowego wraz z funkcją świetlicy na działce nr 245/2, obręb Biskupice, gmina Pobiedziska” ETAP I

GMINA POBIEDZISKA ogłasza przetarg

  • Adres: 62-010 Pobiedziska, Kościuszki 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618977174 , fax. 618977124
  • Data zamieszczenia: 2023-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA POBIEDZISKA
    Kościuszki 4
    62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
    tel. 618977174, fax. 618977124
    REGON: 631258572
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa budynku edukacyjno-sportowego wraz z funkcją świetlicy na działce nr 245/2, obręb Biskupice, gmina Pobiedziska” ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa budynku edukacyjno-sportowego wraz z funkcją świetlicy na działce nr 245/2, obręb Biskupice, gmina Pobiedziska” ETAP I. 4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę budynku centrum rekreacyjno - sportowego w Biskupicach wraz z salką gier i spotkań, biblioteką, małym kinem oraz zapleczem dla boisk sportowych, infrastrukturą towarzyszącą, instalacją fotowoltaiczną, zbiornikiem na wody opadowe oraz przesunięciem istniejącej bramki piłkarskiej na działce nr 245/2, obręb Biskupice, gmina Pobiedziska, a w szczególności:4.2.1. budowę budynku centrum rekreacyjno - sportowego w Biskupicach wraz z salką gier i spotkań, biblioteką, małym kinem oraz zapleczem dla boisk sportowych z instalacjami wewnętrznymi,4.2.2. budowę utwardzeń nawierzchni miejsc postojowych,4.2.3. budowę utwardzenia nawierzchni chodników, dojść do budynku,4.2.4. budowę utwardzenia nawierzchni przeznaczonej pod komunikację kołową,4.2.5. budowę sieci i przyłączy zewnętrznych kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej, gazowej i elektrycznej (zwiększenie mocy) i oświetlenia bez stacji ładowania pojazdów elektrycznych,4.2.6. budowę wewnętrznej instalacji elektrycznej, oświetlenia, zasilania urządzeń, instalacji fotowoltaicznej i niskich prądów,4.2.7. budowę wewnętrznej instalacji ogrzewania, klimatyzacji, wentylacji, kanalizacji sanitarnej instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji kotłowni, pompy ciepła, instalacji gazowej,4.2.8. budowę terenów zielonych,4.2.9. wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku,4.2.10. przesunięcie istniejącej bramki piłkarskiej,4.2.11. wycinkę zieleni kolidującej z miejscami postojowymi,4.2.12. roboty ogólnobudowlane wynikające z zakresu zadania.Zamówienie nie obejmuje wykonania wyposażenia w meble i sprzęty: kina, biblioteki, szatni, świetlicy, kuchni (dział 34 przedmiaru) oraz budowy stacji ładowania samochodów elektrycznych.4.3. Dokumentacja Techniczna: Projekt Architektoniczno-Budowlany i Wielobranżowy Projekt Techniczny pn. „Budowa Centrum Rekreacyjno – Sportowego w Biskupicach” wraz z salką spotkań i gier, biblioteką, małym kinem oraz zapleczem dla boisk sportowych, infrastrukturą towarzyszącą i instalacją fotowoltaiczną na działce nr 245/2, obręb Biskupice, gmina Pobiedziska, dotycząca budowy nowego budynku, wraz z instalacjami i kompleksowym zagospodarowaniu działki jest załącznikiem do niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Opis Przedmiotu Zamówienia i dokumentacja techniczna stanowią dokumenty wzajemnie się uzupełniające i wyjaśniające, co oznacza, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności lub wieloznaczności w ich postanowieniach Wykonawca nie będzie uprawniony do ograniczenia Przedmiotu umowy, ani zakresu należytej staranności. W przypadku ewentualnych rozbieżności w opisie materiałów wskazanych w OPZ, dokumentacji technicznej do wykonania Przedmiotu zamówienia należy użyć materiałów opisanych lub wskazanych na rysunkach w Dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:30 000,00 ZŁ (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).15.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.15.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:15.3.1. pieniądzu;15.3.2. gwarancjach bankowych;15.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;15.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).15.3.5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto 71 9044 0001 2103 0100 0268 0022 Bank PG BS z dopiskiem „Wadium – ZP.271.4.2023.NB” „Budowa budynku edukacyjno-sportowego wraz z funkcją świetlicy na działce nr 245/2, obręb Biskupice, gmina Pobiedziska” ETAP I15.4. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.15.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:15.5.1. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;15.5.2. z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;15.5.3. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;15.5.4. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);15.5.5. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;15.5.6. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: GMINA POBIEDZISKA, ul. Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska;15.5.7. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).15.6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona .15.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.8.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.8.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejsząniż: 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100).W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunku w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej Wykonawcy wykazują łącznie.8.1.4. zdalności technicznej lub zawodowej:8.1.4.1. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 2 odrębne roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie budynku o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 300 m2 każdej z wykazanych robót.Uwaga ! Przez zamówienie wykonane należy rozumieć: zamówienia rozpoczęte i zakończone w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie). Zamówienia zakończone w ww. okresie to zamówienia, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania robót o mniejszej wartości celem uzyskania wartości referencyjnej wskazanej w warunku.8.1.4.2. Warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe, licząc od dnia uzyskania uprawnień, polegające na kierowaniu robotami budowlanymi, w tym min. dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie budynku o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 300 m2 , każdej z wykazanych robót, jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz min. 3 letnie doświadczenie zawodowe, licząc od dnia uzyskania uprawnień, jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz min. 3 letnie doświadczenie zawodowe, licząc od dnia uzyskania uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach