Przetargi.pl
Budowa budynku dydaktycznego dla potrzeb Wydziału Filozoficzno – Historycznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Lindleya 5

Uniwersytet Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 90136 Łódź, ul. Narutowicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 635 43 54 , fax. 42 635 43 26
  • Data zamieszczenia: 2016-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Łódzki
    ul. Narutowicza 68
    90136 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 635 43 54, fax. 42 635 43 26
    REGON: 128700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku dydaktycznego dla potrzeb Wydziału Filozoficzno – Historycznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Lindleya 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt zakłada budowę budynku dydaktycznego na działce nr ewid. 308/69, w bezpośrednim sąsiedztwie i w powiązaniu funkcjonalnym z istniejącym budynkiem dawnego wydziału Wodociągów i Kanalizacji zlokalizowanym przy ul. Lindleya 1/3 zlokalizowanego na działce nr ewid. 310/1. Budynek stanowić będzie uzupełnienie programu użytkowego budynku zlokalizowanego przy ul. Lindleya 1/3 mieszczącego Wydział Filozoficzno-Historyczny UŁ i obejmuje m. in. bibliotekę wraz z czytelnią i magazynami biblioteki, sale dydaktyczne. Pomieszczenia te planowane są na potrzeby Wydziału, zajmującego istniejący budynek przy ul. Lindleya (działka ewid. 310/1), w którym w/w pomieszczeń nie udało się ze względów funkcjonalnych i technicznych wygospodarować. Umieszczenie ich w nowo projektowanym obiekcie, połączonym funkcjonalnie z istniejącym budynkiem wyeliminuje konieczność rozdzielenia biblioteki wydziałowej od budynku Wydziału, a tym samym wpłynie na poprawę jakości warunków użytkowania budynku przez jego użytkowników. Nowo projektowany obiekt na działce nr ewid. 308/69 zaprojektowany został jako niezależna strefa pożarowa z własną wydzieloną pożarowo klatką schodową, która stanowić będzie również dodatkową drogę ewakuacyjną dla budynku istniejącego, poprawiając tym samym jego warunki w zakresie bezpieczeństwa pożarowego. Należy zaznaczyć, że projektowany budynek przeznaczony będzie dla użytkowników budynku istniejącego i nie będzie powodował wzrostu liczby użytkowników w budynku istniejącym. Projekt budowlany został opracowany w oparciu o następującą dokumentację przedprojektową: 1. pismo DAR-MKZ-11.4125.370.2016 IS wydane przez Miejskiego Konserwatora Zabytków z dn. 10.06.2016r. 2. Koncepcję projektową zaakceptowaną przez Miejskiego Konserwatora Zbytków w Łodzi oraz Zamawiającego 3. Dokumentację archiwalną Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Łodzi: 4. Aktualne orzeczenie o stanie technicznym budynku istniejącego (autor mgr inż. Sławomira Jagiełło). 5. Dokumentację badań podłoża gruntowego wraz z projektem geotechnicznym, autor mgr Jan Jeziorski 6. Pomiary własne i geodezyjne obiektów i drzewostanu Charakterystyczne parametry obiektów: powierzchnia zabudowy 295,00 m2 ilość kondygnacji: 4 nadziemne + 1 kondygnacja podziemna wysokość budynku: 17,75 m długość budynku: 24,42 m szerokość budynku: 15,52 m powierzchnia netto w budynku: 988,92 m2 w tym: powierzchnia użytkowa: 850,42 m2 powierzchnia ruchu: 138,50 m2 kubatura budynku : 5 708,11 m3 Projektowany na działce nr ewid. 308/69 budynek formalnie usytuowany został w pewnym oddaleniu od budynku istniejącego na działce nr ewid. 310/1, a oba obiekty połączone zostały przeszklonym łącznikiem pełniącym funkcję komunikacyjną (zgodnie ze stanowiskiem Miejskiego Konserwatora Zabytków z dn. 10.06.2016r. – pismo DAR-MKZ-11.4125.370.2016 IS). Wysokość budynku oraz podziały elewacji dostosowane zostały do otaczającej zabudowy Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: minimum 5 lat na całość robót budowlano - instalacyjnych minimum 3 lata na serwis urządzeń systemu wentylacji i klimatyzacji oraz urządzeń dźwigowych 10 lat gwarancji na stolarkę i ślusarkę okienną i drzwiową min 3 lata na urządzenia RFID UWAGA: ZAKRES PRZETARGU NIEOBEJMUJE WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO. PROSIMY NIE WYCENIAĆ TEGO ZAKRESU Zamawiający informuje , że ,,Wyposażenie Meblowe ‘’ tj. Dział 3.5 poz. 147-160 Dział 4.9 poz. 238-242 nie wchodzi w zakres wyceny Wewnętrzne rolety przeciwsłoneczne wchodzą w zakres przetargu , Wyposażenie sanitarne wchodzi w zakres wyceny przetargu , Regały jezdne wchodzą w zakres wyceny przetargu Dźwig wchodzi w zakres wyceny przetargu Regały stacjonarne nie wchodzą w zakres wyceny powyższego przetargu Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia naprawy urządzeń i sprzętu najpóźniej w ciągu 8 godzin po poinformowaniu o awarii. Serwis gwarancyjny urządzeń klimatyzacji w okresie trwania gwarancji wraz z kontrolą szczelności układu zgodnie z Ustawą z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2015 poz. 881). Czynności serwisowe powinny być wykonywane przez certyfikowany personel zgodnie z Ustawą z dn. 25 maja (DZ. U. 2015 poz. 881) o SZWO i FGC. Odstępy między czynnościami serwisowymi powinny być nie dłuższe niż 6 miesięcy. Oferta z gwarancją krótszą niż określona powyżej zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2, prawo zamówień publicznych Na terenie objętym Inwestycja znajduje się budynek , do wyburzenia , który nie jest uwzględniony w nakładach. Wykonawcy mogą wykorzystać obiekt do celów biurowych w trakcie realizacji Inwestycji i po jej zakończeniu dokonać wyburzenia w swoim zakresie. Uwaga: Ewentualne uszkodzenia na terenie budowy powstałe na skutek ciężkich maszyn wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia stanu pierwotnego powstałego uszkodzenia. Uwaga: Budynek dla osób niepełnosprawnych Wykonawca może przeznaczyć na potrzeby swojego biura na czas prowadzenia budowy , a następnie na swój koszt wyburzyć. W przypadku kiedy Wykonawca nie potrzebuje budynku do użytku podczas budowy Zamawiający dokona wyburzenia na swój koszt. Informację dot . wyburzenia budynku Wykonawca winien wypełnić załącznik nr 5a
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium Każdy wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium w wysokości: 100 000,00- zł. (słownie zł: sto tysięcy tysięcy złotych 00/100). Wpłacona przez wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez zamawiającego. 17.2 Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia osta¬tecznego terminu składania ofert. 17.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 17.4 Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a i 5 Ustawy. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 17.5 Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być w formie oryginału złożone (oddzielnie od oferty) zamkniętej kopercie z dopiskiem – wadium do postępowania przetargowego nr 20/BIN/UŁ/2016 w Biurze Inwestycji i Nieruchomości, ul. Narutowicza 68 , 90-136 Łódź, w godzinach pracy. Prosimy nie załączać oryginału wadium lub poręczenia do oferty. 17.6 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego a oryginał dowodu przelewu załączyć do składanej oferty. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:, nr konta mBank 86 1140 1108 0000 5867 7100 2001 z adnotacją - wadium do postępowania – 20/BIN/UŁ/2016 17.7 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę uznanej jako najkorzystniejszej. 17.9 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 17.10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.11 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 17.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17.12 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 1.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy UWAGA: 1. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 2. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą określony w specyfikacji zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą. 4. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, zgoda wykonawcy na jego przedłużenie jest dopuszczalna tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania z ofertą. 5. W pozostałych przypadkach mają zastosowanie przepisy dotyczące wadium wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach