Przetargi.pl
Budowa budynku dla Ośrodka Opieki Społecznej, Urzędu Gminy Żyrzyn i Samorządowej Administracji Oświatowej

Gmina Żyrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 24-103 Żyrzyn, Powstania Styczniowego 10
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818814226 , fax. 818814226
  • Data zamieszczenia: 2022-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żyrzyn
    Powstania Styczniowego 10
    24-103 Żyrzyn, woj. lubelskie
    tel. 818814226, fax. 818814226
    REGON: 431020115
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku dla Ośrodka Opieki Społecznej, Urzędu Gminy Żyrzyn i Samorządowej Administracji Oświatowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa budynku dla Ośrodka Opieki Społecznej, Urzędu Gminy Żyrzyn i Samorządowej Administracji Oświatowej”Lokalizacja Miejscowość: Żyrzyn, gm. Żyrzyn, działki nr 1817, 1818/1, 1818/2 obręb: 0015 Żyrzyn, jednostka ewidencyjna: 061411_2 Żyrzyn, pow. puławski, woj. Lubelskiea. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:− Zgłoszenie do urzędu rozpoczęcia prac budowlanych.− Zabezpieczenie terenu budowy i organizacja placu budowy.− Budowa budynku dla Ośrodka Opieki Społecznej, Urzędu Gminy Żyrzyn i Samorządowej Administracji Oświatowej,− Rozbiórka istniejącego budynku gospodarczego− Rozbiórka istniejącego budynku Urzędu Gminy (po ukończeniu nowego budynku) – istniejący budynek Urzędu Gminy musi mieć możliwość pełnienia swojej funkcji w czasie trwania prac budowlanych a jego rozbiórka może być przeprowadzona dopiero po oddaniu nowego obiektu do użytku. (Czynności te będą przeprowadzane przy ścisłej współpracy z zamawiającym− Dojścia i dojazdy zaprojektowane z kostki brukowej,− Projektowane miejsca postojowe− Utwardzone miejsce do gromadzenia odpadów,− Projektowana zieleń izolacyjna,− Oświetlenie terenu,− Wody opadowe z połaci promieniście odprowadzone do gruntu na własną działkę, projektowana niwelacja terenu związana z odprowadzaniem wód opadowych nie wpływa w sposób radykalny na naturalne uformowanie terenu. W celu zapobiegania zalewania działek sąsiednich zaprojektowano:fundament pod ogrodzenie o wysokości 20 cm. Woda z rur spustowych z połaci dachowych odprowadzana będzie zewnętrznymi instalacjami kanalizacjami deszczowymi do instalacji kanalizacji deszczowej− Roboty porządkowe,− Zgłoszenie do urzędu zakończenie robót budowlanych.− Dostawa i montaż wyposażenia budynkuprojektowane instalacje:− Zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej – projektowana studzienki kanalizacyjnej,− Zewnętrzna instalacja wodociągowa – projektowana do istniejącego przyłącza wodociągowego,− Zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej – projektowana do istniejącej instalacji deszczowej,− Zewnętrzna instalacja gazowa – projektowana do istniejącej sieci gazowej,− Zewnętrzna instalacja energetyczna zalicznikowa WLZ – projektowana,− Zewnętrzna instalacja oświetlenia terenu,− Wewnętrzna instalacja wod.-kan.,− Wewnętrzna instalacja C.O.,− Wewnętrzna instalacja elektryczna,− Wewnętrzna instalacja alarmowa oraz monitoring wizyjny,− Instalacja nagłośnienia Sali Obrad oraz rzutnik i ekran,− Instalacja klimatyzacji i wentylacji,− Instalacja sieci internetowej i telefonicznej wraz z centralą telefoniczną, − Instalacja fotowoltaiczna,− Winda wraz z instalacją.instalacje do likwidacji:− Zewnętrzna instalacja wodociągowa – likwidacja części przyłącza,− Zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej – likwidacja części przyłącza,− Zewnętrzna instalacja gazowa – likwidacja części przyłącza.b. Parametry techniczne budynku − Powierzchnia zabudowy - 387,78 m2− Powierzchnia całkowita - 1 308,53 m2− Powierzchnia użytkowa - 689,13 m2− Kubatura - 3 202,08 m3− Długość budynku - 30,94 m− Szerokość budynku - 14,24 m− Wysokość budynku - 11,86 m− Liczba kondygnacji: 3 (parter + piętro + poddasze użytkowe)c. Wyposażenie budynku dla Ośrodka Opieki Społecznej, Urzędu Gminy Żyrzyn i Samorządowej Administracji Oświatowej należy dostarczyć i zainstalować zgodnie z dokumentacją projektową oraz wykazem wyposażenia. d. W budynek zainstalowana będzie instalacja alarmowa, monitoring wizyjny, nagłośnienie Sali Obrad oraz wyposażenie jej w rzutnik i ekran. 1. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót oraz innymi dokumentami stanowiącymi załącznik nr 13 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9 do SWZ).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:1) dokumentacja projektowa,2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.3) pomocniczo przedmiar robót.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego.4. Przedmiot zamówienia należy wykonywać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. (kierownicy robót branżowych)5. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).6. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.7. Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik nr 13 do niniejszej specyfikacji.8. Kolorystykę poszczególnych elementów obiektu i wyposażenia należy przedstawić przed wykonaniem lub dostarczeniem Zamawiającemu w celu akceptacji.9. Wykonawca przed odbiorem końcowym musi uzyskać pozwolenie na użytkowanie od stosownej instytucji wraz ze wszystkimi odbiorami i pozwoleniami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Rozwiązania równoważne8. Jeżeli dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia, w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.9. Pod pojęciem „minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Oznacza to że, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach