Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg
- Adres: 76-270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 598 154 300 , fax. 598 152 900
- Data zamieszczenia: 2020-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
76-270 Ustka, woj. pomorskie
tel. 598 154 300, fax. 598 152 900
REGON: 52387300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku Centrum Wsparcia Mieszkańców z Obszaru Rewitalizacji (CWMOR) w Ustce, w systemie zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Centrum Wsparcia Mieszkańców z Obszaru Rewitalizacji (dalej CWMOR) w Ustce wraz z budową infrastruktury technicznej (mediów) i zagospodarowaniem terenu, realizowanego w ramach przedsięwzięcia pn. „Przestrzeń na plusie – kompleksowe działania w przestrzeni publicznej obszaru rewitalizacji E”, w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2. Przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem przedstawionym w Programie funkcjonalno-użytkowym (dalej PFU) stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz w uszczegółowieniu do PFU stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ obejmuje: 2.1. wykonanie dokumentacji budowlanej w oparciu o PFU i uszczegółowienie do PFU zgodnie z przepisami wykonawczymi do art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego; 2.2. wykonanie robót budowlanych związanych z budową budynku Centrum Wsparcia Mieszkańców z Obszaru Rewitalizacji (dalej CWMOR) wraz z budową infrastruktury technicznej (mediów) i zagospodarowaniem terenu, realizowanych w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę na podstawie PFU i uzupełnieniu do PFU dokumentację budowlaną, o której mowa w pkt. 3.3.1.; 2.3. wykonania oraz montażu tablic informacyjnych i pamiątkowych – oznaczenie miejsc realizacji projektu, zgodnie z wytycznymi PFU i uszczegółowieniu do PFU; 2.4. pełnienie nadzoru autorskiego na etapie realizacji robót budowlanych. 3. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu zamówienia oraz utrzymanie i pielęgnację zieleni wykonanej w ramach zamówienia. W pierwszym roku okresu gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego utrzymania i pielęgnacji zieleni w zakresie określonym zgodnie z wytycznym w uszczegółowieniu PFU stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące prace w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 5.1. roboty konstrukcyjno-budowlane, 5.2. roboty elektryczne, 5.3. roboty sanitarne, 5.4. roboty teletechniczne, 5.5. roboty drogowe, 5.6. roboty w zakresie zieleni, 5.7. montaż elementów małej architektury. Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 6. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 1.6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Pogórzu o skrzydło modułowe - 2 edycja
Dodano: 2024-02-29 - Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Pogórzu o skrzydło modułowe – 3 edycja
Dodano: 2024-02-29 - Budowa chodnika oraz przejścia dla pieszych przy drodze gminnej nr 1776G w miejscowości Studzienice
Dodano: 2023-11-13 - Przebudowa drogi leśnej o numerze inwentarzowym 220/794 w oddziale 184 Leśnictwa Zarośle
Dodano: 2023-06-23 - Przebudowa popegeerowskiej kotłowni osiedlowej w Koczale
Dodano: 2023-04-28 - Przebudowa drogi gminnej Kaniczki-Olszanica w Gminie Sadlinki
Dodano: 2023-04-19 - Budowa miejsca do kąpieli z pomostem na jeziorze Junno wraz z budową infrastruktury technicznej, drogą dojazdową oraz zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2023-04-07 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1410G Luzino-Sopieszyno-Dąbrówka na odcinku Luzino-Robakowo – Etap I – dojazd do trasy S6
Dodano: 2022-12-27 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1410G Luzino-Sopieszyno-Dąbrówka na odcinku Luzino-Robakowo – Etap I – dojazd do trasy S6
Dodano: 2022-11-03 - „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Karpno”
Dodano: 2022-10-19