Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-252 Koszalin, ul. Niepodległości
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3406542 , fax. 94 3423339
- Data zamieszczenia: 2019-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
ul. Niepodległości 44-48
75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3406542, fax. 94 3423339
REGON: 00029075900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
budowa budynku Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie w systemie zaprojektuj i wybuduj w następującym zakresie: 1) opracowanie projektu budowlanego, projektów wykonawczych, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, opracowane dokumenty mają umożliwić wybudowanie i przekazanie zamawiającemu budynku „pod klucz”, tj. w pełni gotowego do użytkowania wraz z niezbędnym wyposażeniem, 2) wykonanie inwentaryzacji terenu, bilansu zapotrzebowania na media, 3) opracowanie dokumentacji związanej z umeblowaniem i wyposażeniem medycznym wraz z ich szczegółową specyfikacją techniczną oraz planem rozmieszczenia, 4) uzyskanie w imieniu zamawiającego wynikających z przepisów prawa opinii, pozwoleń, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji robót budowlanych, 5) pełnienie nadzoru autorskiego przez autorów projektu budowlanego i projektów wykonawczych, 6) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowany projekt budowlany, projekty wykonawcze, informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, w tym robót rozbiórkowych, modernizacyjnych, montażowych, instalacyjnych i wykończeniowych, związanych z budową budynku wraz z rozruchem technologicznym i przekazaniem budynku w pełni gotowego do użytkowania wraz z niezbędnym wyposażeniem, 7) dostawa i montaż niezbędnego wyposażenia, tj.: umywalek wolnowiszących, misek ustępowych, pisuarów, brodzików natryskowych bezprogowych, uchwytów na papier toaletowy, pochwytów i poręczy dla osób niepełnosprawnych wykonanych ze stali nierdzewnej, kompletnego oświetlenia technicznego i użytkowego, wszystkich instalacji z osprzętem, paneli medycznych nadłóżkowych w salach wzmożonego nadzoru oraz salach chorych – izolatka i sala jednoosobowa (panel medyczny nadłużkowy musi posiadać: tlen, oświetlenie, instalację przyzywową, gniazda RJ45, gniazda wtykowe 3 szt.) podłóg, tynków, gładzi, glazury i terakoty, 8) wykonanie systemowego ogrodzenia panelowego od strony ul. Dąbrowskiego wraz z automatycznym szlabanem obsługiwanym za pośrednictwem pilota (z możliwością zaprogramowania min. 100 pilotów), 9) wykonanie oświetlenia zewnętrznego w postaci lamp ulicznych w technologii led od strony ul. Dąbrowskiego, 10) wykonanie koniecznych instrukcji i przeszkolenia personelu zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Program funkcjonalno-użytkowy przewiduje etapowanie inwestycji, tj.: 1) etap 1: budynek, dwie kondygnacje, łącznik, teren, 2) etap 2: trzecia kondygnacja, 3) etap 3: czwarta kondygnacja. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie etapu 1, przy czym wykonawca zobowiązany jest na etapie realizacji tego etapu przyjąć konstrukcję nośną budynku uwzględniającą przyszłą nadbudowę w ramach etapów 2 i 3. W skład programu funkcjonalno-użytkowego wchodzi część III, tj. opis wyposażenia medycznego i niemedycznego. Z uwagi na to, iż przedmiot zamówienia, poza dostawą i montażem niezbędnego wyposażenia, nie obejmuje innego wyposażenia, opracowanie stanowiące część III programu funkcjonalno-użytkowego nie zostało do SIWZ dołączone. 3. Program funkcjonalno-użytkowy może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w programie funkcjonalno-użytkowym pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w programie funkcjonalno-użytkowym oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 4. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. 5. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn zm.): 1) osoby wykonujące czynności robotnika budowlanego robót wykończeniowych obejmujące: wykonywanie różnorodnych prac wykończeniowych w budownictwie, tj.: prac murarskich, prac związanych z budową ścianek działowych, prac tynkarskich, osadzanie stolarki i ślusarki budowlanej oraz jej szklenie, wykonywanie różnego typu podłóg oraz prac glazurniczych; licowanie ścian i sufitów płytami gipsowo-kartonowymi; montaż konstrukcji nośnej z profili aluminiowych lub z innych materiałów oraz mocowanie płyt gipsowo-kartonowych przy wykonywaniu ścianek działowych; montaż żaluzji okiennych zewnętrznych i wewnętrznych, bram rolowanych, rolet, 2) osoby wykonujące czynności malarza budowlanego obejmujące: czyszczenie i przygotowanie ścian i innych powierzchni w budynkach do malowania lub tapetowania; wybór i przygotowanie farb w wymaganych kolorach poprzez mieszanie barwników i dodatków; nakładanie lub natryskiwanie farb, lakierów lub podobnych materiałów na powierzchnie, instalacje lub urządzenia w budynkach; nakładanie farb, lakierów i bejc na powierzchnie przy użyciu pędzli, wałków i sprayu; odmierzanie i układanie tapet lub materiałów na ścianach wewnętrznych i sufitach, 3) osoby wykonujące czynności hydraulika i montera rurociągów obejmujące: odmierzanie, cięcie, gwintowanie, gięcie, łączenie, montaż, instalację, konserwację i naprawę rur, instalację urządzeń drenażowych, grzewczych, wodnych i ściekowych; instalację urządzeń gazowych i hydraulicznych; kładzenie ceramicznych, betonowych lub żelaznych rur w kanałach ściekowych, drenażowych, wodnych; przeprowadzanie inspekcji, badanie i testowanie zainstalowanych systemów i rur; instalowanie pomp i rur do stałego czerpania wody i hydroforów, 4) osoby wykonujące czynności elektryka budowlanego obejmujące: instalację, konserwację i naprawy okablowania elektrycznego; analizę rysunków, schematów i dokumentacji okablowania w celu określenia etapów i metod działania; planowanie położenia i instalację okablowania, sprzętu i urządzeń; selekcję, cięcie i podłączanie kabli i przewodów do terminali i złączy; mierzenie i wyznaczanie punktów odniesienia dla instalacji; pozycjonowanie i instalowanie tablic rozdzielczych; testowanie ciągłości obwodu, 5) osoby wykonujące czynności montera instalacji wentylacyjnych obejmujące analizę szkiców, rysunków i innych elementów dokumentacji; montaż, instalację i naprawę elementów instalacji wentylacyjnych; testowanie instalacji, diagnozowanie usterek i wykonywanie prac konserwacyjno–utrzymaniowych. 7. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby wybudowany w ramach przedmiotu zamówienia budynek Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie spełniał wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 150.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKO S.A. II Oddział Koszalin 51 1240 3653 1111 0000 4188 1738. 4. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, b) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, c) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, d) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku biurowo – socjalnego zaplecza Szkółki Leśnej Nadleśnictwa Rokita w miejscowości Rokita, dz. 623/1, gmina Przybiernów – II postępowanie
Dodano: 2024-04-18 - Remont oraz zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Jaracza 54/6 w Świnoujściu.
Dodano: 2024-04-18 - Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” : “Projekt budowlany, analiza rzeczowo-finansowa oraz budowa budynku wielorodzinnego przy ul. Złotej na Osiedlu Kołobrzeskim w Trzebiatowie”
Dodano: 2024-04-04 - "Budowa, modernizacja i wyposażenie stacji uzdatniania wody na terenie gminy Widuchowa" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład.
Dodano: 2024-03-29 - Remont Szkoły Podstawowej w Dziwnowie wraz z budową boiska szkolnego
Dodano: 2024-03-29 - Przebudowa z rozbudową budynku remizy OSP w Drzonowie
Dodano: 2024-03-15 - Rozbudowa i termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej i OSP w Marcinkowicach
Dodano: 2024-02-12 - Rozbudowa i termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej i OSP w Marcinkowicach
Dodano: 2024-02-12 - Dostawa i montaż windy osobowej w budynku Urzędu Gminy w Wierzchowie
Dodano: 2023-08-12 - Dostawa i montaż windy osobowej w budynku Urzędu Gminy w Wierzchowie
Dodano: 2023-07-14