Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-252 Koszalin, ul. Niepodległości
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3406542 , fax. 94 3423339
- Data zamieszczenia: 2018-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
ul. Niepodległości 44-48
75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3406542, fax. 94 3423339
REGON: 000290759 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
budowa budynku Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie w systemie zaprojektuj i wybuduj w następującym zakresie: 1) opracowanie projektów budowlanych, dokumentacji projektowej wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów i kosztorysów wykonania robót budowlanych w poszczególnych branżach, opracowane dokumenty mają umożliwić wybudowanie i przekazanie zamawiającemu budynku „pod klucz”, tj. w pełni gotowego do użytkowania wraz z niezbędnym wyposażeniem, 2) wykonanie inwentaryzacji terenu, bilansu zapotrzebowania na media, 3) opracowanie dokumentacji związanej z umeblowaniem i wyposażeniem medycznym wraz z ich szczegółową specyfikacją techniczną oraz planem rozmieszczenia, 4) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 5) uzyskanie w imieniu zamawiającego wynikających z przepisów prawa opinii, pozwoleń, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji robót budowlanych, 6) pełnienie nadzoru autorskiego przez autorów projektów budowlanych, 7) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowane projekty budowlane, projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, w tym robót rozbiórkowych, modernizacyjnych, montażowych, instalacyjnych i wykończeniowych związanych z budową budynku wraz z rozruchem technologicznym i przekazaniem budynku w pełni gotowego do użytkowania wraz z niezbędnym wyposażeniem, 8) dostawa i montaż niezbędnego wyposażenia, przez które należy rozumieć: biały montaż (w skład którego wchodzą: umywalki, zlewozmywaki, miski ustępowe, pisuary, brodziki natryskowe, zlewozmywaki, kuchnie gazowe, uchwyty na papier toaletowy, pochwyty i poręcze dla niepełnosprawnych), kompletne oświetlenie techniczne i użytkowe, podłogi, tynki, gładzie, glazura, terakota, z wyłączeniem dystrybutorów na mydło, suszarek do rąk, koszy na odpadki, szczotek do czyszczenia misek ustępowych, mebli biurowych i metalowych (lad, stolików, blatów, regałów, wieszaków na ubrania, komód, biurek, stolików, krzeseł, szaf) projektorów, ekranów opuszczanych, podstawek pod telefony i monitory, umywalek i zlewozmywaków wymienionych w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ, 9) wykonanie koniecznych instrukcji i przeszkolenia personelu zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Program funkcjonalno-użytkowy może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w programie funkcjonalno-użytkowym pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w programie funkcjonalno-użytkowym oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 4. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn zm.): 1) osoby wykonujące czynności robotnika budowlanego robót wykończeniowych obejmujące: wykonywanie różnorodnych prac wykończeniowych w budownictwie, tj.: prac murarskich, prac związanych z budową ścianek działowych, prac tynkarskich, osadzanie stolarki i ślusarki budowlanej oraz jej szklenie, wykonywanie różnego typu podłóg oraz prac glazurniczych; licowanie ścian i sufitów płytami gipsowo-kartonowymi; montaż konstrukcji nośnej z profili aluminiowych lub z innych materiałów oraz mocowanie płyt gipsowo-kartonowych przy wykonywaniu ścianek działowych; montaż żaluzji okiennych zewnętrznych i wewnętrznych, bram rolowanych, rolet, 2) osoby wykonujące czynności malarza budowlanego obejmujące: czyszczenie i przygotowanie ścian i innych powierzchni w budynkach do malowania lub tapetowania; wybór i przygotowanie farb w wymaganych kolorach poprzez mieszanie barwników i dodatków; nakładanie lub natryskiwanie farb, lakierów lub podobnych materiałów na powierzchnie, instalacje lub urządzenia w budynkach; nakładanie farb, lakierów i bejc na powierzchnie przy użyciu pędzli, wałków i sprayu; odmierzanie i układanie tapet lub materiałów na ścianach wewnętrznych i sufitach, 3) osoby wykonujące czynności hydraulika i montera rurociągów obejmujące: odmierzanie, cięcie, gwintowanie, gięcie, łączenie, montaż, instalację, konserwację i naprawę rur, instalację urządzeń drenażowych, grzewczych, wodnych i ściekowych; instalację urządzeń gazowych i hydraulicznych; kładzenie ceramicznych, betonowych lub żelaznych rur w kanałach ściekowych, drenażowych, wodnych; przeprowadzanie inspekcji, badanie i testowanie zainstalowanych systemów i rur; instalowanie pomp i rur do stałego czerpania wody i hydroforów, 4) osoby wykonujące czynności elektryka budowlanego obejmujące: instalację, konserwację i naprawy okablowania elektrycznego; analizę rysunków, schematów i dokumentacji okablowania w celu określenia etapów i metod działania; planowanie położenia i instalację okablowania, sprzętu i urządzeń; selekcję, cięcie i podłączanie kabli i przewodów do terminali i złączy; mierzenie i wyznaczanie punktów odniesienia dla instalacji; pozycjonowanie i instalowanie tablic rozdzielczych; testowanie ciągłości obwodu, 5) osoby wykonujące czynności montera instalacji wentylacyjnych obejmujące analizę szkiców, rysunków i innych elementów dokumentacji; montaż, instalację i naprawę elementów instalacji wentylacyjnych; testowanie instalacji, diagnozowanie usterek i wykonywanie prac konserwacyjno–utrzymaniowych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 150.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKO S.A. II Oddział Koszalin 51 1240 3653 1111 0000 4188 1738. 4. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, 4) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT BUDYNKU HALI SPORTOWEJ NR 180 ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO PRZY UL. ZWYCIĘSTWA W DARŁOWIE (DZSW).
Dodano: 2024-07-22 - Modernizacja i remont wraz ze zmianą sposobu ogrzewania lokalu mieszkalnego przy ul. Chopina 18/7 w Świnoujściu.
Dodano: 2024-07-02 - Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w m. Przelewice w ciągu drogi wewnętrznej dz. 86 obręb Przelewice
Dodano: 2024-06-19 - Budowa żłobka w gminie Pełczyce
Dodano: 2024-06-14 - Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w m. Przelewice w ciągu drogi wewnętrznej dz. 86 obręb Przelewice
Dodano: 2024-05-15 - Budowa budynku biurowo – socjalnego zaplecza Szkółki Leśnej Nadleśnictwa Rokita w miejscowości Rokita, dz. 623/1, gmina Przybiernów – II postępowanie
Dodano: 2024-04-18 - Remont oraz zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Jaracza 54/6 w Świnoujściu.
Dodano: 2024-04-18 - Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” : “Projekt budowlany, analiza rzeczowo-finansowa oraz budowa budynku wielorodzinnego przy ul. Złotej na Osiedlu Kołobrzeskim w Trzebiatowie”
Dodano: 2024-04-04 - "Budowa, modernizacja i wyposażenie stacji uzdatniania wody na terenie gminy Widuchowa" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład.
Dodano: 2024-03-29 - Remont Szkoły Podstawowej w Dziwnowie wraz z budową boiska szkolnego
Dodano: 2024-03-29