Przetargi.pl
Budowa budynku biurowo - usługowego w Urzędowie, ul. Rynek 12

Gmina Urzędów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-250 Urzędów, ul. Rynek 26
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8225052 , fax. 081 8285030
  • Data zamieszczenia: 2010-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
    ul. Rynek 26 26
    23-250 Urzędów, woj. lubelskie
    tel. 081 8225052, fax. 081 8285030
    REGON: 00054908043729
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzedow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku biurowo - usługowego w Urzędowie, ul. Rynek 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa budynku biurowo-usługowego w Urzędowie ul. Rynek 12. Stan zerowy - roboty ziemne , - fundamenty monolityczne, - ściany fundamentowe i piwnic, - stropy nad piwnicą Stan surowy - ściany, - stropy i schody, - dach, - podłoża pod posadzki, - ścianki działowe, - stolarka i ślusarka zewnętrzna Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót , stanowiący załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca w cenie oferty zapewni wykonanie: - robót tymczasowych i prac towarzyszących, umożliwiających wykonanie robót podstawowych. 2. Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawcy obowiązani są zastosować materiały i elementy prefabrykowane wysokiej jakości o parametrach techniczno - eksploatacyjnych , użytkowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb). Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do zastosowanych materiałów i elementów prefabrykowanych odpowiednie dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości itp., których okazania zamawiający może wymagać przed wbudowaniem.) 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowo-kosztorysowej, zestawieniach prac do wykonania ( przedmiarach robót) znajdują się wskazane znaki towarowe, wymienione z nazwy materiały ze wskazaniem na producenta, należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis, celem określenia wymaganych parametrów technicznych potrzebnych do realizacji zadania i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjnych/użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane, elementy prefabrykowane, materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego tj. parametry techniczne , eksploatacyjne, użytkowe, nie gorsze niż opisane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej stwiorb), w projektach budowlanych, opisach w załączniku pn. przedmiar robót 5. Zamawiający oceniając rozwiązania równoważne będzie je oceniał według zapisów w stwiorb, opisach technicznych w projektach budowlanych , opisach w przedmiarach robót, które oferty równoważne muszą spełnić ( art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W szczególności nie dopuszcza się zmiany parametrów w zakresie funkcji - celu które dany materiał, element prefabrykowany, czy system ma spełniać w realizowanym przedsięwzięciu, zmiany przekrojów konstrukcyjnych, grubości itp.. 6. Wykonawca poda typ, producenta, koszt, oraz określi jakie parametry techniczno-użytkowe, posiada wskazany przez niego produkt równoważny w porównaniu do parametrów wskazanych przez zamawiającego w opisach technicznych projektów budowlanych i stwiorb, jak również dla wszystkich zmienionych elementów załączy wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, itp. - na dzień składania ofert. Wykonawca podpisze umowę i zrealizuje zadanie zgodnie z zadeklarowanymi parametrami techniczno-użytkowymi, wskazanym producentem, jak w złożonej w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 19 000 złotych, słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 10 8717 1022 2005 5000 0039 0005 z adnotacją wadium - budowa budynku biurowo-usługowego w Urzędowie 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2010-04-26, do godz. 10:00. Sposób przekazania: wadium w formie ustalonej w pkt 2 - 5 siwz musi być zdeponowane w oryginale przed terminem składania ofert w pokoju nr 4 Urzędu Gminy w Urzędowie, u pracownika zajmującego się zamówieniami publicznymi - Alicja Kozik, a na kserokopii, zamawiający może potwierdzić odpowiednią adnotacją o wniesieniu wadium w niniejszym postępowaniu. W przypadku składania oferty drogą pocztową do oferty należy dołączyć kserokopię i oryginał gwarancji wadialnej , które po otwarciu ofert zostaną przekazane pracownikowi zajmującemu się zamówieniami publicznymi , a jego ksero z adnotacją i podpisem o przyjęciu wadium zostanie przesłane wykonawcy pocztą. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 4. Zamawiający żąda aby oferta zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniądz zawierała zapis nieodwołalnej i bezwarunkowej , bez sporu, zapłaty na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego kwoty wadium z tytułu zatrzymania wadium jeżeli wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających warunki udziału w postępowaniu, oraz dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; Wykonawca którego oferta została wybrana 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. W przypadku nie zabezpieczenia oferty, jedną z określonych w niniejszym ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia form wadium, wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/urzedow zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach