Przetargi.pl
Budowa budynku biurowego na potrzeby Nadleśnictwa Resko

Skarb Państwa w zarządzie Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Resko ogłasza przetarg

  • Adres: 72-315 Resko, ul. Żeromskiego 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3951400 , fax. 091 3951401
  • Data zamieszczenia: 2010-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa w zarządzie Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Resko
    ul. Żeromskiego 1 1
    72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3951400, fax. 091 3951401
    REGON: 81053901900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecin.lasy.gov.pl/resko
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarządzający mieniem Skarbu Państwa - Leśnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku biurowego na potrzeby Nadleśnictwa Resko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie od podstaw nowego budynku administracyjno - biurowego wraz z przyłączami i częściowym zagospodarowaniem terenu, na działce nr 238/1 obręb Miasto Resko, Gmina Resko. 2. Zakres zamówienia obejmuje roboty w branżach: - ogólnobudowlanej (roboty fundamentowe, murowe, stropy i posadzki, dach, - stolarka okienna i drzwiowa, kompleksowe wykończenie wnętrz); - elektrycznej (przyłącze, instalacje wewnętrzne i zewnętrzne); - sanitarnej (przyłącza wod.-kan., instalacje wod.-kan. wewnętrzne i zewnętrzne, instalacje wentylacyjne i klimatyzacyjne, instalacja c.o.); - gazowej (kotłownia c.o.); - teleinformatycznej (sieci telefoniczne i komputerowe); - zagospodarowania terenu (jedynie w podstawowym zakresie, umożliwiającym przystąpienie do użytkowania obiektu); oraz inne czynności niezbędne do rozpoczęcia, przeprowadzenia i zakończenia robót budowlanych, a także przygotowania obiektu do użytkowania - w tym w szczególności: - dopełnienie w imieniu i pod nadzorem Zamawiającego wszelkich formalności związanych z rozpoczęciem robót budowlanych (pobranie i opieczętowanie dziennika budowy, zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia robót, itp.); - wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz dopełnienie w imieniu i pod nadzorem Zamawiającego formalności związanych z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie budynku. 3. Parametry budynku: a) powierzchnia zabudowy: 634,50 m2; b) powierzchnia użytkowa: 756,32 m2; c) kubatura: 2.200,00 m3; d) budynek bez piwnic, z poddaszem użytkowym; e) pomieszczenia na parterze: - 10 pokoi biurowych; - sala spotkań na 48 osób; - kotłownia gazowa; - serwerownia (klimatyzowana); - portiernia; - 3 toalety; - 3 pomieszczenia gospodarcze; w sumie powierzchnia pomieszczeń na parterze: 496,28 m2; f) pomieszczenia na poddaszu: - 10 pokoi biurowych; - archiwum; - kasa; - kancelaria tajna; - magazyn broni; - 2 toalety; w sumie powierzchnia pomieszczeń na poddaszu: 260,04 m2. 4. Technologia wykonania budynku: a) ściany fundamentowe z bloczków betonowych; b) ściany nadziemia z bloczków gazobetonowych; c) nadproża z belek żelbetowych; d) schody i stropy płytowe żelbetowe monolityczne, wieńce żelbetowe; e) pokrycie dachowe z dachówki ceramicznej karpiówki, okna połaciowe. 5. Intencją Zamawiającego jest uzyskanie w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia w pełni sprawnego i gotowego do natychmiastowego użytkowania obiektu biurowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 17 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wysokość wadium na kwotę 100.000,00 PLN. Do wniesienia wadium zobowiązani będą wykonawcy zaproszeni do składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach