Przetargi.pl
Budowa budynku administracyjno-biurowego dwóch kancelarii dla Leśnictwa Łęg i Łodziska wraz z wyposażeniem na działce nr 744, 723/2 w obrębie ewidencyjnym Lelis gm. Lelis

Nadleśnictwo Ostrołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-412 Ostrołęka, ul. Zawadzkiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 602 134
  • Data zamieszczenia: 2020-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ostrołęka
    ul. Zawadzkiego 4
    07-412 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 297 602 134
    REGON: 55032693900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.olsztyn.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku administracyjno-biurowego dwóch kancelarii dla Leśnictwa Łęg i Łodziska wraz z wyposażeniem na działce nr 744, 723/2 w obrębie ewidencyjnym Lelis gm. Lelis
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie budynku administracyjno-biurowego kancelarii dla leśnictw Łęg i Łodziska wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem w Lelisie nr geod. działki 744, 723/2 gm. Lelis. Budynek parterowy bez podpiwniczenia kryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 30° w technologii szkieletu drewnianego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (instalacje) oraz wykonaniem wewnętrznych ciągów komunikacyjnych z ośmioma stanowiskami do parkowania samochodów i odwodnieniem liniowym parkingu oraz ogrodzeniem terenu. Przed przystąpieniem Wykonawcy do budowy, Zamawiający dokona wycinki drzew na terenie objętym przedmiotem zamówienia (dz. 744). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna wraz z załącznikami (dokumentacja projektowa, część rysunkowa i opisowa, przedmiar robót, STWIOR). Realizacja zadania obejmuje w szczególności: 1) realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, właściwymi normami polskimi i branżowymi, SIWZ, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazówkami Inspektora nadzoru, 2) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, 3) prawidłowe prowadzenie dokumentacji budowy, 4) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, 5) zorganizowanie i zagospodarowanie zaplecza budowy, 6) Zamawiający udostępni możliwość podłączenia się do własnej instalacji elektrycznej a Wykonawca zainstaluje podlicznik energii elektrycznej w celu rozliczenia kosztów energii elektrycznej zużytej w trakcie wykonywania robót budowlanych, 7) zapewnienie dozoru, ubezpieczenia i odpowiedzialności za powstały budynek oraz powstałe wszystkie elementy, rzeczy, znajdujące się na terenie budowy do czasu odbioru końcowego i przekazaniu całego zadania Zamawiającemu, 8) zapewnienie właściwych warunków bhp i ppoż., a także zapewnienia posiadania przez osoby realizujące zamówienie wymaganych przepisami prawa uprawnień, 9) dokonanie niezbędnych pomiarów i badań laboratoryjnych itp. jeżeli są niezbędne do oddania przedmiotu zamówienia do użytkowania, 10) na własny koszt wykonanie, oznakowanie oraz zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac na czas realizacji robót, a także uporządkowanie terenu robót z odpadów i nieczystości związanych z prowadzonymi robotami bądź działaniami osób, przy pomocy których realizowane jest zamówienie; 11) w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców, koordynowanie robót Podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia określone w rozdziale 25, ust. 1, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020r., poz. 1320).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest do złożenia wadium w kwocie 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy 00/100 złotych), na cały okres związania ofertą w jednej z form określonych w art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłacić należy przelewem na konto Zamawiającego BGŻ BNP Paribas S.A. Ostrołęka 05 2030 0045 1110 0000 0019 7410 Wadium wniesione w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego najpóźniej do godz. 09:45 dnia 16.12.2020 r. z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego, przyjmuje się termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie oryginału. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 2) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 3) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 4) kwotę gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób opisany powyżej, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – po zawarciu umowy i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a pozostałym Wykonawcom – po wyborze oferty najkorzystniejszej, unieważnieniu postępowania, lub na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy wg załączonego wzoru (załącznik nr 2.2 do SIWZ). Jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie takie powinno być złożone jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika; 2) oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy o braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 PZP, art. 24 ust. 5 pkt. 1-2 i 4-8 PZP oraz w rozdz. 5 ust. 1 niniejszej SIWZ. – wzór stanowi załącznik nr 2.3 do SIWZ. Jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie takie powinno być złożone jako jedno podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika; 3) wykaz robót budowlanych wg wzoru (załącznik nr 2.4 do SIWZ), polegających na wykonaniu robót z zakresu budownictwa w technologii drewnianej w tym szkieletu drewnianego w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, lub inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. 4) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z zał. nr 2.5 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach