Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kobiór ogłasza przetarg
- Adres: 43-211 Piasek, ul. Katowicka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 188 181
- Data zamieszczenia: 2020-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kobiór
ul. Katowicka 141
43-211 Piasek, woj. śląskie
tel. 322 188 181
REGON: 27253626700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobior.katowice.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna nieposidająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku administracyjnego - podwójnej kancelarii leśnictw w Kobiórze wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu - w trybie zaprojektuj i wybuduj- III tura - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zaprojektowanie, wybudowanie i oddanie do użytku budynku administracyjnego - podwójnej kancelarii leśnictw w Kobiórze - o pow. użytkowej 74,85m2 w technologii lekkiego prefabrykowanego szkieletu drewnianego, wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu, w tym: - wykonanie niezbędnych prac przedprojektowych - wykonanie kompletnego projektu budowlanego, projektów wykonawczych wszystkich branż - uzyskanie pozwolenia na budowę i wszystkich niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień i pozwoleń warunkujących wykonanie zamówienia - opracowanie STWiORB, kosztorysów inwestorskich - przygotowanie placu budowy - opracowanie planu BIOZ - wykonanie planu organizacji robót - wybudowanie obiektów objętych przedmiotem zamówienia, dostawę i montaż urządzeń i instalacji - wykonanie prób i pomiarów - dostarczenie dokumentacji powykonawczej - opracowanie instrukcji BHP i ppoż dla budynku - uzyskanie niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, a w szczególności pozwolenia na użytkowanie - przekazanie Zamawiającemu obiektu do użytkowania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ o/w Katowice nr 11 2030 0045 1110 0000 0041 9820 z dopiskiem: Budowa budynku administracyjnego - podwójnej kancelarii leśnictw w Kobiórze wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu - w trybie zaprojektuj i wybuduj- III tura 3. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przez upływem terminu do składania ofert. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnianiem art. 46 ust. 4 Pzp. 5. Wadium składane w innej formie dopuszczonej w art. 45 ust 6 Pzp wnosi się w oryginale w kasie Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert, w godzinach pracy Zamawiającego. 6. Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopie poświadczoną za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium w formie pieniężnej, a w przypadku gwarancji – kopię gwarancji również poświadczoną za zgodność z oryginałem. 7. Oferta Wykonawcy który nie wniesie wadium lub wniesie go w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. 10. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (poręczyciela). Poręczenie, gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wpłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 PZP, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII pkt. 5 ppkt 2 litera c) może złożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Ww. dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) 11. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający będzie żądał dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenia o których mowa w Rozdziale 7 pkt 1 – wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 1A, 1B do SIWZ; c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia d) Potwierdzenie wpłaty wadium e) W przypadku powołania się na zasoby podmiotów trzecich – zobowiązanie tych podmiotów, załącznik nr 3 do SIWZ f) Oświadczenie w zakresie RODO na formularzu ofertowym
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
Dodano: 2024-03-28 - Aktual.dokum.proj.pn.: Przebudowa drogi powiat.5911S,ul. Oficerskiej w Lędzinach z zastos.„cichych asfaltów”w zakresie podziału geod.z rozgranicz.nieruchomości na potrzeby uzyskania zezwolenia …(ZRID)
Dodano: 2024-03-21 - Budowa nowych dróg oraz przebudowa istniejących dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych
Dodano: 2024-03-14 - Dokumentacja projektowa - budowa ulicy Piestraka w Tarnowskich Górach
Dodano: 2024-03-12 - „Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy dróg gminnych po wykonaniu kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kuźnia Raciborska..."
Dodano: 2024-03-05 - Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla zad pn.: Budowa instalacji co oraz cwu w budynkach mieszkalnych, wielorodzinnych przy ulicy Targowej 18 oraz Piłsudskiego 12 w Sosnowcu
Dodano: 2024-03-04 - Sporządzenie dokumentacji projektowej w celu opracowania koncepcji inwestycyjnej modelowej inteligentnej mikrosieci elektroenergetycznej w ramach projektu pn.: (...)
Dodano: 2024-02-28 - Dokumentacja projektowa - budowa ulicy Piestraka w Tarnowskich Górach
Dodano: 2024-02-15 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PRZEBUDOWY SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 793 Z UL. CZĘSTOCHOWSKĄ W MIEJSCOWOŚCI PRZYRÓW WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO.
Dodano: 2024-02-06 - „Wykonanie projektu wykonawczego wraz z kosztorysem dla zadania pn.: „Budowa stacji wentylatorów zlokalizowanej w przekopie na poz. 80m w wyrobiskach Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej (....)"
Dodano: 2024-01-30