Przetargi.pl
Budowa budynku administracji w Zakładzie Karnym w Głubczycach, nr sprawy nadany przez zamawiającego: DKW - 220 /04/11/2013

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Kochanowskiego 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4852016 , fax. 077 4859771
  • Data zamieszczenia: 2013-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Kochanowskiego 3 3
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4852016, fax. 077 4859771
    REGON: 00032083900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zp.sw.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Służba Więzienna -Zakład Karny w Głubczycach

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku administracji w Zakładzie Karnym w Głubczycach, nr sprawy nadany przez zamawiającego: DKW - 220 /04/11/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa budynku administracji w Zakładzie Karnym w Głubczycach wraz z włączeniem w infrastrukturę wewnętrzną i zagospodarowaniem terenu. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowi: a. dokumentacja projektowa - projekt budowlany i wykonawczy, (załącznik nr 7 do SIWZ), b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do SIWZ), c. przedmiar robót (załącznik nr 6 do SIWZ), który jest jedynie elementem pomocniczym do przygotowania oferty. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: I.Roboty budowlane 1. Prace przygotowawcze-ogrodzenie placu budowy, przygotowanie podłoża pod drogi dojazdowe, usunięcie humusu i wierzchniej warstwy gleby z wyrównaniem powierzchni, 2. Wytyczenie, wyznaczenie drogi dojazdowej na czas budowy dla obsługi prowadzonych prac budowlanych , 3. Geodezyjne wytyczenie obiektu, 4. Wykonanie rozbiórki budynków garażowych, 5. Przebudowa bramy wjazdowej na teren ZK, skrócenie bramy o około 1m, 6. Prace fundamentowe -wykonanie ław, stóp, płyt fundamentowych, 7. Murowanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych, schodów żelbetowych, żelbetowych stropów, obwodowych wieńców pośrednich z układem słupów, 8. Wykonanie konstrukcji dachu, 9. Montaż stolarki drzwiowej i okiennej, 10. Wykonanie ścian działowych -roboty wykończeniowe prowadzone wewnątrz, 11. Wykonanie wewnętrznych instalacji: elektrycznej, wod-kan, c.o., hydrantowej, teletechnicznej, informatycznej, 12. Wykończenie elewacji (tynki ozdobne), 13. Wykonanie opierzeń, parapetów okiennych i orynnowanie, 14. Prace prowadzone za zewnątrz - zagospodarowanie terenu, 15. Budowa dróg, chodników. II. Media 1. Zaopatrzenie w wodę- z sieci miejskiej, 2. Odprowadzenie ścieków bytowych - do sieci kanalizacyjnej, 3. Odprowadzenie ścieków deszczowych - do sieci kanalizacji deszczowej, 4. Zaopatrzenie w energię elektryczną - przyłącz z istniejącej sieci, 5. Wykonanie przyłącza sieci strukturalnej LAN i telefonicznej. III. Dostawę gaśnic wraz z oznakowaniem miejsca ich usytuowania oraz wyposażenia hydrantów, IV. Wykonanie rozmieszczenia znaków bezpieczeństwa zgodnie z Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego, V. Wykonanie wszelkich badań, ekspertyz,uzgodnień, sprawdzeń i prób, m.in. natężenia światła w tym ewakuacyjnego, badanie powietrza, wody, ciśnienia i wydajności instalacji hydrantowej, wydajności wentylacji mechanicznej, szczelności instalacji wod-kan, pomiary elektryczne instalacji odgromowej, ekspertyzy kominiarskie, sprawność systemów p.poż., płukania sieci, monitorowania sieci kanalizacji deszczowej, odbiorów technicznych w tym z gestorami sieci i zarządcą dróg, rozruchów instalacji i urządzeń - w tym m.in. instalacji wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz wszystkich innych badań, uzgodnień i prób niezbędnych do użytkowania obiektu, sieci uzbrojenia terenu, VI. Przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej, w tym dokumentacji niezbędnej dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. 2. Roboty i prace nie wycenione przez Wykonawcę, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna i SIWZ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie Zakładu Karnego w Głubczycach. Skutki jakichkolwiek błędów w wycenie dokonanej przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Wizję można przeprowadzić w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7:30 do 15:30, po wcześniejszym ustaleniu jej terminu z Zamawiającym. 4. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych czy w przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca ) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PzP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane lub dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego, a także muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach użyteczności publicznej. 6. Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem m.in. następujących uwag : a. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania szczelnego wygrodzenia placu budowy w celu oddzielenia terenu Zakładu Karnego w Głubczycach od realizowanej inwestycji, b. Dojazd,organizację placu budowy oraz wykonanie wygrodzenia placu budowy Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Kierownikiem Działu Ochrony Zakładu Karnego w Głubczycach, c. Wykonawca uzyska zgodę właściwego organu na czasowe zajęcie pasa drogowego, d. Zamawiający nie zapewnia terenu na składowanie materiałów z rozbiórki i wyburzeń, materiałów i elementów do wbudowania, ziemi na odkład. e. W związku z położeniem obiektu tuż przy obszarze wpisanym do rejestru zabytków prace ziemne należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym. 7. Do obowiązku wybranego w toku postępowania Wykonawcy należało będzie sporządzanie kosztorysu ofertowego szczegółowego oraz harmonogramu rzeczowo - finansowego (w układzie miesięcznym) w układzie wg elementów scalonych kosztorysu ofertowego szczegółowego i przedstawienie ich Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 5 dni od dnia zawiadomienia Wykonawcy o wyborze najkorzystniejszej oferty. Harmonogram rzeczowo - finansowy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram wraz z kosztorysem ofertowym szczegółowym stanowić będą integralną część zawartej umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy (w układzie miesięcznym) realizacji przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik do umowy (umowa stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji). Z uwagi na ryczałtowe rozliczenie umowy, kosztorys ofertowy szczegółowy nie będzie podlegał ocenie podczas oceny ofert, a będzie miał tylko znaczenie poglądowe jako sposób obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty. 8. Wykonawca zobowiązany jest wywozić śmieci, odpady materiałowe i pozostałości po robotach rozbiórkowych we własnym zakresie na wysypisko. Koszty związane z opłatami za wysypisko ponosi wykonawca. Ponadto w przypadku podlegających utylizacji odpadów wykonawca powinien na własny koszt zapewnić ich utylizację, zgodnie z wymogami ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. nr 0 poz. 21 ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161139
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 50 000,- zł. (pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz.730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Narodowy Bank Polski O/O Opole 80101014010051931391200000 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający będzie przechowywał je na nie oprocentowanym rachunku bankowym. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się moment wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego (Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków). Do oferty należy dołączyć oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię polecenia przelewu. 11. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej (oryginały) należy zdeponować w Kasie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 11.00. Pracownik kasy wyda Wykonawcy potwierdzenie złożenia wadium w tej formie, które należy dołączyć do oferty zgodnie z pkt. 12.19 SIWZ. 12. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją c. kwotę gwarancji, d. termin ważności gwarancji, e. obowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzi przewidziana przepisami prawa zamówień publicznych podstawa do zatrzymania wadium przez Zamawiającego tj. wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub jeżeli Wykonawca: w odpowiedzi na wezwanie nie złożył wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną