Przetargi.pl
Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Prostej w Tczewie ETAP II

Gmina Miejska Tczew ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, Plac Piłsudskiego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 7759343 , fax. 058 7759355
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Tczew
    Plac Piłsudskiego 1 1
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 0-58 7759343, fax. 058 7759355
    REGON: 19167527300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Prostej w Tczewie ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ETAPIE II: - dwóch budynków mieszkalnych nr 4 i nr 6, wielorodzinnych przy ul. Prostej w Tczewie wraz z wewnętrznymi instalacjami: kanalizacją sanitarną, siecią instalacji wodociągowej, instalacją gazową, c.o. instalacją elektryczną, telefoniczną, dzwonkową i antenową oraz wykończeniem i wyposażeniem (zlewozmywaki plus szafki pod zlewozmywaki oraz kuchenki do przygotowywania posiłków), - przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, - sieci wodociągowej z przyłączami do budynku nr 4 i budynku nr 6 przy ul. Prostej w Tczewie z hydrantem, szczegółowy zakres: (PLANSZA ZBIORCZA SIECI) Nr rys. Z-2a I W03-W04 wraz z przyłączem do budynku nr 4 II W04-W05 wraz z przyłączem do budynku nr 6 i zaślepieniem w W05, - sieci kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z dwóch budynków nr 4 i nr 6, szczegółowy zakres: (PLANSZA ZBIORCZA SIECI) Nr rys. Z-2a I S07-S10-S13-S14 - wraz z przyłączami do budynku nr 4, II S10-S15-S18-S19 - wraz z przyłączami do budynku nr 6, - kanalizacji deszczowej, odwodnienie dróg dojazdowych, ciągów pieszych, odprowadzenie wód opadowych z połaci dachowych budynków mieszkalnych do sieci kanalizacji deszczowej, wykonanie kanalizacji deszczowej szczegółowy zakres II etapu (PLANSZA ZBIORCZA SIECI) Nr rys. Z-2a Odcinki sieci kanalizacji deszczowej: 1. od Rd27 do krawędzi jezdni w kierunku studni D03, 2. od Rd26 do krawędzi jezdni w kierunku studni D29, 3. od Rd25 do krawędzi jezdni w kierunku studni D28, 4. D28-D14, 5. D14-Rd32, 6. D14-D13, 7. D13-D40, 8. D40-Rd29, 9. D40-Rd30, 10. D40-Rd31, 11. D13-Rd42, 12. D04-Rd28, 13. D04-Rd43, 14. D14-Rd41, 15. D14-D15-Rd48, 16. D15-D16, 17. D16-D34, 18. D34-D42, 19. D42-Rd45, 20. D42-Rd46, 21.D42-Rd47, 22. Rd44 do D05, 23. D05-Rd59 (z zaślepieniem poza koroną drogi), 24. D06-Rd60 Ponadto należy wykonać przykanaliki do kratek ściekowych położonych w nawierzchni dróg - wykonanie oświetlenia, szczegółowy zakres (PLANSZA ZBIORCZA SIECI) Nr rys. Z-2a Odcinek 1 S01/4 (bez słupa oświetleniowego S01/4, który objęty był etapem I) S01/5-S01/6-S01/7-S01/8-S01/9 Odcinek 2 S02/4-S02/4/1-S02/4/2-S02/4/3 Odcinek 3 S02/4 (bez słupa oświetleniowego S02/4, który objęty był etapem I) S02/5-S02/6-S02/7-S02/8-S02/9 Odcinek 4 S02/5-S02/6-S01/22-S01/21 Zagospodarowanie terenu: - wykonanie dróg dojazdowych z chodnikami do nieruchomości, ciągi piesze oraz dojścia do klatek schodowych (drogi, miejsca postojowe, chodniki, śmietnik, zieleń), - wycinka krzewów Szczegółowy zakres dotyczący zagospodarowania terenu: - wersja papierowa: załącznik A - Etap II Nr rys. Z-1 ETAP II - wersja elektroniczna: Etap II Nr rys. Z-1 ETAP II 2. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z projektem budowlanym Zespołu Zabudowy Mieszkaniowej Wielorodzinnej wraz z przyłączami do budynków i zagospodarowaniem terenu - budynków przy ul. Prostej w Tczewie zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych zwanymi również Specyfikacjami Technicznymi, oraz warunkami pozwolenia na budowę i przepisami Ustawy Prawo Budowlane oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100),które należy wnieść w terminie do składania ofert, tj. do dnia 09.09.2009r. do godz. 9:00. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na konto (rachunek) Urzędu Miejskiego w Tczewie PKO S.A. I o/Gdańsk Filia Nr 2 nr 68124012421111001002250598. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Urzędu Miejskiego w Tczewie (według potwierdzenia wpływu środków na rachunek określony w pkt 14.1 Instrukcji dla Wykonawców SIWZ). Wadium w formie innej niż pieniężna należy składać jako: kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oryginalny dokument wraz z ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument wniesienia wadium powinien wskazywać przypadki, w których Zamawiający ma prawo zatrzymać wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz instytucji wydających np. poręczenia, oryginalny dokument zostanie Wykonawcy zwrócony. W związku z powyższym, oryginalny dokument należy złożyć w ofercie, nie należy natomiast wpinać go trwale do oferty. Do oferty należy wpiąć kopię, która pozostanie u Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności spełniają następujące warunki: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia, wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ) oraz aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem; 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem, tj.: budowa i/lub przebudowa i/lub remont i/lub modernizacja budynku wielorodzinnego mieszkalnego lub budynku usługowo - mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku usługowego lub budynku użyteczności publicznej i wartością brutto (ceną), tj.: nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100) każda, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), oraz sporządzi wg Formularza nr 1 SIWZ Wykaz wykonanych robót budowlanych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały należycie wykonane; 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ). W przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym dodatkowo przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń), którym będzie dysponował; 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi (w stopniu wystarczającym) do wykonania zamówienia, a w szczególności, że: - co najmniej jedna z osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, - co najmniej jedna z osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, - co najmniej jedna z osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, - co najmniej jedna z osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza Nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ) i sporządzi wykaz osób (którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia) zawierający informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności, wg Formularza nr 2 SIWZ Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Dodatkowo Wykonawca załączy dokumenty w/w osób stwierdzające ich uprawnienia oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi, w stopniu wystarczającym, do wykonania zamówienia dodatkowo przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował; 5) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności, że jego przychody netto za rok 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wynosiły nie mniej niż 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych 00/100), Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza Nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), wraz z rachunkiem zysków i strat stanowiącym część sprawozdania finansowego, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innymi dokumentami określającymi przychody za rok 2008. 6) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ). Ponadto, w przypadku zatrudnienia Podwykonawców, Wykonawca złoży informację wg Formularza nr 3 SIWZ dotyczącą Podwykonawców. Zakres i forma ww. dokumentów muszą być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem; 2) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie wraz z wykazem wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością brutto robotom budowlanym będącym przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania robót (wg Formularza nr 1 SIWZ) oraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykonane roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością; 3) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, a w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował niezbędnym potencjałem technicznym wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia (niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń), którym będzie dysponował; 4) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi (w stopniu wystarczającym) do wykonania zamówienia wraz z wykazem osób (którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia) zawierającym informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (wg Formularza nr 2 SIWZ). Dodatkowo Wykonawca załączy dokumenty w/w osób stwierdzające ich uprawnienia i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi (w stopniu wystarczającym) do wykonania zamówienia przedstawi również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował; 5) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz rachunek zysków i strat stanowiący część sprawozdania finansowego, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające przychody za rok 2008. 6) Oświadczenie (w ramach oświadczenia wg Formularza nr 4 Oświadczenie Wykonawcy Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ), że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. Zakres i forma ww. dokumentów musi być zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). W/w dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ponadto, w przypadku zatrudnienia Podwykonawców, Wykonawca załączy informację wg Formularza nr 3 SIWZ dotyczącą Podwykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach