Przetargi.pl
Budowa budynków komunalnych w Sopocie przy ul. 3 Maja

GMINA MIASTA SOPOTU ogłasza przetarg

  • Adres: 81-704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIASTA SOPOTU
    ul. Tadeusza Kościuszki 25/27
    81-704 Sopot, woj. pomorskie
    REGON: 191675563
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynków komunalnych w Sopocie przy ul. 3 Maja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonania wszystkich Robót budowlanych polegających na budowie „pod klucz” dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. 3 Maja 61 w Sopocie (na dz. nr ewid.: 76/20, 76/29, 76/30 i 76/31, ark. mapy 35, obręb ewid. 0001 Sopot). Przedmiot zamówienia został opisany w dokumencie pod nazwa OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA „OPZ” załączniku nr 7 do SWZ.Dla inwestycji została podpisana Umowa o dofinansowanie nr BSK/21/21/0002096 z dnia 2 sierpnia 2021 r. Inwestycja otrzymała finansowe wsparcie w ramach Funduszu Dopłat w Banku Gospodarstwa Krajowego (BGK) zasilanego środkami z budżetu państwa, w ramach rządowego programu bezzwrotnego wsparcia budownictwa mieszkaniowego.Wykonawca ma obowiązek realizować przedsięwzięcie zgodnie ze standardami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 4 marca 2019 r. w sprawie standardów dotyczących przestrzennego kształtowania budynku i jego otoczenia, technologii wykonania i wyposażenia technicznego budynku oraz lokalizacji przedsięwzięć realizowanych z wykorzystaniem finansowego wsparcia z Funduszu Dopłat (Dz. U. poz. 457 z późn. zm.). Pkt. 1 i 4 Rozporządzenia przy planowanej inwestycji nie obowiązuje.Inwestycja powinna być realizowana zgodnie z podstawą prawną Funduszu Dopłat. Informacja zamieszczona jest na stronie http://www.bgk.pl, w tym w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do montażu wyposażenia do czasu zasiedlenia zasobów, o którym mowa w art. 6b Ustawy z dnia 8 grudnia 2006 r. o finansowym wsparciu tworzenia lokali mieszkalnych na wynajem, mieszkań chronionych, noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, ogrzewalni i tymczasowych pomieszczeń (Dz. U. z 2020 r. poz. 508 z późn. zm.) oraz do montażu tablicy informacyjnej wskazującej źródło finansowania przedsięwzięcia (forma, miejsce oraz termin umieszczenia informacji wymagane jest, aby były zgodne z wytycznymi zamieszczonymi przez BGK na stronie internetowej: Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, Dz. U. z 2021 r., poz. 953 z późn. zm.).Tablica powinna zostać powieszona na ogrodzeniu w momencie rozpoczęcia prac. Powinna być wyeksponowana przez 5 lat od zakończenia zadania (tzn. od rozliczenia finansowego projektu z BGK). Wymiar 120x80cm. Tablica powinna być wykonana z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią. Powyższe wytyczne obowiązują na dzień przygotowania dokumentacji przetargowej. Zamawiający dopuszcza ich zmianę w przypadku aktualizacji ww. Rozporządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211340-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20 000,00 zł /słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100/2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. 2020 poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP nr rachunku 38 1020 1811 0000 0202 0373 5842 z dopiskiem „Wadium – ZP.271.40.IN.2022.MSt_budynki komunalne 3 Maja”UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w uPzp.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Miasta Sopotu.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 uPzp) Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 uPzp zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000,00 PLN (lub równowartość w innej walucie wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień składania ofert), posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 2.000.000,00 PLN (lub równowartości w innej walucie wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień składania ofert).4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie – zrealizował budowę (w stanie w pełni wykończonym tj. „pod klucz” lub „deweloperskim”) co najmniej dwóch (2) budynków mieszkalnych wielorodzinnych, o łącznej powierzchni netto co najmniej 3.000 m2, dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj.:a/ co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą: uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej; co najmniej (5) pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi (w posiadanej specjalności), liczone od daty uzyskania uprawnień, polegające na wykonaniu co najmniej dwóch (2) obiektów kubaturowych o powierzchni netto co najmniej 1.500 m2 każdy;b/ co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót elektrycznych posiadającą: uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ; co najmniej 3 lata doświadczenia w wykonywaniu niniejszej funkcji, liczone od daty uzyskania uprawnień.c/ co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót sanitarnych posiadającą: uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; co najmniej 3 lata doświadczenia w wykonywaniu niniejszej funkcji, liczone od daty uzyskania uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach