Kancelaria Sejmu ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, Wiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48226942234 , fax. +48226941149
- Data zamieszczenia: 2020-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu
Wiejska 4/6/8
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48226942234, fax. +48226941149
REGON: 00110334000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Kancelaria Sejmu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa bramy wjazdowej na teren Kancelarii Sejmu od ul. Górnośląskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie bramy wjazdowej na teren Kancelarii Sejmu od strony ul. Górnośląskiej wraz z robotami towarzyszącymi. Roboty budowlane obejmują w szczególności: 1) dostawę i montaż bramy dwuskrzydłowej o wymiarach ok. 8,20x3,00 [m] (sxh); 2) dostawę i montaż dwóch furtek o wymiarach ok. 1,36x3,00 [m] (sxh); 3) wykonanie i montaż infrastruktury towarzyszącej o dł. ok. 20,00 [mb]; 4) wykonanie instalacji elektrycznych 5) wykonanie automatyki sterownia napędami bram, 6) wykonanie dwustronnej kontroli dostępu na furtkach ogrodzenia oraz włącznie wykonanej kontroli do systemu zainstalowanego w Kancelarii Sejmu, 7) wykonanie instalacji domofonowej na furtce od strony pawilonu wartowniczego, 8) wykonanie kanalizacji kablowej, 9) wykonanie niezbędnego orurowania pomiędzy studnią kablową, a słupami bram i furtek, 10) wykonanie wymaganych pomiarów i testów dla instalacji teletechnicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ. Do oferty należy załączyć: 1) oświadczenia aktualne na dzień składania ofert: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2); - oświadczenie w zakresie potwierdzającym spełnienie warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3), 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz o podstawie dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 5); 3) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu, rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem); 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie pisemnej; 5) zobowiązanie podmiotu, na którym polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych- w formie pisemnej; 6) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wskazanie przez Wykonawcę tych części zamówienia - w formie pisemnej. Nazwy firm podwykonawców Wykonawca podaje odpowiednio w Załączniku nr 2 i w Załączniku nr 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zagospodarowanie skweru im. Janusza Grabiańskiego przed Warszawskim Pawilonem Architektury „ZODIAK”.
Dodano: 2024-07-26 - Zadaszenie trybun stadionu Delta wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-26 - Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót polegających na stworzeniu miejsca rekreacji w ramach budżetu obywatelskiego „Drzewa i zieleń urządzona na Woli”
Dodano: 2024-07-26 - „Budowa budynku garażowego z zapleczem biurowym, socjalnym i magazynowym dla OSP na terenie działki ewidencyjnej 46/2 w Czerwinie”
Dodano: 2024-07-26 - Przebudowa drogi gminnej Nr 330101W Wola Kuraszowa - Ninków
Dodano: 2024-07-26 - Budowa drogi gminnej w miejscowościach Albinów i Guty na odc. o dł. 990m, gmina Kosów Lacki
Dodano: 2024-07-25 - remont elewacji w budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie.
Dodano: 2024-07-25 - Remont ulicy Kościuszki na odcinku od ul. Ossowskiego do ul. Środkowej.
Dodano: 2024-07-24 - MODERNIZACJA PODŁÓG W POMIESZCZENIACH KOPSN II
Dodano: 2024-07-24 - Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zamówienia publicznego pn.: „Termomodernizacja Przedszkola w Zaborowie”
Dodano: 2024-07-24