Przetargi.pl
Budowa bramy gospodarczej wraz ze śluzą oraz niezbędną infrastukturą techniczno ochronną.

Zakład Karny w Łowiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Wiejska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 309 740
  • Data zamieszczenia: 2020-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Łowiczu
    ul. Wiejska 3
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 468 309 740
    REGON: 78294200015000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna Służby Więziennej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa bramy gospodarczej wraz ze śluzą oraz niezbędną infrastukturą techniczno ochronną.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Brama gospodarcza wjazdowa na teren Zakładu Karnego w Łowiczu od strony ulicy Wiejskiej w istniejącym ogrodzeniu zewnętrznym z płyt betonowych ze śluzą wjazdową oraz drogą dojazdową do wydzielonego terenu hali produkcyjnej z powierzchnią przeznaczoną do manewrowania pojazdów na terenie jednostki. Śluza wjazdowa, zamknięta przestrzeń ograniczona przez wygrodzenie, uniemożliwiająca niekontrolowane przemieszczanie się towarów i osób, składająca się z ogrodzenia z bramą zewnętrzną i wewnętrzną oraz budynkiem dyżurki bramowego. Odprowadzenie wód opadowych z placów oraz z połaci dachowej na własne tereny zielone. Lokalizacja nowego zjazdu z ulicy wiejskiej wg oddzielnego opracowania (poza zakresem zamówienia) Zestawienie powierzchni: - powierzchnia śluzy: - 337,38 m² - powierzchnia zabudowy budynku bramowego - 60,00 m² - powierzchnia dróg dojazdowych i placów manewrowych - 1444,26 m² - powierzchnia opracowania - 2605,90 m² 1. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników fizycznych tj. min. 2 osoby wykonujące wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) pracownik budowlany – wykonywanie prac budowlanych polegających m.in. na tynkowaniu, malowaniu, zagęszczaniu podłoża, itp. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace osób wykonujących wskazane czynności w §4 ust. 3 Umowy. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) zawiadomienia Państwowej Inspekcji Pracy celem przeprowadzenia kontroli, czy osoby wykonujące czynności wskazane w ust. 8 są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w ust. 5. Umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wyposażenie pracowników świadczących usługi oraz za ich bezpieczeństwo w trakcie wykonywania przedmiotu Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości 13000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych, 00/100). 3. 1) Wadium można wnieść w następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020, poz. 299. tj.). 2) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 3) Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim oddz. Łódź Nr konta 39 1010 1371 0034 0513 9120 0000. w terminie do dnia 03.09.2020r. do godz. 11:00, 4) Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego w wymaganym terminie składania ofert, tj. do dnia 03.09.2020r. do godziny 11:00. 5) Zwrotu lub zatrzymania wadium Zamawiający dokona zgodnie z dyspozycjami i przypadkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – złożone bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Służby Więziennej w zakładce „Zamówienia publiczne” (po wybraniu jednostki: Zakład Karny w Łowiczu), informacji o której mowa w art. 86 ust. 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach