Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
- Data zamieszczenia: 2009-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
ul. Sikorskiego 3-4 3-4
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
REGON: 21096668000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA BRAKUJĄCEGO ODCINKA UL. OSSOLIŃSKICH W GORZOWIE WLKP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu brakującego odcinka ulicy Ossolińskich w Gorzowie Wlkp Zakres prac będących przedmiotem zamówienia: 1. Uzupełnienie krawężnika o brakujący odcinek do ul. Bogusławskiego pozostawiając istniejący zarys, 2. Dostosowanie pochylenia istniejących zjazdów i chodników do wysokości krawężników, 3. Uzupełnienie kanalizację deszczową o wpusty uliczne. Konstrukcję nawierzchni jezdni wg poszczególnych warstw: 1. Warstwa odsączająca z piasku o gr. 10 cm, 2. Podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 25 cm, 3. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce piaskowo-cementowej. 4. Ograniczenie nawierzchni jezdni krawężnikiem betonowym o wym. 15x30 cm na ławie betonowej. Konstrukcję nawierzchni chodników wzmocnionych wg poszczególnych warstw: 1. Warstwa odsączająca o gr. 10 cm, 2. Podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 15 cm, 3. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce piaskowo-cementowej. 4. Ograniczenie nawierzchni chodnika obrzeżem betonowym o wym. 8x30 cm na podsypce piaskowo-cementowej. Odwodnienie. 1. Odprowadzenie wody opadowej zgodnie ze spadkiem drogi wynikającym z zaprojektowanej niwelety i pochyleń poprzecznych do wpustów ulicznych istniejącej kanalizacji deszczowej na warunkach Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. 2. Wykonanie 7 szt. wpustów ulicznych na studzienkach ściekowych betonowych o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu. Wpusty uliczne połączone z istniejącym kanałem deszczowym o śr. 300 mm przykanalikami wykonanymi z rur PCV łączonych na wcisk o śr. zewnętrznej 160 mm. Szacunkowa wartość zamówienia wraz z robotami uzupełniającymi: 78071.58Euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5 000,00 zł. (pięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp i spełniający poniższe warunki udziału: a. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy lub przebudowy drogi bądź parkingu, bądź placu o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni min. 1 500,0 m2 oraz załączyli dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały należycie wykonane (np. Referencje), b. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować takimi osobami i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających niezbędne kwalifikacje tj.: kierownik lub kierownicy robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowy dróg. c. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. W przypadku polisy zawartej na krótszy okres Wykonawca musi do oferty załączyć zobowiązanie do przedłużenia ważności polisy na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą:spełnia/nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w swojej ofercie przedstawi następujące dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany Formularz Oferty stanowiący Załącznik Nr 1, 2.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ Przedmiaru Robót. 3.Dowód wniesienia wadium (kserokopia), 4.Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, 5.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym Załącznik Nr 2 - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje każdy ze wspólników spółki cywilnej, każdy z członków konsorcjum, na jednym druku oświadczenia. Z Oświadczenia musi wynikać w imieniu kogo jest ono składane (nazwa firmy/firm). 6.Zakres robót, które zostaną zlecone podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 3. 7.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe: kopię wymaganych uprawnień, zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzony przez Główny Inspektorat Nadzoru Budowlanego (dotyczy osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 01.01.1995 roku). Wymagania dotyczące w/w osób zostały przedstawione w Rozdziale VIIb SIWZ. Jeżeli Wykonawca wskaże w Załączniku Nr 4 osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w Rozdziale VIIb SIWZ - przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 8.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagania dotyczące w/w robót zostały przedstawione w Rozdziale VIIa SIWZ i należy je złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 wraz z dokumentami (np. Referencje) potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie 9.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości określonej w Rozdziale VII c SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i częściowo utwardzonej na terenie miasta i gminy Strzelce Krajeńskie
Dodano: 2016-07-20 - Remont ulicy Strzeleckiej - w zakresie jezdni asfaltowej oraz progu z kostki betonowej
Dodano: 2015-10-21 - Budowa progu zwalniającego wraz z remontem nawierzchni na ulicy Strzeleckiej w Strzelcach Krajeńskich
Dodano: 2015-07-24 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i częściowo utwardzonej na terenie Gminy i Miasta Strzelce Krajeńskie
Dodano: 2015-05-14 - Przebudowa ulic Ciszowskiej i 3-maja zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych nr 1062F i 1063F w miejscowości Szprotawa
Dodano: 2015-02-11 - Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Remont nawierzchni parkingu i drogi dojazdowej do parkingu zlokalizowanych na działkach nr 329/56, 329/40, 329/55 w III obrębie miasta Świebodzin
Dodano: 2013-07-16 - Przebudowa ulicy Słowackiego w Cybince
Dodano: 2013-07-10 - Remont ulicy Chopina i Limanowskiego w Cybince
Dodano: 2013-07-04 - Przebudowa skrzyżowania dróg gminnych w Białkowie
Dodano: 2013-06-05 - Remont ulicy Chopina i Limanowskiego w Cybince
Dodano: 2013-05-24