Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego z zapleczem – etap I,w ramach zadania pod nazwą: „Budowa Centrum Sportu i Rekreacji GRUDÓW – Etap III”

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05822 Milanówek, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 227 248 039
  • Data zamieszczenia: 2017-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45
    05822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 227 248 039
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego z zapleczem – etap I,w ramach zadania pod nazwą: „Budowa Centrum Sportu i Rekreacji GRUDÓW – Etap III”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na: Budowie boiska wielofunkcyjnego z zapleczem – etap I, w ramach zadania pod nazwą: „Budowa Centrum Sportu i Rekreacji GRUDÓW – Etap III”; Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego z zapleczem tj. budynkiem szatniowo-magazynowym oraz infrastrukturą techniczną na działce nr ew. 63 zlokalizowanej przy ul. Szkolnej w Milanówku, co stanowi etap I zadania pod nazwą „Budowa Centrum Sportu i Rekreacji GRUDÓW – Etap III” szczegółowo opisany projektem budowlanym zatwierdzonym Decyzją Starosty Grodziskiego Nr 112/16 (znak: WAB.6740.1604.2015) z dnia 3 lutego 2016 r. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności: 1)Prace rozbiórkowe związane z likwidacją istniejącego boiska asfaltowego o wymiarach 40 x 22 m wraz z wywozem i utylizacją odpadów; 2)Budowę boiska wielofunkcyjnego (piłka ręczna, koszykówka, bez bieżni i skoczni w dal) o nawierzchni z trawy syntetycznej i włókien polipropylenowych, z wypełnieniem piaskiem kwarcowym oraz granulatem EPDM wraz z podbudową przepuszczalną. Obramowanie boiska z obrzeży betonowych; 3)Dostawę i montaż wraz z regulacją wyposażenia boiska, w zakresie: bramka do piłki ręcznej – 2 sztuki, kosz do gry w koszykówkę – 4 sztuki, piłkochwyt wysokości 5 m – 2 sztuki; 4)Dostawę i montaż ogrodzenia systemowego boiska wraz z wejściami i wjazdami oraz wykonaniem fundamentów; 5)Doprowadzenie energii elektrycznej i wykonanie fundamentów pod słupy oświetleniowe boiska oraz zasilania do montażu punktów dostępowych (4 sztuki) do zasilania elektrycznego urządzeń pomiarowych związanych z obsługą zawodów. Montaż słupów i opraw dla oświetlenia boiska (6 słupów) oraz zasilania do urządzeń pomiarowych; 6)Budowę budynku zaplecza szatniowo-magazynowego wraz z wyposażeniem w media (instalacja wodociągowa z przyłączeniem, instalacja kanalizacyjna z przyłączeniem i odprowadzeniem, ogrzewanie budynku, instalacja elektryczna z przyłączeniem, instalacja wentylacji oraz odprowadzenie wód opadowych) oraz wyposażeniem szatni i sanitariatów; 7)Wykonanie układu pieszego – chodników z kostki betonowej wraz z podbudową; 8)Dostawę i montaż ogrodzenia terenu – stalowego wraz z fundamentami, bramą wjazdową i wejściem; 9)Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: 1)„Dokumentacji projektowej” , stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ; 2)„Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych”, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ; 3)„Przedmiarze” oddzielnie dla każdego zadania, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ; Zamawiający przewiduje stawianie w niżej wymienionym zakresie wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, o których mowa w art. 29 ust. 3 a ww. ustawy: 1)Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, iż zatrudni na umowę o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3 a ustawy P.z.p., osoby skierowane do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie wymienionych czynności tj.: wykonywania prac związanych z obsługą maszyn budowlanych, w tym: koparko-ładowarki oraz wykonywania prac murarskich i tynkarskich obejmujących murowanie fundamentów, ścian nośnych, osłonowych i działowych (z elementów drobno- i średniowymiarowych), wykonywanie okładzin ceramicznych, tynków zewnętrznych i wewnętrznych, na cały okres realizacji przedmiotu umowy. 2)Wykonawca nie później niż w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa w pkt 1) i przedstawi do wglądu Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt 1) tj. dokumenty potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego(np. zanonimizowaną kopie umowy o pracę, oświadczenie własne Wykonawcy/Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy itp.): a)Wykonawca zobowiązuje się, iż ww. czynności będą w okresie realizacji Umowy wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). b)Oświadczenie własne Wykonawcy/Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 14.03.2017 roku, do godz. 12.15 wnieść wadium w wysokości: 44 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach