Miasto Kalisz ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, Główny Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 48 627 654 300
- Data zamieszczenia: 2020-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Kalisz
Główny Rynek 20
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. 48 627 654 300
REGON: 25085587700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kalisz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy I LO im. Adama Asnyka w Kaliszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z Budową boiska wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy I LO im. Adama Asnyka w Kaliszu, na podstawie dokumentów określonych w pkt. 4.5 SIWZ. 2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje kompleksową realizację przedmiotu inwestycji w zakresie: a) rozbiórek nawierzchni wraz z podbudową, rozbiórek schodów i ścianek oporowych, demontażu elementów małej architektury, w tym. m.in. poręczy (potwierdzonych protokołami z przeprowadzenia tych czynności), przeprowadzenia robót ziemnych, b) budowy boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni 551 m2 (o kolorystyce zgodnej z dokumentacją projektową) wraz z wyposażeniem (bramki, kosze, słupki do siatkówki), c) budowy trybun przy boisku od strony południowej, wschodniej i zachodniej, d) montażu piłkowchytów wzdłuż linii boiska od ul. Alfonsa Parczewskiego, e) wykonania dojść, dojazdów, f) wykonania i/lub dostawy i montażu elementów małej architektury: ławki i stoły, g) dostawy i montażu elementów małej architektury: kosze na śmieci, stojaki na rowery, h) wykonania nasadzeń zieleni ozdobnej tj. drzew i krzewów na terenie obiektu i innych prac z tej dziedziny, i) przebudowy oraz remontu schodów wejściowych do budynku, j) wykonania oświetlenia, odwodnienia i monitoringu terenu inwestycji według projektu branży sanitarnej i elektrycznej, k) wymiany kanalizacji sanitarnej, l) utrzymania i pielęgnacji roślinności przez 1 miesiąc od dnia końcowego odbioru robót. Uwaga: Dopuszcza się ± 3% odchyłki opisanych wymiarów (długości, wysokości, szerokości, szerokości siedziska) i przekrojów profili konstrukcyjnych elementów małej architektury (ławek, koszy na śmieci, tablic regulaminowych) oraz ± 3% odchyłki opisanych wymiarów (długości, wysokości, szerokości) i masy elementów wchodzących w skład systemu monitoringu boiska (rejestratora, kamer). Całość prac związanych z realizacją zadania należy wykonywać sukcesywnie, bez zbędnych przerw. Przez okres prowadzenia robót teren należy zabezpieczyć, tak by uniemożliwić wstęp osobom postronnym na teren szkoły. 3. Szczegółowy zakres prac został zawarty w SIWZ i załącznikach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 13.500,00 PLN przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty na zasadach zapisanych w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; B) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (w formie określonej w SIWZ); C) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w formie określonej w SIWZ). D) w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentu (np. zobowiązania podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca), który określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, a w szczególności czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; E) dowód wniesienia wadium, o którym mowa w pkt. IV.1.2) niniejszego ogłoszenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja terenów sportowych
Dodano: 2024-07-13 - Przebudowa stadionu lekkoatletycznego w miejscowości Żydowo
Dodano: 2024-06-04 - Budowa boisk sportowych wielofunkcyjnych przy wiejskich szkołach podstawowych wraz z infrastrukturą rekreacyjną i drogową
Dodano: 2024-02-09 - Remont boiska szkolnego położonego na terenie Zespołu Szkół Specjalnych nr 101 im. Jana Brzechwy przy ul. Swoboda 41w Poznaniu - I etap
Dodano: 2023-08-17 - Zagospodarowanie terenu Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance – etap II
Dodano: 2023-06-17 - Modernizacja boiska i naprawa bieżni
Dodano: 2023-06-17 - Modernizacja dziedzińca z uwzględnieniem retencji na terenie Szkoły Podstawowej nr 80 ul. Pogodnej 84 w Poznaniu
Dodano: 2023-06-05 - Remont boiska wielofunkcyjnego
Dodano: 2023-05-08 - Modernizacja boiska i naprawa bieżni
Dodano: 2023-04-11 - Modernizacja boiska i naprawa bieżni
Dodano: 2023-04-11