Urząd Gminy Kościan ogłasza przetarg
- Adres: 64-000 Kościan, ul. Młyńska 15
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5121001 , fax. 065 5120315
- Data zamieszczenia: 2009-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kościan
ul. Młyńska 15 15
64-000 Kościan, woj. wielkopolskie
tel. 065 5121001, fax. 065 5120315
REGON: 00054120400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscian.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boiska wielofunkcyjnego w Starym Luboszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego przeznaczonego do gry w piłkę ręczną, piłkę siatkową oraz koszykówkę. Boiska o nawierzchni z poliuretanu o wymiarach 44,0 x 28,0 m w którego obrębie znajdować ma się : Boisko do piłki ręcznej o wymiarach 40,0x20,0 m Boisko do piłki siatkowej 18,0x9,0 m Dwa boisko do koszykówki 28,0x15,0 m Boisko do tenisa 23,77x8,23 m Wokół boiska należy wykonać opłotowanie z dwoma wejściami, furtką oraz bramą W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także wykonanie utwardzeń z kostki i w tłuczniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wykonawcy nie wnoszą wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedno zamówienie polegającego na budowie boisk(a) sportowych(ego) o nawierzchni poliuretanowej (zamówienie oprócz budowy boisk(a) może obejmować również wykonanie infrastruktury towarzyszącej np. wykonanie ogrodzenia), o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto b) dysponują lub/i będą dysponować (przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia) co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: -konstrukcyjno-budowlanej 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, Wykonawcy, którzy nie spełniają przedstawionych wyżej warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonany wg formuły spełnia/niespełna w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu - w szczególności dotyczący podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zawarty jest w SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wg załączonego wzoru 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień polegających na budowie boisk(a) sportowych o nawierzchni poliuretanowej (zamówienie oprócz budowy boisk(a) może obejmować również wykonanie infrastruktury towarzyszącej np. wykonanie ogrodzenia), o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto (każde) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należyci - wg załączonego wzoru 4)wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( w zakresie określonym warunkami udziału w postępowaniu pkt. 7 2) b) SIWZ )- wg załączonego wzoru wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych i aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależność do właściwej Izby 5)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Brak któregokolwiek z wymienionych powyżej dokumentów lub złożenie ich z błędem skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakoscian.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Majkowskie centrum rekreacyjno-sportowe przy ul. Tuwima 2 w Kaliszu - ETAP I
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie prac zabezpieczających dotyczących budynku trybuny zachodniej stadionu miejskiego przy ul. Łódzkiej 19-29 w Kaliszu
Dodano: 2016-07-27 - Budowa wielofunkcyjnych boisk o nawierzchni syntetycznej przy Zespole Szkół Technicznych w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa boiska wielofunkcyjnego w Tarcach
Dodano: 2016-07-14 - Orlik lekkoatletyczny przy Zespole Szkół w Przykonie - ogrodzenie
Dodano: 2016-07-14 - Dziedziniec szkolny, bieżnia i skocznia w dal przy Szkole Podstawowej nr 9 w Gnieźnie
Dodano: 2016-06-22 - Budowa wielofunkcyjnych boisk o nawierzchni syntetycznej przy Zespole Szkół Technicznych w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-06-03 - Budowa zespołu boisk sportowych przeznaczonych dla dziewcząt - na terenie Szkoły Podstawowej nr 6 im. Hipolita Cegielskiego na os. Rusa 56 w Poznaniu - II etap
Dodano: 2016-04-04 - Zaprojektowanie i wykonania wodnego placu zabaw na terenie Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu, dla spółki Termy Maltańskie Sp. z o.o. w Poznaniu
Dodano: 2016-03-08 - Modernizacja boisk na terenie Jarocina
Dodano: 2016-01-29