Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego w Sołectwie Osiek w Gminie Olkusz

Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0326430001 wew. 305,209 , fax. 032 6431804, 6478910
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
    ul. Rynek 1 1
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 0326430001 wew. 305,209, fax. 032 6431804, 6478910
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego w Sołectwie Osiek w Gminie Olkusz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego w Sołectwie Osiek w Gminie Olkusz. Zakres prac obejmuje wykonanie : - drenażu poprzecznego z kruszywa - podbudowy z tłucznia kamiennego - podbudowy z betonu jamistego - nawierzchni poliuretanowej metodą natrysku - chodnika z kostki gr. 6 cm - ogrodzenia z siatki stalowej wys. 4 m - wyposażenie boiska w urządzenia do gry. Szczegółowe ilości i zakres robót określone są w kosztorysach nakładczych oraz w Rozdziale XII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia przez okres min.60 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego, a na zamontowane urządzenia na okres 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia: O udzielenie zamówienia, określonego w specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem robót odpowiadających swoim rodzajem robotom objętym niniejszym zamówieniem, tj.: - roboty drogowe (co najmniej 2 roboty), - układanie nawierzchni poliuretanowych (co najmniej 2 roboty), - wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej wys. minimum 3,0 m(co najmniej 2 roboty) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł każda brutto. lub wykonaniem dwóch kompletnych boisk o nawierzchni z poliuretanu. 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia konstrukcyjno budowlane, która jest jednocześnie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia posiadających wymagane uprawnienia; wykaz wykonanych robót wraz z referencjami; oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; aktualny odpis z właściwego rejestru a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach