Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego w Siedliskach Drugich, gm. Fajsławice. Etap II

Gmina Fajsławice ogłasza przetarg

  • Adres: 21-060 Fajsławice, Fajsławice 107
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5853002 , fax. 081 5853002
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Fajsławice
    Fajsławice 107 107
    21-060 Fajsławice, woj. lubelskie
    tel. 081 5853002, fax. 081 5853002
    REGON: 00053242900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugfajslawice.bip.e-zeto.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego w Siedliskach Drugich, gm. Fajsławice. Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni poliuretanowej na wykonanej podbudowie betonowej boiska wielofunkcyjnego w Siedliskach Drugich, gm. Fajsławice, o pow. 968m2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie ogrodzenia terenu oraz wyposażenie boiska. Charakterystyka nawierzchni: Nawierzchnia składa się z dwóch warstw. Dolna warstwa to mieszanina granulatu gumowego o granulacji 1-4mm, połączonego lepiszczem poliuretanowym, jednoskładnikowym. Układana jest mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych. Granulat gumowy mieszany jest z systemem poliuretanowym (PU) w mikserze. Grubość warstwy ok. 8 mm. Górna warstwa składa się z granulatu EPDM o granulacji 1-3mm, połączonego lepiszczem poliuretanowym, jednoskładnikowym. Układana jest mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy układarki mas poliuretanowych. Granulat EPDM mieszany jest z systemem poliuretanowym (PU) w mikserze. Grubość warstwy ok. 8mm. Nawierzchnia powinna mieć parametry nie gorsze niż: wydłużenie wzgl. przy rozciąganiu większa niż 65%, twardość wg metody Shora A. 55 Sh.A, odporność na ścieranie w aparacie Tobera mniejsza niż 2,3g, odkształcenie pionowe w temp. 23 stopni C mniejsza niż 2mm. Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni: aprobata lub rekomendacja ITB lub inny dokument (atest, certyfikat, wyniki badań), wydany przez instytucję uprawnioną do badania i certyfikowania wyrobów potwierdzający, że oferowana nawierzchnia syntetyczna spełnia wymagania Zamawiającego, aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877, atest higieniczny PZH, badania potwierdzające bezpieczeństwo ekologiczne, wydane przez laboratorium posiadające akredytację, karta techniczna nawierzchni poliuretanowej autoryzowana przez producenta, potwierdzająca spełnienie wyspecyfikowanych wymagań technicznych, autoryzacja producenta systemu upoważniająca do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji, próbka oferowanej nawierzchni poliuretanowej. Dokumenty te należy dołączyć do oferty w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Charakterystyka istniejącej nadbudowy: Nawierzchnia ułożona zostanie na istniejącej betonowej podbudowie, którą należy odpowiednio wyprofilować spadkami podłużnymi ok. 0,3% i poprzecznymi ok. 1%. Podłoże powinno być wolne od zanieczyszczeń organicznych, kurzu, błota, piasku, itp. Nie może być zaolejone (plamy należy usunąć przed przystąpieniem do prac nawierzchniowych). Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: dokumentacja projektowa wraz z opisem technicznym, przedmiar robót. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w s.i.w.z., projekcie budowlanym oraz przedmiarze robót (stanowiących załącznik do specyfikacji) - dodaje się słowa lub równoważne. Przez słowo równoważne zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach, niż przywołane. Poza zakresem robót budowlanych opisanych w.w dokumentacji, przedmiotem zamówienia są roboty i czynności związane z: budową, utrzymaniem i rozbiórką zaplecza budowy, budową dróg tymczasowych, jeżeli takie będą wymagane, utrzymaniem istniejących dróg w stanie nie naruszonym, obsługą geodezyjną budowy, koordynacją robót podwykonawców branżowych, zabezpieczeniem i ochroną placu budowy, uporządkowaniem placu budowy po zakończeniu robót, zabezpieczeniem mienia zgromadzonego na placu budowy, zabezpieczeniem tereny budowy i prowadzonych robót przed dostępem osób niepowołanych, wykonaniem innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowywania oferty, wynikających z przepisów Prawa budowlanego, Polskich Norm i sztuki budowlanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Składający ofertę wnosi wadium w kwocie 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 15 8200 1034 2004 3400 0299 0001 w Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie Oddział Fajsławice. W przypadku wniesienia wadium w formie przelewu, za termin jego wniesienia przyjmuje się moment uznania rachunku zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej będzie zaakceptowane pod warunkiem jego zgodności z ustawą, w szczególności: gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, okres ważności gwarancji nie będzie krótszy niż okres związania ofertą, Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: Poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, Poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: Poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, Poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w punktach 3.2-3.5. do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: Jeżeli, wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugfajslawice.bip.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach