Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wistka, gmina Przysucha (Nr postępowania: ZPI.271.95.2022.MM)

Gmina i Miasto Przysucha ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Plac Kolberga 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 675 22 19
  • Data zamieszczenia: 2022-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Przysucha
    Plac Kolberga 11
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 48 675 22 19
    REGON: 670223379
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wistka, gmina Przysucha (Nr postępowania: ZPI.271.95.2022.MM)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową (powierzchnia boiska: 1196 m2) w miejscowości Wistka, gm. Przysucha.1) Lokalizacja inwestycji: inwestycja objęta niniejszym zamówieniem zlokalizowana jest w miejscowości Wistka, gm. Przysucha (jednostka ewidencyjna 142306_5 Przysucha – obszar wiejski), obręb 0018 Wistka, działki o nr ewid. 591, 592, 310/2.2) Charakterystyka zakresu robót budowlanych objętych zamówieniem – Etap I: a) usunięcie kolizji istniejącej sieci elektroenergetycznej (linii niskiego napięcia) z projektowanym boiskiem oraz wykonanie nowego odcinka doziemnego linii kablowej na działkach o nr ewid. 591, 592, 310/2;b) rozbiórka istniejącego boiska o nawierzchni z betonu asfaltowego;c) wycinka istniejących drzew i krzewów;d) przeniesienie (demontaż i ponowny montaż) istniejącej strefy rekreacyjnej wraz z siłownią plenerową;e) demontaż istniejącego utwardzenia z kostki betonowej oraz ponowne ułożenie istniejącej kostki betonowej przy projektowanym boisku wielofunkcyjnym;f) przeniesienie altany;g) budowa wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni poliuretanowej – w skład którego wchodzi: boisko do piłki ręcznej, boisko do tenisa ziemnego, boisko do gry w siatkówkę, boisko do koszykówki;h) budowa chodnika komunikacyjnego oraz opaski wokół boiska z kostki betonowej;i) wykonanie oświetlenia boiska wielofunkcyjnego.3) Zadanie w zakresie pn. „Budowa wielofunkcyjnego boiska w miejscowości Wistka – Etap I” jest współfinansowane ze środków przyznanych w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” w ramach Poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.4) Charakterystyka zakresu robót budowlanych objętych zamówieniem – Etap II: j) budowa piłkochwytów o wys. 5,0m (wzdłuż dłuższego boku) oraz 6,0m (za bramkami – wraz z 1 furtką i bramą wjazdową);k) wykonanie elementów małej architektury, tj. ławek z oparciem (8 szt.) i koszy na śmieci (3 szt.);l) wykonanie nawierzchni trawiastej.5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 do SWZ (Dokumenty określające przedmiot zamówienia).6) 6) Podstawą do określenia ceny oferty jest dokumentacja projektowa wskazana w załączniku nr 9 do SWZ. Przedmiar robót zawarty w załączniku nr 9 do SWZ nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania. W trakcie realizacji zamówienia przedmiar nie może stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentami zawartymi w załączniku nr 9 do SWZ, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 284 ustawy Pzp.7) Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu robót nie może być podstawą do żądania zmiany zaoferowanego przez Wykonawcę wynagrodzenia ryczałtowego.8) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy kosztorysu w wersji uproszczonej wraz z tabelą elementów scalonych, zawierającego wycenę oddzielnie na roboty określone w zakresie Etapu I oraz Etapu II. Złożenie kosztorysu jest obligatoryjne przed zawarciem umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku niedopełnienia ww. obowiązku Zamawiający uzna, iż Wykonawca odstępuje od jej zawarcia. 9) Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową oraz wymaganiami Zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:a) organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy;b) przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego;c) likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.10) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania rozwiązania równoważne, tj. inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.11) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz.U. 2022 poz. 1510) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2020 poz. 2207) osób wykonujących czynności nie będące samodzielnymi funkcjami technicznymi w budownictwie w zakresie realizacji robót budowlanych wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia, przy czym zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia.12. Rodzaj czynności, których dotyczy obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: a) roboty przygotowawcze,b) wykonanie prac ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych,c) likwidacja placu budowy i jego uporządkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 3 500,00 zł. Szczegółowe informacje dot. wadium zawiera SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 112. ust 2 pkt 1 ustawy Pzp):Opis warunku: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie.2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 112. ust 2 pkt 2 ustawy Pzp):Opis warunku: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie;3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112. ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp):Opis warunku: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie;4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112. ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp):Opis warunku: w ramach tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty, o których mowa w rozdz. V.3 SWZ (l.p. 1 i 2 tabeli).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach