Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wistka – Etap I i Etap II (Nr postępowania: ZPI.271.74.2022.MM)

Gmina i Miasto Przysucha ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Plac Kolberga 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 675 22 19 , fax. 48 675 21 06
  • Data zamieszczenia: 2022-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Przysucha
    Plac Kolberga 11
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 48 675 22 19, fax. 48 675 21 06
    REGON: 670223379
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wistka – Etap I i Etap II (Nr postępowania: ZPI.271.74.2022.MM)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wistka - Etap I i Etap II. Zadanie w zakresie pn. „Budowa wielofunkcyjnego boiska w miejscowości Wistka – Etap I” jest współfinansowane ze środków przyznanych w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” w ramach Poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2. Opis przedmiotu zamówienia:1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową (powierzchnia boiska: 1196 m2) w miejscowości Wistka, gm. Przysucha.2) Lokalizacja inwestycji: inwestycja objęta niniejszym zamówieniem zlokalizowana jest w miejscowości Wistka, gm. Przysucha (jednostka ewidencyjna 142306_5 Przysucha – obszar wiejski), obręb 0018 Wistka, działki o nr ewid. 591, 592, 310/2.3) Charakterystyka zakresu robót budowlanych objętych zamówieniem – Etap I: a) usunięcie kolizji istniejącej sieci elektroenergetycznej (linii niskiego napięcia) z projektowanym boiskiem oraz wykonanie nowego odcinka doziemnego linii kablowej na działkach o nr ewid. 591, 592, 310/2;b) rozbiórka istniejącego boiska o nawierzchni z betonu asfaltowego;c) wycinka istniejących drzew i krzewów;d) przeniesienie (demontaż i ponowny montaż) istniejącej strefy rekreacyjnej wraz z siłownią plenerową;e) demontaż istniejącego utwardzenia z kostki betonowej oraz ponowne ułożenie istniejącej kostki betonowej przy projektowanym boisku wielofunkcyjnym;f) przeniesienie altany;g) budowa wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni poliuretanowej – w skład którego wchodzi: boisko do piłki ręcznej, boisko do tenisa ziemnego, boisko do gry w siatkówkę, boisko do koszykówki;h) budowa chodnika komunikacyjnego oraz opaski wokół boiska z kostki betonowej;i) wykonanie oświetlenia boiska wielofunkcyjnego;4) Charakterystyka zakresu robót budowlanych objętych zamówieniem – Etap II: j) budowa piłkochwytów o wys. 5,0m (wzdłuż dłuższego boku) oraz 6,0m (za bramkami – wraz z 1 furtką i bramą wjazdową);k) wykonanie elementów małej architektury, tj. ławek z oparciem (8 szt.) i koszy na śmieci (3 szt.);l) wykonanie nawierzchni trawiastej.5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 10 do SWZ (Zadanie II - Dokumenty określające przedmiot zamówienia).6) Podstawą do określenia ceny oferty w zakresie Zadania II jest dokumentacja projektowa wskazana w załączniku nr 10 do SWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy - w szczególności, jeżeli w przedmiarze robót nie ujęto prac wynikających z dokumentacji projektowej przyjmuje się, że Wykonawca wykona te roboty w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej w ramach zaoferowanego wynagrodzenia ryczałtowego.7) Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu robót nie może być podstawą do żądania zmiany zaoferowanego przez Wykonawcę wynagrodzenia ryczałtowego.8) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy kosztorysu w wersji uproszczonej wraz z tabelą elementów scalonych, zawierającego wycenę oddzielnie na roboty określone w zakresie Etapu I oraz Etapu II. Złożenie kosztorysu jest obligatoryjne przed zawarciem umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku niedopełnienia ww. obowiązku Zamawiający uzna, iż Wykonawca odstępuje od jej zawarcia. 9) Kosztorys, o którym mowa powyżej będzie służył do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w szczególności w przypadku: a) odstąpienia od umowy zawartej w ramach niniejszego postępowania;b) rezygnacji z wykonania części przedmiotu zawartej umowy;c) zlecenia robót nieujętych w dokumentacji projektowej;d) robót zamiennych, zaniechanych, dodatkowych;e) rozliczania wykonanych zadań.3. Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania rozwiązania równoważne, tj. inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach