Wójt Gminy Budziszewice ogłasza przetarg
- Adres: 97-212 Budziszewice, ul. J. Ch. Paska 66
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7102389 , fax. 044 7102389
- Data zamieszczenia: 2009-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Budziszewice
ul. J. Ch. Paska 66 66
97-212 Budziszewice, woj. łódzkie
tel. 044 7102389, fax. 044 7102389
REGON: 59064781300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.budziszewice.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boiska wielofunkcyjnego w Budziszewicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje : 1. W zakresie nawierzchni: 1/ ciągi piesze o nawierzchni z kostki 2/ boisko wielofunkcyjnego o nawierzchni kauczukowo-poliuretanowej 3/ bieżnia o nawierzchni mineralnej 4/ widownia z ciągami pieszymi i schodami z kostki oraz skarpą obsianą trawą 2. W zakresie wyposażenia i elementów małej architektury: 1/boisko wielofunkcyjne: zakup i montaż koszy do koszykówki, słupków do siatkówki, siatki do siatkówki, bramek do piłki ręcznej, piłkochwytu z siatki polipropylenowej, 2/widownia; zakup i montaż ławek dla widowni z siedziskami, 3/zakup i montaż ogrodzenia 3. Obsługa geodezyjna. Wartość zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy-Prawo zamówień publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (Piętnaście tysięcy zł 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia W ramach tego warunku Wykonawca musi wykazać, że:w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) wykonał należycie co najmniej jedno boisko sportowe o nawierzchni poliuretanowej. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W ramach tego warunku Wykonawca musi wykazać, że:posiada środki finansowe w kwocie co najmniej 500.000,00 zł lub zdolność kredytową do kwoty co najmniej 500.000,00 zł. 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi metodą spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych niżej:
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych UWAGA dla wykonawców składających ofertę wspólnie: Partnerzy mogą złożyć wspólne oświadczenie. 2/ Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych UWAGA dla wykonawców składających ofertę wspólnie: Każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie odnoszące się do niego. 3/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert UWAGA dla wykonawców składających ofertę wspólnie: Każdy z Partnerów musi złożyć odnoszący się do niego dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie 4/ Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ł ą c z n i e z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie UWAGA dla wykonawców składających ofertę wspólnie: Wykaz robót wraz z załączonymi do niego dokumentami potwierdzającymi mogą zostać złożone i dotyczyć tylko jednego Partnera. W przypadku tego bowiem warunku wystarczy, że zostanie on spełniony łącznie poprzez sumaryczną ocenę wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie. 5/ Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych w kwocie co najmniej 500.000,00 zł lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty co najmniej 500.000,00 zł , wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert UWAGA dla wykonawców składających ofertę wspólnie: Informacja banku może zostać złożona i dotyczyć tylko jednego Partnera. W przypadku tego bowiem warunku wystarczy, że zostanie on spełniony łącznie poprzez sumaryczną ocenę wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.budziszewice.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa skateparku, tras wrotkowych, tras rolkowych na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Koluszkach przy ul. Zagajnikowej 11
Dodano: 2016-07-12 - Budowa boiska wielofunkcyjnego w Wieluniu ul. Piłsudskiego 6
Dodano: 2016-03-03 - Budowa skateparku w ramach I etapu zadania inwestycyjnego pn. Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego
Dodano: 2015-12-21 - ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI KAZIMIERZ - BUDOWA BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ NA TERENIE DZIAŁKI O NR EWID. 188
Dodano: 2015-03-04 - Budowa kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej w Kłódnej.
Dodano: 2015-02-03 - Budowa kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej w Kłódnej.
Dodano: 2014-10-16 - Wykonanie remontu istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Różycy przy ulicy Piotrkowskiej 11, Gmina Koluszki
Dodano: 2014-10-06 - ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI KAZIMIERZ - BUDOWA BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ NA TERENIE DZIAŁKI O NR EWID. 188
Dodano: 2014-09-03 - Wykonanie remontu istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Różycy przy ulicy Piotrkowskiej 11, Gmina Koluszki.
Dodano: 2014-08-20 - MODERNIZACJA OBIEKTU PRZY UL. SREBRZYŃSKIEJ 95 - ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE BOISKA Z TRAWY NATURALNEJ
Dodano: 2014-07-21