Przetargi.pl
BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH W SŁUBICACH W RAMACH PROGRAMU PN. BUDOWA WIELOFUNKCYJNYCH BOISK SPORTOWYCH OGÓLNIE DOSTĘPNYCH DLA DZIECI I MŁODZIEŻY

Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 69-100 Słubice, ul. Piłsudskiego 20
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7592019, 7592010 , fax. 0-95 7592011
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe
    ul. Piłsudskiego 20 20
    69-100 Słubice, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7592019, 7592010, fax. 0-95 7592011
    REGON: 21046695400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH W SŁUBICACH W RAMACH PROGRAMU PN. BUDOWA WIELOFUNKCYJNYCH BOISK SPORTOWYCH OGÓLNIE DOSTĘPNYCH DLA DZIECI I MŁODZIEŻY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Technicznych w Słubicach w ramach programu pn. Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych ogólnie dostępnych dla dzieci i młodzieży. Uwaga Ogrodzenia wykonane według wariantu I opisanego w projekcie budowlanym tj. ogrodzenie panelowe wykonane z drutów stalowych ocynkowanych spawanych punktowo i słupków stalowych ocynkowanych. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót i kosztorysy nakładcze oraz dokumentacja techniczna (projekt budowlano - wykonawczy), stanowiące odpowiednio załączniki Nr 6 i Nr 7 do SIWZ. Warunki wykonania i odbioru robót określają Specyfikacje techniczne stanowiące załącznik Nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2)zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie w zakresie budowy boiska wielofunkcyjnego (w technologii określonej w projekcie, tj. nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej na podbudowie dynamicznej), o wartości brutto min. 350 tys. zł, 3)udzielą gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 3 lata, 4)pełniają pozostałe warunki określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziałach VI i X SIWZ - za pomocą formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ, a w celu potwierdzenia spełniania tych warunków następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w tym wykazanie co najmniej jednej roboty w zakresie budowy boiska wielofunkcyjnego (w technologii określonej w projekcie, tj. nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej na podbudowie dynamicznej) o wartości brutto min.350 tys. zł, złożony na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ, 4)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku, gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem, 5)polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Do oferty należy dołączyć: 1)dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ, 2)umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, w szczególności umowę spółki cywilnej, umowę konsorcjum itp. (jeżeli dotyczy), 3)pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów, 4)oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu, 5)kosztorys ofertowy z wyszczególnieniem składników cenotwórczych, sporządzony na podstawie przedmiarów robót, kosztorysów nakładczych oraz dokumentacji technicznej, stanowiących załączniki Nr 6 i Nr 7 do SIWZ, 6)informację wskazującą części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, złożoną na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatslubicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach