Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół nr 3 w Kraśniku

Powiat Kraśnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 23-210 Kraśnik, al. Niepodległości
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 255 889 , fax. 818 255 052
  • Data zamieszczenia: 2019-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kraśnicki
    al. Niepodległości 20
    23-210 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 818 255 889, fax. 818 255 052
    REGON: 43102940600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrasnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół nr 3 w Kraśniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół nr 3 w Kraśniku”. 2. Zamówienie jest realizowane w ramach programu Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej - edycja 2019 – Ministerstwa Sportu i Turystyki. 3. Zamówienie obejmuje m.in.: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe. 2) Wycinkę drzew kolidujących z przedsięwzięciem wraz z usunięciem karpin do dnia 28.02.2020. 3) Budowę zespołu sportowego: a) boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej z przeznaczeniem do rozgrywania dyscyplin sportowych, takich jak: piłka ręczna, koszykówka, siatkówka, b) dwóch kortów tenisa ziemnego o nawierzchni poliuretanowej, c) bieżni okrężnej 4-torowej z bieżnią prostą, d) skoczni do skoku w dal, e) skoczni do skoku wzwyż, f) rzutni do pchnięcia kulą. 4) Budowę: a) piłkochwytów, b) ogrodzenia terenu z bramą wjazdową, c) murów oporowych, d) chodników. 5) Zakup i dostawę sprzętu sportowego ruchomego. 6) Zakup, dostawę i montaż: wyposażenia sportowego, elementów małej architektury, tablic informacyjnych i regulaminów. 7) Wykonanie robót brukarskich wokół zespołu sportowego. 8) Ukształtowanie terenu, wykonanie nasypu oraz skarpy. 9) Nasadzenie drzew. 10) Założenie powierzchni trawnikowych z siewem nasion traw przeznaczonych na obiekty sportowe. 11) Wykonanie wszystkich prac wykończeniowych i porządkowych. 4. W ramach niniejszej umowy Wykonawca zapewni także: 1) przeszkolenie personelu Zespołu Szkół nr 3 w zakresie obsługi zespołu sportowego, 2) opracowanie wszelkich regulaminów, instrukcji obsługi i eksploatacji. 3) opracowanie wszelkich innych dokumentów koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie boiska wielofunkcyjnego. 5. Wykonawca zdemontowane: urządzenia sportowe, przęsła ogrodzenia oraz betonową kostkę brukową, złoży na terenie Zespołu Szkół nr 3 w miejscu wskazanym przez ich przedstawicieli. 6. Wykonawca po wykonaniu wycinki drzew, potnie drewno na odcinki o długości od 3-5 m lub inne długości, w zależności od prostoliniowości drewna oraz dokona jego transportu i rozładunku do Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 2 w Szastarce – Zarządu Dróg Powiatowych (ok. 25 km od placu budowy). 7. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez KMF Perfect Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie stanowiącą załącznik do SIWZ z uwzględnieniem zapisów umowy oraz SIWZ. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.: 1) dokumentacja projektowa, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, z późn. zm.) zwane dalej „Prawo budowlane” wraz z przepisami wykonawczymi. 10. Przedmiot zamówienia należy wykonać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 11. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie, gdzie będą realizowane roboty, będące przedmiotem zamówienia, by Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wykonawca oświadcza, że ma świadomość, iż przedmiary mają charakter poglądowy i w przypadku różnicy w wartościach ujętych w przedmiarach, a wartościach koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy ponosi ryzyko wynikające z niedoszacowania oferty, bez możliwości żądania dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. 12. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 13. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być zgodne ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, wytycznymi, instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 14. Jeżeli dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 15. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, krajowych ocen technicznych lub europejskich ocen technicznych, aprobat technicznych i specyfikacji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 2) Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 71 8717 0009 2001 0000 0055 0005 z dopiskiem: „Wadium na …………” (wpisać nazwę postępowania oraz oznaczenie sprawy). Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć do upływu terminu składania ofert dokument w formie oryginału (może być w oddzielnej kopercie). 5) Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 6) Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy. 7) Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Uwaga: Dokument określony w sekcji III.7) pkt 1. składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji. Uwaga: Ww. zobowiązanie należy dołączyć do oferty w formie oryginału. Zobowiązanie winno określać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach