Przetargi.pl
BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 14 PRZY UL. MOŚCICKIEGO W GORZOWIE WLKP

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 14 PRZY UL. MOŚCICKIEGO W GORZOWIE WLKP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie boiska wielofunkcyjnego z ogródkiem jordanowskim przy Zespole Szkół Nr 14, zlokalizowanych w Gorzowie Wlkp. przy ul. Mościckiego na działkach nr ewid. 1481/4, 1296/4. ZAKRES PRAC BĘDĄCYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA 1.Boisko wielofunkcyjne obejmujące: boisko do piłki ręcznej / minifutbolu o wymiarach 44.0 x 22.0 m, 2 boiska do koszykówki o wymiarach 24.0 x 13.0 m, boisko (kort) do tenisa ziemnego w wymiarach 23.77 x 10.97 m, boisko do siatkówki o wymiarach 9.0 x 18.0 m, Wszystkie elementy należy wykonać zgodnie z Dokumentacją Projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (Załączniki do SIWZ). Nawierzchnia boiska Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załączniki do SIWZ). 2.Wyposażenie: bramki do piłki ręcznej / minifutbolu wraz z siatkami - 2 szt., kosze typu gęsia szyja wraz z tablicami i siatkami (łańcuchowymi) oraz tulejami stalowymi - 4 szt., słupki okrągłe aluminiowe do tenisa z tulejami stalowymi - 2szt., siatka tenisowa- 1 szt., podpórki do siatki tenisowej- 1 kpl., taśma środkowa siatki tenisowej- 1 szt., kotwica taśmy środkowej- 1 szt., słupki okrągłe aluminiowe do siatkówki z tulejami stalowymi- 2 szt., siatka do siatkówki- 1 szt., piłkochwyty- 2 szt., kosz na śmieci- 4 szt. 3.Bieżnia 4-torowa do biegu na 60m o wymiarach 73.0x5.0m Szczegółowe rozwiązania wg Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załączniki do SIWZ). 4.Skocznia w dal o wymiarach 8.0x4.0m i rozbiegu długości 16m Szczegółowe rozwiązania wg Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załączniki do SIWZ). 5.Rzutnia do pchnięcia kulą o zasięgu 20.0m Szczegółowe rozwiązania wg Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załączniki do SIWZ). 6.Trybuna ziemna z trzema rzędami siedzisk i schodami terenowymi Szczegółowe rozwiązania wg Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załączniki do SIWZ). 7.Ogródek jordanowski z elementami zabawowymi Wyposażenie:zestaw zabawowy- 1 kpl., piaskownica - 1 sztuka, huśtawka wagowa- 2 sztuki, karuzela tarczowa- 1 sztuka, drabinka pozioma- 1 sztuka, ławka- 3 sztuki, kosz na śmieci drewniany- 4 sztuki Szczegółowe rozwiązania wg Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załączniki do SIWZ). 8.Dojścia piesze z kostki betonowej Szczegółowe rozwiązania wg Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załączniki do SIWZ). 9.Przełożenie części istniejącej nawierzchni z płyt betonowych Szczegółowe rozwiązania wg Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załączniki do SIWZ). 10.Wykonanie otworu drzwiowego do pomieszczenia magazynku sprzętu sportowego w budynku Szczegółowe rozwiązania wg Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załączniki do SIWZ). 11.Instalacje: oświetlenia zewnętrznego boisk, monitoringu, drenarską i kanalizacji deszczowej Szczegółowe rozwiązania wg Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załączniki do SIWZ). 12.Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załączniki do SIWZ). Szacunkowa wartość robót wraz z zamówieniami uzupełniającymi: 359054.45 Euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 25 000,00 zł. (dwadzieścia pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz którzy: a. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na budowie boisk sportowych - w tym co najmniej jedno boisko o nawierzchni poliuretanowej oraz załączyli dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały należycie wykonane (np. Referencje), b. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować takimi osobami i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających niezbędne kwalifikacje tj.: - kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Wskazana osoba winna posiadać minimum trzyletnie doświadczenie w pełnieniu tej funkcji, - kierownik robót branży elektrycznej posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadający minimum trzyletnie doświadczenie w pełnieniu tej funkcji, - kierownik robót branży sanitarnej posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych oraz gazowych. Wskazana osoba winna posiadać minimum trzyletnie doświadczenie w pełnieniu tej funkcji, c. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. W przypadku polisy zawartej na krótszy okres Wykonawca musi do oferty załączyć zobowiązanie do przedłużenia ważności polisy na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w swojej ofercie przedstawi następujące dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany Formularz Oferty stanowiący Załącznik Nr 1, 2.Kosztorys ofertowy sporządzony przy pomocy załączonych do SIWZ Przedmiarów Robót. 3.Dowód wniesienia wadium (kserokopia), 4.Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, 5.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym Załącznik Nr 2 - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje każdy ze wspólników spółki cywilnej, każdy z członków konsorcjum, na jednym druku oświadczenia. Z Oświadczenia musi wynikać w imieniu kogo jest ono składane (nazwa firmy/firm). 6.Zakres robót, które zostaną zlecone podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 3. 7.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe: kopię wymaganych uprawnień, zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzony przez Główny Inspektorat Nadzoru Budowlanego (dotyczy osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 01.01.1995 roku). Wymagania dotyczące w/w osób zostały przedstawione w Rozdziale VIIb SIWZ. Jeżeli Wykonawca wskaże w Załączniku Nr 4 osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w Rozdziale VIIb SIWZ - przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 8.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagania dotyczące w/w robót zostały przedstawione w Rozdziale VIIa SIWZ i należy je złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 wraz z dokumentami (np. Referencje) potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie 9.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości określonej w Rozdziale VII c SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach